Jan Marcinek |
Vztahuje se k |
Petrovics a Čihák posilují agenturu Fragile na strategických pozicích, Marcinek se zaměří na nové procesy agentury19.září » Marketing&Media Fragile agency letos posiluje management a doplňuje strategické pozice. Nyní se jí podařilo zlákat Igora Petrovicse z Httpool a Otakara Čiháka z McCannu. Jan Marcinek se zaměří nastavení nových procesů uvnitř společnosti. Článek Petrovics a Čihák p… Do managementu Fragile přišli Petrovics, Čihák a Marcinek19.září » MediaGuru Agentura Fragile rozšířila management o tři nové tváře: Igora Petrovicse, Otakara Čiháka a Jana Marcinka. Omluva panu Janu Marcinkovi24.března » Břeclavský deník Společnost VLTAVA LABE MEDIA a.s., sídlem U Trezorky 921/2, Jinonice, 158 00 Praha 5, se tímto omlouvá panu Janu Marcinkovi, za uveřejnění nepravdivé informace obsažené v článku „Divoké devadesátky na jižní Moravě: podnikatel s bombou na těle, drogy… Divoké devadesátky: Na LTO se vydělávaly těžké miliony a nikdo to nepočítal26.ledna » Kroměřížský deník ROZHOVOR/ Lubomír Prnka je ve služebním poměru u Policie České republiky již desítky let. K policii nastoupil hned po maturitě na gymnáziu. „Nedostal jsem se na vysokou, tak jsem přemýšlel, co budu dělat, tak jsem se šel zeptat na práci u policie (t… Podívejte se na nejlepší kampaně léta podle sedmé AdParády30.září » Marketing&Media V reklamní hitparádě ADC s podtitulem Těžký život kreativce porotu nejvíce zaujala kampaň na letošní ročník soutěže ADC Czech Creative Awards. ADC otevírá přihlášky do ADCCCA, předsedkyní je Lungu2.srpna » MediaGuru Porotu letošního ročníku soutěže ADC Czech Creative Awards povedel Gabriela Lungu z VMLY&R Commerce London. Přihlášky je možné podávat od 2. srpna. V pandemii přestávají agentury investovat do svého rozvoje16.března » MediaGuru Rok pandemie ukázal, že se reklama dokáže přizpůsobit situaci, nicméně některé problémy se kvůli ní dále prohloubily. KOMENTÁŘ: Efektivita a kreativita nefungují odděleně12.listopadu » Marketing&Media ADC Czech Creative Awards a Effie mají mnoho společného. Soutěže ADC Czech Creative Awards a Effie se mohou na první pohled zdát velmi odlišné, ale ve skutečnosti obě mají stejný cíl — ocenit ty nejlepší práce marketingové komunikace, které v průběh… KOMENTÁŘ: Efektivita a kreativita nefungují odděleně9.listopadu » Marketing&Media ADC Czech Creative Awards a Effie mají mnoho společného. Soutěže ADC Czech Creative Awards a Effie se mohou na první pohled zdát velmi odlišné, ale ve skutečnosti obě mají stejný cíl — ocenit ty nejlepší práce marketingové komunikace, které v průběh… KOMENTÁŘ: Co se startupy mohou naučit od zavedených značek4.června » Marketing&Media V současném moderním světě značky tvrdě bojují o pozornost. Počet mediálních kanálů s příchodem internetu razantně vzrostl, a každou sekundu tak vzniká obří množství obsahu. Zvykli jsme si vybírat ze spousty produktů a služeb a mnohdy se navíc stává… |
|