Ředitel vývoje Diablo Immortal Wyatt Cheng si myslí, že okolo hry panují dezinformace
Od vydání nového Diablo Immortal se objevila spousta názorů na to, jakým způsobem je hra koncipována, a to především z hlediska mikrotransakcí. Světem pak proletěl článek o tom, že vylepšení jedné postavy vás vyjde na 110 tisíc dolarů. Hráči tak Immortal kritizují za agresivní politiku, s čímž ale herní ředitel Wyatt Cheng nesouhlasí.
- Herní producent Diablo Immortal tvrdí, že okolo hry panují dezinformace
- Na Twitteru se snaží argumentovat vůči různé kritice
Wyatt Cheng je velice známou tváří v rámci série Diablo a ve vývoji nového Immortal figuroval jako vedoucí vývoje. Napříč Twitterem se snaží argumentovat na vzkazky hráčů, a to například na komentář jednoho z Twitch streamerů, který se odkazoval na tvrzení Chenga z před několika měsíci, dle kterého si hráči nemohou ve hře koupit žádné vybavení za peníze. Immortal přitom nabízí možnost zakoupit si speciální drahokamy, které vylepšují vaše vybavení.
Cheng tvrdí, že základem pro hru a strategii týmu je, že si hráči nemohou přímo zakoupit ani jedno ze základních vybavení postavy nebo zkušenosti pro postavu. Do diskuze se následně připojil uživatel YangCLiu, zakladatel studia EndGame. „Wyatte, zajímá mě, proč se obtěžuješ s odpovídáním na tyhle argumenty? King také neomlouvá balíček životů v Candy Crush za 100 dolarů, proč by se měl Blizzard omlouvat za hru, která stála 50 milionů dolarů a vývoj trval šest let?“
Na to Cheng odpověděl následovně. „Nemám rád, pokud jsou informace zavádějící. Je rozdíl mezi tím, když hráči nemají hru rádi na základě kvality (což chápu, hra není pro každého), nebo když kritizují hru na základě dezinformací, které zde kolují.“
Velká část hráčů má ale jasno. Na Metacritic je hra bombardována negativními recenzemi a uživatelské hodnocení se drží na známce 0,6. Hráči zároveň nachází různá omezení, která jsou zpřístupněna pouze za reálné peníze.