15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Kateřina Straková

Vztahuje se k

Signal Festival: Sponzory bereme vždy jako kreativní výzvu

16.dubna » MediaGuru
Partnery dlouhodobě propojujeme s programem, obsahem a sdělením festivalu, říká Jakub Zeman, Chief Operating Officer Signal Festivalu.

Sephora: Razantně zvyšujeme podíl na trhu

10.dubna » MediaGuru
Snažíme se, aby se naši zákazníci všude cítili stejně, ať už jsou v kamenných prodejnách, nebo na e-shopu, říká Afrodyta Baran ze společnosti Sephora.

Češi nechtějí jinou Kofolu ani radikální změnu

2.dubna » MediaGuru
Nemůžeme si dovolit kotrmelce, proto jsme se přiklonili k tomu, co si zvolila naše cílovka, komentuje nové logo Kofoly Ľubica Mieresová.

Revolut: WOM je stále naším hlavním prostředkem k růstu

20.března » MediaGuru
Revolut letos v Česku zdvojnásobil své marketingové investice. Chce tak upevnit svou pozici banky na trhu, říká za firmu Wiktor Stopa.

Provident: Díky změně komunikace nám vzrostly prodeje i líbivost

18.března » MediaGuru
Martin Písařík je náš ambasador, který dodává komunikaci lehkost. Navíc bychom ho rádi využili i v rámci našeho CSR projektu Neviditelní, říká nová ředitelka marketingu společnosti Provident Financial Vladimíra Vagenknecht.

Roman Sovják: Kongresové centrum bere udržitelnost vážně

13.března » MediaGuru
Kongresové centrum Praha chce svou značku posunout směrem k prémiovosti. Udržitelnost je přitom jedním z pilířů na této cestě, popisuje Roman Sovják, obchodní a marketingový ředitel společnosti.

Omnipol: Naše komunikace je absolutně závislá na zákaznících

11.března » MediaGuru
Musíme vždy respektovat omezení, která zákazníci pro komunikaci jednotlivých obchodů vyžadují, říká Marika Přinosilová z marketingu Omnipolu.

Metaverse nastane, zatím ale na něj nejsme připraveni

2.února » MediaGuru
K nástupu metaverse potřebujeme jednak vhodné technologie, jednak obsah, který lidi zaujme, myslí si Julie Šislerová, zakladatelka skupiny Holky v Metaverse.

Alpro: Snídaně je pro nás klíčový komunikační moment

29.ledna » MediaGuru
V Alpro se zaměřujeme na to, aby naše kampaně po celý rok poukazovaly na důležitost rána, říká Barbora Horníková z Danone.

Fine Gusto: Poptávka po jerky se zvyšuje spolu s osvětou

18.ledna » MediaGuru
Dnes výrobce sušeného masa jerky Fine Gusto vyrábí z 80 % pro privátní značky. Změnit to chce zvyšováním investic do marketingu.

Mattoni 1873: Příležitosti hledáme neustále

5.prosince » MediaGuru
Příležitosti hledáme v portfoliu PepsiCo i v rámci naší skupiny, která působí v několika zemích, říká marketingový ředitel Mattoni 1873 Michal Šlechta.

Heureka: Sjednocení komunikace je krokem k hlubší integraci

27.listopadu » MediaGuru
Cílem nové komunikace je vrátit Heureku zpět do popředí e-commerce v očích uživatelů, a to se zatím daří, říká za Heureka Group šéf brand marketingu Jiří Struk.
Zdeněk Šarapatka - Český publicista
Václav Klučka - poslanec za ČSSD
Jiří Besser - Český politik
Vlastimil Harapes - Český herec, tanečník, režisér
Daniel Korte - Politik za TOP09
Věra Čáslavská - Československá sportovní gymnastka

Tato informační stránka o Kateřina Straková zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Kateřina Straková" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes