Michal Mravinač |
Vztahuje se k |
Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně8.března » SystemOnLine.cz Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou nové … Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně19.ledna » SystemOnLine.cz Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou nov… Společnosti, které využívají data, dosahují výrazně lepších rozhodnutí19.července » BusinessIT.cz Vzhledem k tomu, že se společnosti vyrovnávají s náročnými tržními podmínkami a reagují na rostoucí úrokové sazby a náklady na podnikání, je role, kterou mohou sehrát data při strategických rozhodnutích, důležitější než kdy jindy. Přesto ale existen… Firmám chybí lidé s potřebnými dovednosti v oblasti umělé inteligence12.července » SystemOnLine.cz Umělá inteligence (AI) představuje jeden z nejzásadnějších technologických posunů v historii. Stejně jako e-maily a SMS změnily před lety způsob naší komunikace, má samotná generativní umělá inteligence potenciál revolučním způsobem změnit všechny a… Jak změní generativní umělá inteligence zákaznickou podporu?25.května » CFOWorld Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se denně potýkají s případy, kdy jsou klienti frustrovaní nekonečnými čekacími dobami. Kvůli vysoké vytíženosti agenti řeší současně problémy více zákazníků najednou … Jak generativní AI změní zákaznickou zkušenost27.dubna » Nová Večerní Praha Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií za poslední desetiletí a její... Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu25.dubna » SystemOnLine.cz Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně prob… Tři způsoby, jak umělá inteligence změní zákaznickou podporu10.dubna » OnBusiness.cz Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně prob… Jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu3.března » Reseller Magazine Online Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně prob… Co by firmy měly zlepšit pro jejich efektivní fungování v roce 202325.ledna » CFOWorld V posledních dvou letech čelil svět nebývalým překážkám, od pandemií, válečných konfliktů, problémům v oblasti nedostatku pracovních sil, hospodářských otřesů až po výpadky v dodavatelských procesech. Udržet si tak trvalé a udržitelné podnikání, kte… Co by firmy měly zlepšit pro efektivní fungování v roce 202329.prosince » Nová Večerní Praha V posledních dvou letech čelil svět nebývalým překážkám, od pandemií, válečných konfliktů, problémům v... Co by firmy měly zlepšit pro efektivní fungování v roce 202329.prosince » Reseller Magazine Online V posledních dvou letech čelil svět nebývalým překážkám, od pandemií, válečných konfliktů, problémům v oblasti nedostatku pracovních sil, hospodářských otřesů až po výpadky v dodavatelských procesech. Udržet si tak trvalé a udržitelné podnikání, kte… |
|