Bronislav Kvasnička |
Vztahuje se k |
VML v Česku povede Iva Welker a Bronislav Kvasnička15.ledna » MediaGuru Nově vzniklou agenturu VML, která spojuje VMLY&R a Wunderman Thompson, povedou na českém trhu Iva Welker a Bronislav Kvasnička. VML v Česku povedou Iva Welker a Bronislav Kvasnička15.ledna » Marketing&Media Agentura VML, do níž skupina WPP pod jednu značku spojuje VMLY&R a Wunderman Thompson, má svoje české vedení a nastavený integrační plán. Článek VML v Česku povedou Iva Welker a Bronislav Kvasnička se nejdříve objevil na Marketing & Media . Wunderman Thompson mění „health“ marketing6.prosince » Marketing&Media Reakce na nové výzvy v segmentu „pharma & health“ na sebe nedala dlouho čekat, zhostili se jí efektivně ve Wunderman Thompson Praha. Článek Wunderman Thompson mění „health“ marketing se nejdříve objevil na Marketing & Media . Zákaznické trendy 2030: Umělá inteligence nebo metaverzum24.ledna » MediaGuru Budoucnost v zákaznickém světě bude patřit umělé inteligenci, metaverzu nebo rozšířené realitě, myslí si Bronislav Kvasnička, který se zaměřil na několik trendů zákaznického chování v roce 2030. Leaders Talk Online: Kvalita zákaznické péče je klíčová12.března » MediaGuru O businessové transformací retailu, efektivní práci s daty, věrnostních programech anebo cílené komunikací se hovořilo v rámci akce Leaders Talks Online. Kreativním ředitelem Wunderman Thompson je Harper14.února » MediaGuru Do pražského týmu komunikační a marketingové agentury Wunderman Thompson nastoupili kreativní ředitel Gregg Harper a šéf technologií Jiří Malý. Kreativním ředitelem Wunderman Thompson je Gregg Harper14.února » Marketing&Media Agentura má i nového šéfa technologií, jímž se stal Jiří Malý. S Harperem pomohou s novými příležitostmi v oblasti kreativy, technologií a marketingu. Brand Management: Větší šanci na úspěch mají inspirativní značky18.října » MediaGuru Schopnost značky inspirovat úzce souvisí s jejím růstem. Ten je navázán na kvalitu produktu, vhodnou strategii, nápaditou kreativu i ochotu riskovat, zaznělo na letošní konferenci Brand Management 2021. Za digitálním skokem vpřed stojí konkrétní lidé. Ekonom vybral příběhy transformace1.července » Aktuálně.cz Asociace komunikačních agentur a týdeník Ekonom budou vyhlašovat lídry byznysové, respektive digitální transformace v tuzemských firmách. Největšími hybateli inovací jsou moderní technologie, ne události posledního roku29.června » iHNed.cz V uplynulém roce se výrazně proměnila některá odvětví byznysu a firmy představily řadu inovací. Podle Bronislava Kvasničky, CEO marketingové agentury Wunderman Thompson, však pandemie nebyla tím hlavním důvodem. Pomohla především urychlit projekty,.… |
|