Petr Majerik |
Vztahuje se k |
Rozvíjej kreativitu, studuj kreativní marketing19.dubna » Marketing&Media V dnešní době, kdy kreativní myšlení tvoří jádro úspěchu v agenturách, médiích či marketingových odděleních, nabízí VŠKK ideální prostředí pro rozvoj těchto dovedností. Článek Rozvíjej kreativitu, studuj kreativní marketing se nejdříve objevil na Ma… Pohled z VŠKK: Jak se dnes učí marketing?15.března » Marketing&Media Jen teorie nestačí, ve světě reklamy je důležitá praxe. Vysoká škola kreativní komunikace (VŠKK) na to při výchově absolventů bedlivě dbá. Článek Pohled z VŠKK: Jak se dnes učí marketing? se nejdříve objevil na Marketing & Media . Vysoká škola kreativní komunikace vychovává absolventy připravené rovnou naskočit do světa reklamy8.února » Týden.cz V marketingu a reklamě poptávka po schopných lidech rok od roku roste. Pražská Vysoká škola kreativní komunikace se snaží jít potřebám trhu vstříc a vychovávat profesionály, kteří najdou uplatnění v agenturách, marketingových odděleních zadavatelů r… Ocenění POP STAR měsíce ledna 2021 10 LET NA DAKARU3.března » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za první měsíc letošního roku, tedy ta leden se stala realizace 10 LET NA DAKARU. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třec… Ocenění POP STAR měsíce prosince 2020 získala kampaň Moët & Chandon25.ledna » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc prosinec se stala realizace Moët & Chandon. Tato kampaň probíhala po celý prosinec 2020 v řetězci BILLA. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Moët Hennessy… Absolventi Vysoké školy kreativní komunikace mohou rovnou naskočit do světa reklamy13.srpna » Týden.cz V marketingu se letos kvůli koronakrizi bude hodně škrtat v rozpočtech. O to důležitější bude, jak inzerenti a jejich agentury naloží s upravenými rozpočty. Aby jejich kampaně byly vidět, potřebují ve svých týmech skutečné profesionály. Není tedy di… Ocenění POP STAR měsíce června 2020 získala kampaň Magnum Nanuk3.srpna » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc červen se stala s výraznou převahou realizace Magnum Nanuk. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích:… Ocenění POP STAR měsíce května 2020 získala kampaň Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s8.července » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc květen se stala realizace Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s. V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritéri… Nové trendy v marketingu a plánování médií20.března » E15.cz S příchodem digitalizace a vznikem hyperkonkurenčního prostředí dochází v posledním více než desetiletí k bouřlivým změnám v přístupu k marketingu a plánování médií. Ocenění TOP In-store realizace měsíce prosince 2019 získala kampaň Vystavení pro Tullamore Dew5.února » Marketingové noviny V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. V tomto soutěžním kole získala vítězství s… Ocenění TOP In-store realizace měsíce října 2019 získala kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister2.prosince » Marketingové noviny V tomto soutěžním kole získala vítězství jednoznačně s velkým náskokem (1,8 bodu) kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společno… |
|