David Antoš |
Vztahuje se k |
Internetové obchody v útlumu, zachrání je Generace X a Baby Boomers18.ledna » FAEI.cz Tržby e-shopů téměř dva roky klesají a stovky on-line obchodů dokonce zanikly. V dalších letech ale e-commerce čeká opětovný růst. Jedním z důvodů bude rostoucí popularita internetového nakupování u Generace X a Baby Boomers, tedy lidí narozených př… E-shop Temu proniká do Česka, agresivně oblepil internet15.ledna » E15.cz Superlevné zboží, agresivní marketing a široká nabídka. Čínský e-shop Temu v posledním roce intenzivně pracuje na obsazení západních trhů a ukazuje tak, že v době ekonomického propadu ani zákazníci z bohatých zemí nepohrdnou levným zbožím z Číny. E-shop Temu proniká do Česka, agresivně oblepil český internet15.ledna » E15.cz Superlevné zboží, agresivní marketing a široká nabídka. Čínský e-shop Temu v posledním roce intenzivně pracuje na obsazení západních trhů a ukazuje tak, že v době ekonomického propadu ani zákazníci z bohatých zemí nepohrdnou levným zbožím z Číny. Nízké ceny, ostrý marketing. Tak chce turecké tržiště Trendyol dobýt náš trh15.ledna » Forbes Na jaře se pro české zákazníky otevře turecko-čínské internetové tržiště Trendyol. A přinese s sebou ještě větší tlak na ceny zboží i reklamy. Trh e-shopů se propadl za rok o 12 miliard. Většímu sešupu zabránila tržiště8.ledna » Seznam Zprávy Internetový trh se propadl druhý rok za sebou. V roce 2023 se obrat snížil o šest procent na 185 miliard korun. Vánoce však přinesly naději na zlepšení. České e-shopy prošly údolím smrti a prokázaly odolnost. Zákazníci mohou čekat slevy26.prosince » E15.cz Téměř dvouroční propad tržeb internetových obchodů minulý rok věštil, že by letošek mohl být posledním rokem existence pro některé z nich, na trhu byla cítit krev. Karavana ale jede dál. Navzdory očekávání trh nezaznamenal žádný velký krach tuzemské… Senior je slibný zákazník. Stříbrná ekonomika roste, vydělat na tom umí leda šmejdi12.listopadu » Aktuálně.cz Množství seniorů v Česku se rychle zvyšuje, roste ale také jejich kupní síla, přesto pro starší lidi chybí vhodné bydlení, služby i zboží. Zákazníci vydělají, e-shopy ne? Co přinesou první Vánoce s polským Allegrem10.listopadu » Forbes Česká e-commerce je v útlumu a pokud ji nezachrání vánoční sezona, dopadne ještě hůř než loni. Letos je však kvůli polskému Allegru konkurence mezi e-shopy ostřejší než kdy jindy. Mají peníze a nebojí se utrácet. Generace 50+ ukrývají obří potenciál4.listopadu » Finmag Zákazníci snů. Tak by se daly pojmenovat generace dnešních padesátníků a šedesátníků, které mají dostatek prostředků a nebojí se je utratit. Právě ony dost možná skrývají klíč k prosperitě firem. Tak proč je tak moc ignorujeme? Mnozí šedesátníci jsou bohatí. Jen obchodníci si toho nevšímají30.října » i60.cz Mají chuť a čas dělat si radosti. Kupovat si kvalitní pěkné věci, utrácet za cestování, kulturu, vzdělávání. Mají na to prostředky. Řeč je o generaci současných padesátníků a šedesátníků. Jenže obchodníci a tvůrci reklam si to stále v plné míře neuv… Pěšky Prahou za trest? Kočárek chodce radikalizuje, zní v Akcentu25.října » ČRo Saša Michailidis se ptá chodce a konzultanta v poradenské firmě Davida Antoše a urbanistky a architektky ze Studia Bistro Rozálie Kašparové. Jak vypadá Praha pohledem chodce? To si vyzkoušel David Antoš, který prošel celé hlavní město a své poznatky… Pěšky prošel celou Prahu. „Velká část je ošklivá nebo prázdná,“ říká11.října » Deník N David Antoš pěšky prošel celou Prahu. Z původně nahodilé zábavy se stala systematická snaha poznat hlavní město komplexně. Jaké jsou jeho závěry? Praha je podle něj rozplizlá, nepřívětivá k chodcům a mělo by se v ní mnohem více stavět. |
|