metro.cz

Počasí v Praze

14 °C / 27 °C

Úterý 30. dubna 2024. Svátek má Blahoslav

Devátý ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil své vítěze, v kategorii Umění/Kultura bodovala Alšova jihočeská galerie

  14:32
Hluboká nad Vltavou (Českobudějovicko) 24. října 2022 (PROTEXT) - Letošní 9. ročník soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya, vyhlásil 13. října během slavnostního večera v Zrcadlové kapli Národní knihovny České republiky své vítěze. S mottem "Data. Content. Context." byly oceněny obsahové projekty, mimo jiné i ty, které jsou zaměřené na data. V sekci Umění/Kultura bodovala Alšova jihočeská galerie, která si odnesla 2 vítězství díky spolupráci s agenturou Chilli Production. Ceny letos díky společnostem Precismo a STRV dostali soutěžící formou NFTs tokenů, které v sobě nesou 3D scan cen od Petra Larvy, a zároveň vizuál letošního ročníku, obsahující datové toky.

Alšova jihočeská galerie zvítězila v sekci Umění/Kultura ve dvou hlavních kategorií - Content marketingová strategie a Nejlepší distribuce firemního obsahu. Tyto dvě kategorie byly z našeho pohledu absolutně stěžejní a vítězné projekty "Chodit na umění není umění" a stejně tak "Malevič a ruská avantgarda", pro nás připravila agentura Chilli Production.

"Soutěž se letos zaměřuje nejen na klasické content marketingové disciplíny, ale i na data, datovou žurnalistiku firem a schopnost ovlivnit byznys i celospolečenský kontext prostřednictvím obsahového marketingu,“ popisuje ředitelka soutěže Kateřina Borovanská. Za nejlepší content marketingovou strategii byla oceněna v oborové kategorii Real Estate Pragovka Art District, a to za celkovou tvorbu komunikační strategie a obsahu, na níž se podílí Brandmark Space. V oborové kategorii Energetika bodovala společnost E.ON se soutěží E.ON Energy Globe, kterou připravila agentura Elite Solutions a Seznam Brand Studio. Přihlášené projekty byly hodnoceny ve dvou kolech odbornou porotou, složenou z porotců z řad médií, agentur a zadavatelů. Ceny letos díky společnostem Precismo a STRV dostanou soutěžící formou NFTs tokenů. "Chceme tak ukázat inovaci a ukázat lidem kontrast heritage a inovace, kouzlo spojení těchto nádob," dodává Kateřina Borovanská.

Do soutěže letos přibyla nová sekce, která je zaměřená na data. Obsahuje kategorie: Vizualizace dat, infografika, Kampaň - data v hlavní roli, Obsahový projekt založený na datech a Data jako nástroj změny.

Při kooperaci Alšovy jihočeské galerie s Chilli Production na kampaních je důležitá i práce s daty, to se odrazilo na 3. místě v kategorii Data. "Rádi měříme a pracujeme s daty, ze kterých jsme vytěžili maximum k vyprodání výstavy 'Malevič a ruská avantgarda' pro Alšovu jihočeskou galerii. Třetí místo jsme získali také za Microsite pro projekt www.choditnaumenineniumeni.cz, který jsme zrealizovali pro Alšovu jihočeskou galerii,“ sdělil Otta Kovařík z Chilli Production.

"Pro AJG je toto ocenění jeden z nejdůležitějších momentů v rámci jejího marketingového rozvoje, který zároveň přináší i ocenění silné spolupráce s agenturou Chilli Production a také s Jihočeským krajem, jako zřizovatelem a podporovatelem marketingových snah svých zřizovaných organizací na poli kultury," vysvětluje ředitel Alšovy jihočeské galerie Aleš Seifert.

Z letošní soutěže Fénix content marketing putovalo celkem 8 cen do Chilli Production. "Slavíme obrovský úspěch, v konkurenci obřích brandů a velkých agentur jsme se dostali 10x na shortlist v různých kategoriích. Dvakrát jsme vyhráli hlavní kategorie - Content marketingovou strategii a Nejlepší distribuci firemního obsahu," dodává Otta Kovařík.

Mediakit:

www.choditnaumenineniumeni.cz

#choditnaumenineniumeni

FB: https://www.facebook.com/hashtag/choditnaumenineniumeni,

IG: https://www.instagram.com/tags/choditnaumenineniumeni/

malevič - rodčenko - kandinskij a ruská avantgarda | ze sbírky muzea umění jekatěrinburg | expozice | AJG, Alšova Jihočeská Galerie

Bližší informace:

MgA. Paulina Skavova

Public relations

Alšova jihočeská galerie

373 41 Hluboká nad Vltavou

e-mail: skavova@ajg.cz

Hlavní zprávy

Zdravim, zdravim, dobré dopo. Pražské ostrovy na čtyři dny ovládne hudba

vydáno 30. dubna 2024  10:00

Pokud jste na sociálních sítích, zřejmě vás neminul pozdrav „zdravim, zdravim, dobré dopo“. Hláška je dílem hudebníka Rohonyho, který v oboru rozhodně...  celý článek

Co krok, to dopravní značka či tabulka se zákazem. Česko se „výhrůžkami“ jenom hemží

vydáno 29. dubna 2024  11:59

Možná si ještě vybavíte pražskou „aféru“, kdy strážníci vykazovali ze svahů Petřína sáňkující děti. Aby pak udělalo město výjimku, když nechalo drobotinu...  celý článek

Umělá inteligence by se ráda stala psychoterapeutem. Opravdu dokáže pomoci?

vydáno 29. dubna 2024  5:53

Textů o AI jste už určitě četli mnoho. Umělá inteligence se snaží rozvíjet doslova v každém oboru. Jistě už jste slyšeli o AI v soudnictví, v IT...  celý článek

Písni Nothing Else Matter trumpeta velmi sluší, říkají kluci z kapely Melanchollica

vydáno 28. dubna 2024  5:33

Tribute kapely oslavující svoje vzory jsou běžnou součástí hudební scény. V Česku se ale před rokem zrodil projekt, který se běžnému napodobování cizích...  celý článek