Jan Kalianko |
Vztahuje se k |
Czech On-line Expo mění majitele. SmartEmailing kupuje největší český e-commerce veletrh7.prosince » FeedIT.cz Největší český e-commerce & on-line business veletrh mění majitele. Po pěti letech organizace jej od Jana Kalianka koupil SmartEmailing, česká platforma pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci. Czech On-line Expo … Continue reading Czech On-… SmartEmailing kupuje Czech On-line Expo, největší e-commerce veletrh7.prosince » Marketing&Media Jan Kalianek prodává Czech On-line Expo po pěti letech SmartEmailingu, české platformě pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci. Článek SmartEmailing kupuje Czech On-line Expo, největší e-commerce veletrh se nejdříve objevil na Marketing & Me… Michaela Matějková (Skinners Technologies): Vylepšování máme v DNA26.dubna » Tyinternety.cz České ponožkoboty Skinners vznikly v roce 2016 a za jejich existencí a uvedením na trh stojí Michaela Matějková… The post Michaela Matějková (Skinners Technologies): Vylepšování máme v DNA appeared first on Tyinternety.cz . Pavel Ungr: Tipy pro freelancery, snižování cen, změny na trhu28.března » MladýPodnikatel.cz „Během týdne to vypadalo, že budu mít o 80 % příjmů méně,“ přiznal mi jeden z nejpopulárnějších freelancerů a specialistů na SEO v Čechách Pavel... Češi už nehledí na drobné rozdíly v ceně a chtějí konkrétní značky23.dubna » Pro-miminka.cz Více než polovina Čechů využila při nákupu na internetu některý ze zbožových srovnávačů. Statistiky potvrzují, že nakupující stále více tíhnou ke konkrétním značkám a jejich citlivost na cenu slábne. Jak na tento trend odpoví zástupci největších čes… Veletrh Czech On-line Expo zaznamenal rekordní účast. Akci navštívilo přes 5 300 lidí8.dubna » FeedIT.cz Letošní Czech On-line Expo se zapsalo do dějin českého on-linu. Za dva dny tento veletrh a vzdělávací akci navštívilo více než 5 300 lidí. Rekordní byl i počet vystavovatelů a vystupujících řečníků na odborných přednáškách. V roce 2020 se akce uskut… Češi už nehledí na drobné rozdíly v ceně a chtějí konkrétní značky20.března » CHIP.cz Více než polovina Čechů využila při nákupu na internetu některý ze zbožových srovnávačů. Statistiky potvrzují, že nakupující stále více tíhnou ke konkrétním značkám a jejich citlivost na cenu slábne. Infografika: Jak optimalizovat web pro mobilní zařízení23.února » PageRank.cz Mobilní zařízení stoupají stále více na své popularitě a s rozvojem mobilního internetu je patrné, že se bez optimalizace webů pro tato zařízení neobejdeme. Pojďme si ukázat infografiku, která nám s celou problematikou pomůže. 5 tipů jak získání věrné a vracející se zákazníky23.února » PageRank.cz Staré známé moudro říká, že vracející se zákazník je nejlevnější zákazník. To samozřejmě platí stále a my se v tomto článku podíváme na to, jak s takovými zákazníky pracovat. Časopis Forbes dokonce spočítal, že udržování vztahu s loajalním zákazníke… Na konci března se koná vědomostní Czech On-line Expo12.února » MediaGuru Veletrh pro e-shopaře a marketéry doprovodí řada přednášek a workshopů, uskuteční se 29. a 30. března. Czech On-line Expo nabídne více než 60 hodin přednášek30.ledna » Marketing&Media Příležitost najít si práci v marketingu budou mít všichni, kdo přijdou nasát vědomosti na březnový veletrh pro e-shopaře, marketéry a online podnikatele Czech On-line Expo. Kromě burzy pracovních příležitostí slibuje veletrh více než 60 hodin inspir… |
|