Vojta Herout |
Vztahuje se k |
Jaroslav Haž: Býval jsem klient, dnes jsem v agentuře pro ty samé značky9.dubna » MEDIAR Po 25 letech změnil působiště – z digitálního marketingu Becherovky přestupuje Jaroslav Haž do agentury EverWhere, která spolupracuje právě třeba s karlovarskou likérkou. I tam řídí digitální tým, spolu s tím agentura rozšiřuje svůj záběr od eventů … Šéf Impulsu: Do digitálních sítí vstoupíme s třemi rádii, později jich může být i šest13.března » MEDIAR Úspěch v digitálu můžou mít nikové stanice, které budou úzce zaměřené, míní Jiří Hrabák. Upozorňuje také, že vůbec není jasné, zda budoucnost je v DAB+, nebo už jen na internetu. Bystrov, Schober, Husták: Jak dobře dělat PR a jak je správně měřit6.března » MEDIAR Vladimír Bystrov (Bison & Rose), Patrik Schober (Pram Consulting) a Jan Husták (Hustá) debatovali s šéfredaktorem Médiáře o současnosti a budoucnosti oboru public relations. Sporty TV bude v terestrice mít vyšší rozlišení než Nova i Prima, ale nižší než ČT Sport1.března » MEDIAR Kvalitnější obraz než většina komerčních televizí slibuje v pozemním vysílání startující sportovní televize společnosti Perinvest Group. V IPTV vysílá ve stejné kvalitě jako ČT Sport. Sporty TV začne vysílat 1. března v 15 hodin, pro diváky bude zdarma27.února » MEDIAR Nová sportovní televize cílí na podíl na sledovanosti 0,3 % do roka a půl. Žít chce z reklamy. Zdroj PR Brunch představil sedm trendů pro kampaně postavené na poslání firem16.ledna » MEDIAR V pořadí už 21. PR Brunch se věnoval poslání značek a jak může být prospěšné pro firmy i společnost. Své zkušenosti a osvědčené postupy představili Lenka Čábelová z Microsoftu, Jitka Plchová z Plzeňského Prazdroje, Marek Vomočil z IKEA a také Patrik… Podcastů bychom mohli dělat míň, zvažuje šéf Českého rozhlasu. Připouští i redukci iRozhlasu14.ledna » MEDIAR Veřejnoprávní rádio produkuje 400 epizod podcastů měsíčně. Komerční konkurenti objem produkce kritizují. Trnem v oku jim je rovněž zpravodajský web Českého rozhlasu. Zdroj |
Michael Hanke
- Český fotograf
|