nových článků - klikněte pro zobrazení

Malino Brdo

Vztahuje se k

Poznáváme Slovensko – 20. den: Velká Fatra – Ružomberok: Hrabovská dolina - Hrabovo – Obrova cesta; Čutkovská dolina - areál U

17.ledna » Turistika.cz
Neděle 6. 8. 2023 Pršet začalo až k ránu, to jsme dveře naštěstí už měli zavřené. Dnes jsem déšť vždy několikrát zaregistrovala, ale vždy rychle usnula. Budíme se po 8. hodině, to jsme doufali, že bude po dešti a konečně vyrazíme na Choč. Ten nás…

Poznáváme Slovensko – 19. den: Velká Fatra – Vlkolínec (památka Unesco) – nádherné roubenky, vyřezávaný betlém

16.ledna » Turistika.cz
Sobota 5. 8. 2023 Až do tří jsme spali poměrně dobře. Ve 3 hodiny jsme se vzbudili - Ota prohlásil, že je to tady jak ve slovenské hymně: Nad Tatrou sa blýská... Bylo to dost daleko, blesky bylo vidět, ale hromy jsme skoro neslyšeli. I večerní vítr…

Lyžařská sezona začala. Některá střediska zkracují čekací dobu na vlek

2.prosince » iportaL24.cz
V České republice a na Slovensku začala lyžařská sezona. Díky ochlazení a sněžení některé skiareály spustily o týden dřív, než plánovaly. První z nich se rozjely v pátek v Krkonoších, Orlických horách a Jeseníkách, dnes se přidávají další střediska …

Výlet do Hrabovské Doliny - Východisko pro Malino Brdo

6.září » GigaPlaces.com
První horská dolina na západ od většího města Ružomberok se jmenuje Hrabovská. Je to oblíbené lyžařské místo - Skipark Ružomberok - Malino Brdo. Centrem je pěkná vodní nádrž Hrabovo. V jejím okolí neustále přibývá nová výstavba. Mimo lyžování odtud …

Bike Tour 2020: Malinô Brdo – na kole po hřebenovce i bikeparkové trati

11.srpna » MTBS.cz
Další slovenskou zastávkou je Malino Brdo, které nabízí luxusní hřebenovky a pochopitelně i klasický bikepark... Slovenské Malinô Brdo patří už k takové naší letní klasice, kdy se v rámci jedné destinace dá vyzkoušet víc aktivit, jako je sjezd na ká…

Slovenské Malinô Brdo. Na kole po hřebenovce i bikeparkové trati

30.července » Lidovky.cz
Co se týká počtu letních aktivit, patří areál Malinô Brdo (Malinné) mezi nejvybavenější střediska na Slovensku. Na jednom místě se tu dá z kopce zajezdit na kole, koloběžkách nebo horských kárách. Mezi evergreeny patří Minizoo Sidorovo, lanový park,…

Slovakia Winter Challenge (Velká Fatra, Nízké Tatry)

12.července » Turistika.cz
S dostatečným časovým předstihem tahám z Roba podrobnosti o jeho již tradiční soukromé turistické akci, kterou organizuje vždy na konci roku. Slovakia Winter Challenge se začíná pomalu dostávat do povědomí dálkoplazů. Přechod Velké Fatry a Nízkých…

Areál Bílá v Beskydech. Sever proti jihu

17.ledna » Lidovky.cz
Druhý týden v lednu nového roku jsme vyrazili do ski areálu Bílá v Beskydech. I když sněhové podmínky začátkem roku nepřejí provozovatelům lyžařských areálů, na Bílé jsou v provozu téměř všechny sjezdovky. Další články k tématu: Areál Peklák. Rodeo …

Moravsko-Slovenský FiveTen shop.sk cup finišuje... na Bílé

26.září » Dolekop.com
Poslední letošní příležitost zazávodit si v rámci Moravsko-Slovenský FiveTen shop.sk cupu bude již příští víkend 6.10.2019 v areálu Bílá, kde tradičně končí tento seriál na pohodové trati se čtyřsedačkovou lanovkou.

Test: PTN Rokk Line - lehká vložka do pláště, která funguje spolehlivě

16.září » Dolekop.com
Italský výrobce PEPI´S Tire Noodle je na trhu plášťových vložek doslova stálicí. V nabídce má již několik verzí, určení ? od extrémně lehkých pro cross country závodníky až pro sjezdově endurovou verzi Rokk Line. Právě tu jsem ve svém kole vozil sna…

Pozvánka: Moravsko-Slovenský FiveTenshop.sk... návrat na Malino Brdo

12.září » Dolekop.com
Letos slavíme 10. výročí MSDH Cupu a řekli jsme si, že je načase si připomenout, kde všude se závodilo. Věřím, že většina sjezdařů si nenechá ujít tuto možnost svezení na krásných a náročných tratích. Vracíme se na Malino Brdo

Areál Malino Brdo. Adrenalin i rodinná pohoda

28.srpna » Lidovky.cz
Příměstská letní destinace Malinô Brdo, která se nachází u slovenského města Ružomberok, kloubí díky vývozům kabinkovou lanovkou nejrůznější letní aktivity od turistiky, cyklistiky, přes sjezd na koloběžce nebo káře až po netradiční atrakce na přehr…

Tato informační stránka o Malino Brdo zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Malino Brdo" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes