15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Martina Bechyňová

Vztahuje se k

Forum Media: kdo vystoupí na Effie Stage a workshopech Market Insight?

20.září » Marketing&Media
Největší konference v Česku zaměřená na média, marketing a komunikaci se blíží. Forum Media proběhne 9. listopadu a o program na Effie Stage se poprvé spolu postarají Asociace komunikačních agentur s Asociací komerčních televizí. Co si po účastníky …

Zlatý středník: Nejlepší agenturou je Svengali, Osobností PR Dvořáková

7.září » MediaGuru
Grand Prix pro nejlepší agenturu soutěže Zlatý středník putuje do Svengali Communications, titul Osobnost PR převzala Dana Dvořáková.

Letošní Osobností PR je Dana Dvořáková, talentem Martina Bechyňová. Nejlepší agenturou Zlatého středníku je Svengali Communicat

7.září » FeedIT.cz
Praha, 7. září 2023 – Ceny největší oborové soutěže Zlatý středník, která již 21 let oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, znají své vítěze. Odborné poroty složené z řad … Continue reading Letošní Osobností PR je Dana Dvořáková, tal…

Zlatý středník 2023: Vítězem jsou Moji milí Slováci, nejlepší agenturou Svengali Communications

7.září » Marketing&Media
Ceny největší oborové soutěže Zlatý středník 2023 byly rozdány. Projektem roku se stala kampaň Moji milí Slováci z dílny Slovenské spořitelny a Zaraguzy, Grand Prix pro nejlepší agenturu si odnesl tým Svengali Communications, ocenění pro Osobnost PR…

Communication Summit: Pravda o pozornosti, plánování a měření

5.června » MediaGuru
Co znamená opravdovost? A stojí o ni značky vůbec? Na konferenci Communication Summit se 24. května diskutovalo o tom, proč je autenticita v marketingové a PR komunikaci v dnešní době nezbytná.

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

13.března » MladýPodnikatel.cz
Případová studie: Komunikace na sociálních sítích Liftaga se musela výrazně změnit. Některé reakce firmy se dostaly i do médií. Inspirujte se její strategií. The post Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martin…

Značka nesmí komunitu podceňovat

21.listopadu » Marketing&Media
Pravděpodobnost nákupu snižuje, když brand nereaguje na otázky zákazníků. Péče o komunitu zvyšuje loajalitu i ochotu utrácet. Přesto ji firmy zanedbávají. Článek Značka nesmí komunitu podceňovat se nejdříve objevil na Marketing & Media .

5 statečných a spousta inspirace aneb co nám dal Social Date #9

16.září » Digichef
Odvaha. Tak by se dalo shrnout téma posledního Social Datu, který se již tradičně odehrával v prostorách holešovického město · moře. Ne proto, že by se snad organizátoři báli vyprodané kapacity nebo několika malých premiér, ale message netradičně čt…

Růst e-commerce se téměř zastavil, nejvíce na něj doplácí velcí hráči

19.července » Marketing&Media
Česká e-commerce zvolnila své dosavadní tempo. Češi během druhého čtvrtletí letošního roku utratili v online obchodech 52,92 miliardy korun. To je přitom jen o necelou miliardu více, než tomu bylo ve stejném období loňského roku.

Jak si kdo ustele, tak si sedne, usazuje Liftago trolly na síti

18.července » Marketing&Media
Společnost na Facebooku ukazuje zdařilou krizovou komunikaci s nadsázkou. „Budu v tom s radostí pokračovat,“ píše šéfka komunikace Martina Bechyňová.

Tato informační stránka o Martina Bechyňová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Martina Bechyňová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes