Václav Pavelka |
Vztahuje se k |
Bitva o výtoňský most. Správa železnic zaplatí miliony firmě, která se za ni na sítích přetahuje s aktivisty12.února » iROZHLAS Správa železnic chce získat podporu veřejnosti pro zbourání historického mostu v Praze pod Vyšehradem a jeho nahrazení novou konstrukcí. Za 2,3 milionu korun si kvůli tomu najala agenturu Native PR. S agenturou podepsala smlouvu na „krizovou komun… Agentury budou muset zdražit, jinak to nejde9.listopadu » Marketing&Media Pokud agentury nedosáhnou vyšších tržeb, vznikne tlak na kvalitu jejich služeb, zaznělo na panelové diskuzi APRA. Článek Agentury budou muset zdražit, jinak to nejde se nejdříve objevil na Marketing & Media . Lemur: Dobrý insight nestačí, důležitý je i aktivační moment28.června » MediaGuru K úspěchu dobrý insight nestačí. Zásadní je také aktivační moment a dobré vyhodnocení, myslí si Patrik Schober, držitel zlatého Lemura. Ceny Lemur 2022 rozdány, absolutním vítězem je investiční projekt Pram Consulting23.června » Marketing&Media Nejvíce ocenění získaly agentury MSL, Havas a AC&C. Cenu za přínos oboru dostal Vladimír Bystrov z Bison & Rose. Klimaaktivisté blokují Prahu „pro Ukrajinu“. Jdou na to špatně, míní experti6.dubna » iDNES.cz Klimatičtí aktivisté již druhý týden v centru Prahy blokují dopravu. Členové iniciativy 3°C pro Ukrajinu chtějí dosáhnout zhruba 30procentního poklesu spotřeby ruského plynu. Jenže většina řidičů s protestem nesouhlasí a mnohdy dochází i na potyčky … AktualizovánoCeny Lemur 2021 rozdány. Absolutním vítězem je vzdělávací projekt ČT17.června » Marketing&Media Mezi agenturami bodovala AMI Communications s deseti oceněními následována Ogilvy s šesti trofejemi. Osobností PR byl jmenován Jiří Hrabovský. Známe finalisty letošního ročníku soutěže LEMUR13.května » FeedIT.cz Praha, 13. května – Šestnáctý ročník oborové soutěže LEMUR, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), zná své finalisty. Na shortlist se v 31 kategoriích probojovalo 133 prací a 11 tiskových mluvčích. Na slavnostní vyhlášení výsledků, které bu… Soutěž Lemur zná finalisty, nejvíce šancí má Ogilvy13.května » Marketing&Media Na shortlist České ceny za Public Relations se ve 31 kategoriích probojovalo 133 prací a 11 tiskových mluvčích. |
|