Marek Hlavica Aka

Vztahuje se k

Úřady loni zvýšily výdaje na komunikaci o pětinu na 1,3 miliardy

19.ledna » vz24.cz
Praha - Úřady a veřejné instituce loni utratily za komunikaci 1,348 miliardy korun, což je o 18 procent více, než v roce 2016. Klesl průměr finančního objemu na zakázku. Úřady tedy komunikovaly častěji a nejen prostřednictvím velkých kampaní. Vypl...

Úřady loni zvýšily výdaje na komunikaci. O pětinu na 1,3 miliardy

19.ledna » Týden.cz
Úřady a veřejné instituce loni utratily za komunikaci 1,348 miliardy korun, což je o 18 procent více, než v roce 2016. Klesl průměr finančního objemu na zakázku. Úřady tedy komunikovaly častěji a nejen prostřednictvím velkých kampaní.

Nápad nejde zvážit, ale v tendru jde o peníze. Všem

10.ledna » MEDIAR
Chtějí-li klienti geniální řešení, které vynikne nad ostatní a vepíše se do mysli zákazníků, nesmějí k jeho výběru přistupovat jako k nákupu surového železa – podle ceny za tunu.

Více než polovině Čechů vadí používání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách

10.listopadu » E15.cz
Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí.

Šok pro Santa Clause! Víc jak polovině Čechů vadí

10.listopadu » stars24.cz
Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí. Vyplývá to z průzkumu Asociace komunikačních agentur (AKA), realizovan...

Santa Klaus přeci není český, stěžují si Češi na vánoční reklamy

10.listopadu » globe24.cz
Praha - Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procentům lidí. Kolem 64 procent respondentů přiznává, že je vánoční reklama i...

Výzkum AKA: ve výběrových komisích nesedí ti, kteří rozhodují

2.listopadu » Marketing Journal
O výsledku tendru se často rozhoduje jinde než na prezentacích agentur pro výběrovou komisi. Pečlivě připravená choregrafie a čas věnovaný prezentacím tak přicházejí vniveč. To jsou smutné závěry výzkumu AKA mezi zadavateli z komerční a veřejné sf...

V tendru jde především o peníze

11.října » Marketingové noviny
Pro 15% klientů je zásada, že tendry nemají být vyhlašovány jen pro snížení ceny služeb, nepřijatelná. To zjistil průzkum AKA mezi zadavateli realizovaný agenturou. Je to v příkrém rozporu s přesvědčením agentur, že tendrování má sloužit k výběru ...

Tato informační stránka o Marek Hlavica Aka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Marek Hlavica Aka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes