Marek Hlavica Aka

Vztahuje se k

Více než polovině Čechů vadí používání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách

10.listopadu » E15.cz
Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí.

Šok pro Santa Clause! Víc jak polovině Čechů vadí

10.listopadu » stars24.cz
Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí. Vyplývá to z průzkumu Asociace komunikačních agentur (AKA), realizovan...

Santa Klaus přeci není český, stěžují si Češi na vánoční reklamy

10.listopadu » globe24.cz
Praha - Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí. Kolem 64 procent respondentů přiznává, že je vánoční reklama i...

Výzkum AKA: ve výběrových komisích nesedí ti, kteří rozhodují

2.listopadu » Marketing Journal
O výsledku tendru se často rozhoduje jinde než na prezentacích agentur pro výběrovou komisi. Pečlivě připravená choregrafie a čas věnovaný prezentacím tak přicházejí vniveč. To jsou smutné závěry výzkumu AKA mezi zadavateli z komerční a veřejné sf...

V tendru jde především o peníze

11.října » Marketingové noviny
Pro 15% klientů je zásada, že tendry nemají být vyhlašovány jen pro snížení ceny služeb, nepřijatelná. To zjistil průzkum AKA mezi zadavateli realizovaný agenturou. Je to v příkrém rozporu s přesvědčením agentur, že tendrování má sloužit k výběru ...

Češi chtějí v reklamě humor a nadsázku

13.července » Marketing&Media
Asociace komunikačních agentur se prostřednictvím průzkumu společnosti Nielsen Admosphere ohlédla za 25 lety české reklamy. Právě čtvrt století existence totiž tato nejstarší a nejvlivnější profesní organizace v oblasti reklamy a komerční komunika...

Výzkum AKA: Češi očekávají od reklamy humor a nadsázku

12.července » Marketing Journal
„Česká moderní reklama se z bodu nula za posledních 25 let dostala na evropský standard...“ tvrdí výkonný předseda AKA, Marek Hlavica. Zjistěte, jak to oceňují spotřebitelé reklamy a co od ní vlastně očekávají.

Mladí si myslí, že práce v reklamě je zajímavá, ale nehrnou se do ní

30.května » MarketingSales
Technologie reklamu zatraktivnily. Přesto trpí nedostatkem odborníků Reklama a komunikace podle výzkumu Asociace komunikačních agentur (AKA) nabízí zajímavou práci. Průměrný příjem stoupl za poslední rok o 20%. Přesto obor trpí nedostatkem profesi...

Tato informační stránka o Marek Hlavica Aka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Marek Hlavica Aka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2017 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes