Richard Procházka |
Vztahuje se k |
Letiště představilo novinky. Bagety za vámi dorazí až do odletové brány24.ledna » PrahaIN.cz TISKOVÁ KONFERENCE: Nejčastěji na pražské letiště naše redakce míří na slavnostní zahájení nové letecké linky nebo na tiskovou konferenci k budoucímu rozvoji. Úterní slavnostní akce se ale týkala jídla, a to hned ve dvou gastro provozovnách. Slavnos… Letiště Praha rozšiřuje nabídku gastro obchodů24.ledna » Letectví + kosmonautika Letiště Praha otevírá celkem 14 nových gastrojednotek. Ty reprezentují 11 gastronomických konceptů o celkové rozloze 1300 m2. Cestující najdou nové prodejny jak v Terminálu 1, tak v Terminálu 2. Jejich provozovatelem je společnost Lagardère Travel R… Před odletem bagetu nebo prosecco? Letiště Praha rozšiřuje nabídku gastro obchodů na obou Terminálech23.ledna » Kurzy.cz 23. 1. 2024 Letiště Praha otevírá celkem 14 nových gastrojednotek. Ty reprezentují 11 gastronomických konceptů o celkové rozloze 1 300 m2. Cestující najdou nové prodejny jak na Terminálu 1, tak na Terminálu 2. Jejich provozovatelem je společnost... Řídí trafiky Relay či kavárny Costa a říká: Na nádražích už byznys jede, letiště se zatím neprobudilo29.června » CzechCrunch Richard Procházka vede skupinu Lagardère, která v Česku provozuje sítě prodejen Relay nebo kaváren Costa Coffee. Češi u něj utratí šest miliard ročně. Článek Řídí trafiky Relay či kavárny Costa a říká: Na nádražích už byznys jede, letiště se zatím n… Zboží&Prodej 6–7/2023: Virtuální prožitky se značkou; Digitální komunikace v retailu: E-ink, VR a AI; Propojeno, ale efektivit26.června » Zboží a Prodej Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 6/2023? Rozhovor: Richard Procházka, CEO společnosti Lagardere Travel Retail, zná cestujícího zákazníka do nejmenších detailů včetně toho, jak se jeho potřeby v posledních letech mění. Ve firmě, která p… Richard Procházka, CEO, Lagardere Travel Retail: Čas ukáže, kam značka patří26.června » Zboží a Prodej Cestující zákazník má své potřeby a touhy, z nichž je určitá část poměrně předvídatelná, třeba chuť se občerstvit. Svou roli tu hraje ve značné míře impulz. A také aktuální trendy nebo sezona. Ruku v ruce s ní jde často i zapomnětlivost. V zimě zkrá… Společnost Lagardére Travel Retail podpořila aktivity Zdravotního klauna18.května » FeedIT.cz Každý, kdo si zašel na lahodnou kávu do některé z poboček bistro café Bread&Co., pomohl rozzářit úsměvy pacientů v prostředí, kde jsou radost, naděje a dobrá nálada jedním z nejvzácnějších pokladů. Společnost Lagardére Travel … Continue reading Spol… Přistání do nové a horší reality: v jaké kondici je travel retail?9.května » Marketing&Media Covid a válka na Ukrajině zásadně změnily travel retail v Česku. Tradiční zákazníci se nevracejí, noví solventní cestující nepřibývají a prostor na letišti dostávají lokální značky. Článek Přistání do nové a horší reality: v jaké kondici je travel r… Letiště Václava Havla Praha přivítá nové gastronomické hráče: Bottega, Natoo a Bageterie Boulevard25.dubna » AkcniCeny.cz Letiště Václava Havla v Praze rozšíří nabídku o řadu nových gastronomických služeb. Přichází sem Natoo, Bottega Prosecco Bar&Restaurant nebo Baterie Boulevard. Na Letiště Praha míří Bottega, Natoo či Bageterie Boulevard14.dubna » MediaGuru Letiště Praha rozšíří nabídku o řadu nových gastronomických konceptů. Přibude Natoo, Bottega Prosecco Bar&Restaurant nebo Baterie Boulevard. Letiště Praha obohatí nové gastronomické koncepty13.dubna » PrahaIN.cz Na letišti Praha se budou nově moci cestující osvěžit například v podniku Natoo nebo Bottega Prosecco Bar&Restaurant. Provozovat je bude Lagardère Travel Retail, která vyhrála v koncesním řízení. Vyplývá to z tiskové zprávy společnosti. Budoucnost je lokální. S Procházkou z Lagardère nejen o udržitelném obchodě na pražském letišti12.listopadu » Forbes Na Letišti Václava Havla Praha otevřel na konci září concept store s názvem Future is Local, který poprvé nabízí výhradně české a slovenské produkty. Tento prodejní prostor se opírá o pilíře udržitelnosti a najdete v něm kurátorskou selekci slow fas… |
|