BILLA zabodovala ve Volbě spotřebitelů se čtyřmi produkty svých privátních značek

Obchodní řetězec BILLA zabodoval v letošním 22. ročníku spotřebitelské soutěže Volba spotřebitelů a získal ocenění Novinka roku hned u 4 produktů. Mezi nominovanými produkty, které letos tvořilo množství brandových výrobků i produktů privátních značek konkurence, uspěla BILLA s čokoládami BILLA BIO Swiss Fine Dark Chocolate 85 % a BILLA BIO Swiss Almond Brittle Chocolate. Novinkou roku se stal také BILLA Toaletní papír recyklovaný 3vrstvý 8R a BILLA Mini Mozzarella 150 g.

Oceněním Novinka roku se mohou v programu Volba spotřebitelů každoročně pochlubit nejlepší nové nebo inovované výrobky, které byly v daném roce uvedené na trh. „Výrobkům našich privátních značek se v soutěži Volba spotřebitelů daří umisťovat každoročně a jsme rádi, že ani letošní rok není výjimkou. Těší nás, že se u zákazníků staly nejoblíbenějšími produkty výrobky z řady Bio značky BILLA, jedné z našich nejznámějších značek na trhu. Výsledky nám potvrdily současný trend, a to, že zákazník je čím dál tím více orientován na kvalitu i přístup k životnímu prostředí,“ uvedla Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA.

Na základě průzkumu mezi 4 000 respondenty tak po celý rok ponesou Pečeť kvality Volby spotřebitelů čokolády BILLA BIO Swiss Fine Dark Chocolate s 85 % kakaa a BILLA BIO Swiss Almond Brittle Chocolate. „Značka BILLA BIO nabízí výrobky, které pochází z ekologického zemědělství a prochází přísnou kontrolou kvality. Navíc je balíme do biologicky rozložitelných obalů, čímž jejich zátěž vůči životnímu prostředí minimalizujeme,“ dodává Lucie Průšová. Dalšími produkty oceněnými v kategorii Novinka roku jsou BILLA Toaletní papír recyklovaný 3vrstvý 8R a BILLA Mini Mozzarella 150 g, které zákazníci rovněž po celý následující rok rozeznají v regálech díky Pečeti kvality.

Marketingový program Volba spotřebitelů již více než 20 let monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na českém trhu rychloobrátkového zboží. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu společnosti Nielsen, provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Respondenti mají možnost hodnotit senzorické vlastnosti novinek, přičemž z průzkumu vyplývá, že nejdůležitějším znakem u nového produktu je na prvním místě chuť, následuje kvalita, na třetím místě je obal a na čtvrtém značka produktů. Pro respondenty, kteří novinku neznají, je nejvýznamnějším atributem obal, následuje kvalita a značka. Popularita pečeti kvality Volby spotřebitelů při nákupním rozhodování roste. Podle aktuálních dat motivuje logo Volby spotřebitelů k nákupu již skoro každého druhého Čecha.

Výsledky 22. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů byly vyhlášeny po dvouleté pandemické pauze na slavnostním galavečeru 16. června 2022 v CUBEX Centru Praha. „Chtěli bychom velmi poděkovat zákazníkům, kteří nám opětovně projevili svou přízeň a naše výrobky ocenili. Jejich ohlasy nám pomáhají produkty neustále zdokonalovat a udržovat jejich kvalitu na vysoké úrovni,“ doplňuje Lucie Průšová.

You may also like...