Kateřina Straková |
Vztahuje se k |
Signal Festival: Sponzory bereme vždy jako kreativní výzvu16.dubna » MediaGuru Partnery dlouhodobě propojujeme s programem, obsahem a sdělením festivalu, říká Jakub Zeman, Chief Operating Officer Signal Festivalu. Sephora: Razantně zvyšujeme podíl na trhu10.dubna » MediaGuru Snažíme se, aby se naši zákazníci všude cítili stejně, ať už jsou v kamenných prodejnách, nebo na e-shopu, říká Afrodyta Baran ze společnosti Sephora. Češi nechtějí jinou Kofolu ani radikální změnu2.dubna » MediaGuru Nemůžeme si dovolit kotrmelce, proto jsme se přiklonili k tomu, co si zvolila naše cílovka, komentuje nové logo Kofoly Ľubica Mieresová. Revolut: WOM je stále naším hlavním prostředkem k růstu20.března » MediaGuru Revolut letos v Česku zdvojnásobil své marketingové investice. Chce tak upevnit svou pozici banky na trhu, říká za firmu Wiktor Stopa. Provident: Díky změně komunikace nám vzrostly prodeje i líbivost18.března » MediaGuru Martin Písařík je náš ambasador, který dodává komunikaci lehkost. Navíc bychom ho rádi využili i v rámci našeho CSR projektu Neviditelní, říká nová ředitelka marketingu společnosti Provident Financial Vladimíra Vagenknecht. Roman Sovják: Kongresové centrum bere udržitelnost vážně13.března » MediaGuru Kongresové centrum Praha chce svou značku posunout směrem k prémiovosti. Udržitelnost je přitom jedním z pilířů na této cestě, popisuje Roman Sovják, obchodní a marketingový ředitel společnosti. Omnipol: Naše komunikace je absolutně závislá na zákaznících11.března » MediaGuru Musíme vždy respektovat omezení, která zákazníci pro komunikaci jednotlivých obchodů vyžadují, říká Marika Přinosilová z marketingu Omnipolu. Metaverse nastane, zatím ale na něj nejsme připraveni2.února » MediaGuru K nástupu metaverse potřebujeme jednak vhodné technologie, jednak obsah, který lidi zaujme, myslí si Julie Šislerová, zakladatelka skupiny Holky v Metaverse. Alpro: Snídaně je pro nás klíčový komunikační moment29.ledna » MediaGuru V Alpro se zaměřujeme na to, aby naše kampaně po celý rok poukazovaly na důležitost rána, říká Barbora Horníková z Danone. Fine Gusto: Poptávka po jerky se zvyšuje spolu s osvětou18.ledna » MediaGuru Dnes výrobce sušeného masa jerky Fine Gusto vyrábí z 80 % pro privátní značky. Změnit to chce zvyšováním investic do marketingu. Mattoni 1873: Příležitosti hledáme neustále5.prosince » MediaGuru Příležitosti hledáme v portfoliu PepsiCo i v rámci naší skupiny, která působí v několika zemích, říká marketingový ředitel Mattoni 1873 Michal Šlechta. Heureka: Sjednocení komunikace je krokem k hlubší integraci27.listopadu » MediaGuru Cílem nové komunikace je vrátit Heureku zpět do popředí e-commerce v očích uživatelů, a to se zatím daří, říká za Heureka Group šéf brand marketingu Jiří Struk. |
Zdeněk Šarapatka
- Český publicista
Václav Klučka
- poslanec za ČSSD
Jiří Besser
- Český politik
Vlastimil Harapes
- Český herec, tanečník, režisér
Daniel Korte
- Politik za TOP09
Věra Čáslavská
- Československá sportovní gymnastka
|