15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Neoriginální blog

Popis:

Nejen o optimalizaci pro vyhledávače

URL:

http://blog.mefistofeles.cz

Katalog:

Publikuje:

3 položek/měsíc

SEO – případové studie

1.září
Rád bych dal dohromady seznam zajímavých SEO případovek a postupů (například při řešení penalizace webu), z nichž si ostatní mohou vzít cenné informace a inspiraci. Budu rád za doplnění dalších. Případovky v češtině Případová studie: Jak díky SEO přivést 500.000 lidí na web velké realitní kanceláře za 5 měsíců (2013) – případovka, které ukazuje i kombinaci SEO a PPC […] Příspěvek SEO – případové …

Marketingový Hlídač 5/18

15.června
Květnového Hlídače jsem nestihl kvůli přípravě akce s Filipem Podstavcem (reporty na comerto.com a proficio.cz). V tomto díle ale nášup zajímavých příspěvků jak z dubna, tak i května. Příjemné počtení :-). Novinky přímo od vyhledávačů Vylepšení komponenty pro zpracování dotazu – Seznam se snaží lépe pochopit dotazy (například opravovat překlepy nebo přidávat související klíčová slova). Zatím může…

Pozvánka na akci: Technické SEO s Filipem Podstavcem

31.května
Již příští středu uspořádáme další veřejnou akci v rámci komunity SEO jako Brno. Vystoupí na ní Filip Podstavec, přední český on-line marketér a provozovatel nástroje Marketing Miner. Pokud se zajímáte o on-line marketing a město s nejoriginálnějším orlojem vám není cizí, zvu vás 6. června do brněnského Hubu, kde začneme v 18.00. Využijte možnosti přímo se zeptat SEO […] Příspěvek Pozvánka na akc…

Děláte linkbuilding a jste z Brna? Pojďte se scházet!

2.května
Před pár měsíci jsme v Brně rozjeli úspěšné srazy v rámci komunity SEO jako Brno. Rád bych nyní dal dohromady menší mastermind skupinu výhradně pro linkbuildery, kde bychom sdíleli zkušenosti, vyměňovali si kontakty a tak nějak to linkovali mezi sebou. Pokud jste tedy z Brna nebo okolí a rádi byste se takto scházeli, prosím napište […] Příspěvek Děláte linkbuilding a jste z Brna? Pojďte se scháze…

Marketingový Hlídač 2/18

19.března
Přečtěte si nášup SEO novinek z minulého měsíce. Mezi nejvýznamnější změny patří brzké nasazení nového relevančního modelu na Seznamu, díky kterému by vyhledávač měl nabídnout více relevantních výsledků k zadanému dotazu, a to i z jedné domény. Posun v relevanci vyhledávání Seznamu – vyhledávač nasadí nový relevanční model a bude se snažit předkládat kvalitnější výsledky. Na uvedeném URL jsou kon…

Marketingový Hlídač 1/18

2.března
Od začátku roku se toho událo hodně, proto až nyní publikuji nášup lednových novinek. Přečtěte si, proč už rychlost načítání stránek není hodnotícím faktorem, jak na rychlý audit přístupnosti webu nebo o tom, jak si SEO vedlo v roce 2017 v porovnání s jinými kanály u tržeb e-shopů. Oficiální vyjádření Google k rychlosti stránek: Na desktopu to byl […] Příspěvek Marketingový Hlídač 1/18 pochází z …

Pozvánka na akci: SEO v roce 2018 s Pavlem Ungrem

5.února
Před několika měsíci jsem se přestěhoval do Brna, kde jsme s podobně smýšlejícími kolegy založili platformu SEO jako Brno. Naším cílem je stmelit komunitu a pořádat různá oborová setkání, a to jak menší workshopy pro omezený počet účastníků, tak i větší akce. A právě na první veřejnou akci, která se koná 19. února v brněnském Hubu, vás tímto […] Příspěvek Pozvánka na akci: SEO v roce 2018 s Pavlem Ungrem pochází z SEO specialista Marek Hnátek

Marketingový Hlídač 12/17

7.ledna
V předchozích měsících jsem kvůli pracovnímu shonu neměl čas přinášet novinky v rámci Marketingového Hlídače. Snad to napravím novými díly. Podívejte se na přehled nejlepších článků o SEO a internetovém marketingu, které se objevily během posledního měsíce roku 2017. Příručka marketéra: SEO jako multiobor – pěkný článek o tom, že SEO musí mít přesah do dalších […] Příspěvek Marketingový Hlídač 12…

Daniel Nytra: „Úžasné věci pro marketing malých a středních firem jsou tady už dávno, jen je chytře použít“

18.prosince
Když se řekne internetový marketing, majitelé firem si často představí špatně vyhodnotitelné kampaně a nicneříkajcí analýzy za desítky tisíc korun. Skutečnost ale může být přesně opačná. Vyzpovídal jsem zkušeného marketéra Daniela Nytru, který se specializuje na ty metody propagace, jež mají nejlepší výsledky vzhledem k investovaným penězům a času. Ahoj Dane. Mohl by ses […] Příspěvek Daniel Nytr…

3 způsoby, jak z influencer marketingu vyšťavit maximum

27.listopadu
Dle statistik Bloglovin zákaznice zaplatí o 9 % více za produkty, které jim doporučí vlivná osobnost neboli influencer. Sdělení od takové osobnosti, jíž může být módní bloggerka, ale i sportovec nebo třeba odborník na SEO, je také mnohem věrohodnější. Jak s někým takovým začít spolupracovat? Jako startovní bod vám mohu doporučit workshop Influencer marketing v praxi. […] Příspěvek 3 způsoby, jak …
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes