Michal Drahokoupil

Vztahuje se k

Příručka marketéra: Case study Footshop.cz – proč využít Dynamic Product Ads

19.září » Tyinternety.cz
Footshop.cz, obchod prodávající limitované série tenisek, se na českém trhu již zabydlel. Od doby spuštění okolo něj vznikla rozsáhlá komunita lidí, kteří se nechali zbláznit do nákupů tenisek. Někteří z nich doma mají i několik stovek párů bot. S...

Při plánování reklamních kampaní myslete na to, že počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste

4.srpna » Corporate ICT
RTB House analyzovala kampaně realizované pro své klienty a zjistila, že v průběhu léta se aktivita uživatelů s mobilními telefony a tablety zvýšila o 30 %. Mobilní telefony se staly nedílnou součástí našich životů. Investice do online reklamy zob...

V létě rostou konverze na mobilních zařízeních o 30 % (RTB House)

12.července » ChannelWorld
Upozornění pro marketéry, kteří plánují a spouští letní reklamní kampaně: Sezónnost se neomezuje pouze na speciální nabídky, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.

Víc retargetérů se může vyplatit, správa kampaní je ale obtížnější

18.srpna » Marketing&Media
Digitální agentura RTB House tvrdí, že pokud si e-shop najme více retargetérů, zvýší se návštěvnost webu.

Účinnost bannerů v telefonech

8.srpna » pc-politika.cz
Praha - RTB House, firma zaměřená na sofistikovaná retargetingová řešení a specialista na výkonnostní reklamy, zjišťovala, jak by vypadal ideální banner na mobilních zařízeních. Společnost analyzovala stovky vybraných reklamních kampaní svých klie...

RTB House zjišťovala, jak vypadá ideální mobilní banner

4.srpna » Marketing&Media
Společnost analyzovala stovky vybraných reklamních kampaní svých klientů na téměř 40 světových trzích. Cílem bylo zjistit, zda odlišné parametry jako velikost, počet nabídek či demografické atributy mají vliv na účinnost bannerů.

Mobilní reklama strhuje pozornost nejlépe

3.srpna » Strategie.E15.cz
Chytré telefony a tablety již nejsou určeny pouze pro sociální komunikaci, ale reprezentují rychle se rozvíjející médium s přístupem ke globálním trhům a nakupování online. Obchodníci také mnohem pružněji reagují na obrovské příležitosti plynoucí ...

Jak udělat úspěšnou mobilní reklamu? Z bannerů je nejefektivnější formát 300×250

1.srpna » Podnikatel.cz
Proč se zabývat nastavením kampaně pro mobilní telefony? Protože mnoho lidí už používá mobil k přístupu na internet a mladí i k nákupům. Reklamní kampaně v mobilních zařízeních jsou stále populárnější. Například v USA loni zadavatelé mobilní rekla...

Tato informační stránka o Michal Drahokoupil zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Michal Drahokoupil" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2017 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes