Dynamický start v roce 2022, do Proficia přichází Jakub Kaláb

Marketingová konzultační společnost Proficio, jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě, přivítala svou první posilu roku 2022. Na pozici manažera Business Intelligence týmu nastupuje Jakub Kaláb. Společnost tak navazuje na stabilní růst, který ji doprovázel po celý předešlý rok. Firma již v roce 2021 navázala spolupráci s klienty jako Autosalon Klokočka Centrum a.s. či s pojišťovnou Direct. Svůj tým navíc rozšířila i o Lukáše Cikánka nebo Michala Filípka a otevřela také nové kanceláře v centru Prahy. V roce 2022 plánuje firma další růst.

Jakub vystudoval Mendelovu univerzitu v Brně, magisterský obor Business a Managerial Economics. V letech 2015 až 2021 pak působil ve společnosti Zebra Technologies, v rámci které vyrostl až na pozici Business Intelligence Team Lead. V srpnu 2020 se následně připojil k Business Intelligence týmu Proficia jako konzultant. V něm však nově od roku 2022 povýšil na post manažera, ve kterém se bude věnovat zejména rozvoji současného týmu, integraci účetních dat a v neposlední řadě také rozšíření Business Intelligence služeb společnosti o další hodnotné produkty.

„Díky našemu speciálnímu produktu a přístupu k zákazníkům již v současnosti spolupracujeme na řešeních pro firmy jako pojišťovna Direct, Klimatex či Sledování TV. Vzhledem k naší schopnosti propojit tradiční svět dat se světem marketingovým a využít navíc všechna tato získaná data i pro jiné než reportingové účely, a to například pro automatické optimalizace webových kampaní, nám dává obrovskou možnost posunout naše klienty kupředu,“ říká Jakub Kaláb, Business Intelligence Manager společnosti Proficio.

V roce 2021 si Proficio ke spolupráci zvolili klienti jako Autosalon Klokočka Centrum a.s, pojišťovna Direct, Spokar, Cyrrus a Bezrealitky.cz. Firma se loni navíc rozšířila o 6 nových členů, kteří posílili týmy napříč celou společností a svůj růst také doprovodila i o expanzi kanceláří do centra Prahy. 

„Loňský rok byl pro nás opravdovou výzvou. Nárůst zodpovědnosti a množství projektů, které se v roce 2021 rozjely, byl pro nás zásadní. Abychom mohli podpořit ambice našich klientů růst a současně nemuseli odmítat nové zajímavé příležitosti, tým Proficia se musel rozšířit téměř o třetinu. To v naší velikosti představuje desítky nových lidí v týmu. A právě příchod Jakuba je velké povzbuzení pro náš Business Intelligence tým, který se tak může opřít o jeho bohaté zkušenosti. Z Jakuba navíc čiší i velká chuť nám pomoci zvládnout stále zvyšující se nároky na vývoj společnosti a za to jsem velice rád,“ říká Petr Halík, zakladatel a CEO společnosti Proficio.

O Proficiu:

Proficio vzniklo v roce 2013, jeho zakladatelem a CEO je Petr Halík. Tato strategická konzultační společnost patří mezi 16 klíčových agentur Googlu. V roce 2020 se Proficio navíc rozrostlo o webové studio Porta Design a stalo se tak specifickým svou komplexní nabídkou služeb. Na základě tohoto propojení Proficio pro klienty zajišťuje full service v rámci marketingové komunikace napříč všemi mediatypy, a to včetně kreativní produkce a Business Intelligence – pokročilé vizualizace dat, jež je spojená s řízením zdrojů. Dceřiná společnost Porta Design zase poskytuje služby v oblasti tvorby webů a UX. Mezi klienty konzultační společnosti se řadí například Unicef, Bauhaus, Deichmann, Velux, Student Agency, Sanitino, Direct pojišťovna, Ytong či Pneuboss a další.

Více informací na: www.proficio.cz