Jan Vašíček |
Vztahuje se k |
Home Credit má znalost komunikace na historickém maximu23.ledna » MediaGuru V loňském roce dosáhla znalost komunikace a zvažování značky Home Credit pro půjčku na českém a slovenském trhu historického maxima. Vedení marketingu Košíku přebírá Klára Tanzerová6.prosince » MediaGuru Do čela marketingu online supermarketu Košík nastupuje Klára Tanzerová. V pozici nahrazuje Jana Vašíčka. Home Credit kampaní uvádí novinku pro podnikatele28.listopadu » MediaGuru Home Credit v horké fázi letošní kampaně cílí i na živnostníky a OSVČ28.listopadu » Marketing&Media Společnost Home Credit vstoupila do hlavní fáze své celoroční reklamní kampaně. Přidává nová média i komunikaci zbrusu nového produktu pro živnostníky a OSVČ. Článek Home Credit v horké fázi letošní kampaně cílí i na živnostníky a OSVČ se nejdříve o… Svačiny pro dvě děti stojí měsíčně téměř tisícovku, Košík zlevnil 300 produktů na jejich přípravu27.září » Zboží a Prodej Nejoblíbenější školní svačina, takzvaný „lepeňák“ se sýrem, s polovinou jablka už stojí 22,1 koruny. Při dvaceti školních dnech v měsíci to dělá rovných 442 korun jen za svačiny. A bez patnácti korun devět stovek, pokud jsou děti dvě. Internetový pr… Košík v kampani apeluje na rodiče, aby kvůli nákupu věcí do školy nekrátili dětem prázdniny2.září » Žena-in.cz České domácnosti se v průzkumu Košíku shodují, že při nákupu pomůcek do školy budou muset sáhnout opět hlouběji do kapsy. Počítají s tím, že si připlatí asi 300 korun na jednoho školáka (loni to bylo o 250 korun více). Nákupům zároveň chtějí obětova… Češi nákupy do školy nemají rádi. Letos se navíc bojí cen utržených ze řetězu, 64 % tuší, že překročí rozpočet1.září » Žena-in.cz Násilně zkrácené prázdniny, ceny utržené ze řetězu a také nutnost obíhat celou řadu obchodů, než je odškrtnuta poslední položka nákupního seznamu. Nákupy se začátkem školního roku patří u českých domácností k těm nejméně oblíbeným. Zjistil to online… Češi nákupy do školy nemají rádi. Letos se navíc bojí cen utržených ze řetězu, 64 % tuší, že překročí rozpočet30.srpna » Kurzy.cz Násilně zkrácené prázdniny, ceny utržené ze řetězu a také nutnost obíhat celou řadu obchodů, než je odškrtnuta poslední položka nákupního seznamu. Nákupy se začátkem školního roku patří u českých domácností k těm nejméně oblíbeným. Košík v nové reklamní kampani apeluje na rodiče29.srpna » Marketingové noviny České domácnosti se v průzkumu Košíku shodují, že při nákupu pomůcek do školy budou muset sáhnout opět hlouběji do kapsy. Počítají s tím, že si připlatí asi 300 korun na jednoho školáka (loni to bylo o 250 korun více). Nákupům zároveň chtějí obětova… Košík v kampani apeluje, aby se nekrátily prázdniny23.srpna » MediaGuru V nové back-to-school kampani se Košík rozhodl oslovit rodiče, aby kvůli nákupu věcí do školy nekrátili dětem prázdniny. Košík.cz v kampani apeluje na rodiče, aby kvůli nákupu věcí do školy nekrátili dětem prázdniny22.srpna » Zboží a Prodej České domácnosti se v průzkumu on-line supermarketu Košík.cz shodují, že při nákupu pomůcek do školy budou muset sáhnout opět hlouběji do kapsy. Počítají s tím, že si připlatí asi 300 korun na jednoho školáka (loni to bylo o 250 korun více). Nákupům… Objednejte si sešity z chalupy, nabádá Košík v „back-to-school“ kampani22.srpna » Marketing&Media Na blížící se začátek školního roku reaguje OOH a online kampaní online supermarket Košík. S myšlenkou „Objednejte sešity i nanuky třeba z chalupy“ připomíná rodičům, že skočit z letní pohody do nákupního šílenství posledního předškolního týdne vůbe… |
|