Reklama

KOFILA vstupuje do nového století s Arichtevou a Evelyn

KOFILA míří do nového století v obalech talentovaných studentů grafického designu. Originální kombinaci jemné kávové náplně s mléčnou čokoládou lidé milují již sto let. Jako oblíbenou tyčinku všech generací ji představuje výroční kampaň pod taktovkou režiséra Marka Jarkovského.

Na spotech pro sociální média spolupracovaly Veronika Arichteva a Eva Kramerová známá také jako Evelyn. 

Ke stoletému výročí vytvořila značka pod taktovkou režiséra Marka Jarkovského únorovou komunikační kampaň zaměřenou na sociální média a influencery. „KOFILA je pro nás čokoládovým uměleckým dílem a krásným příkladem tradice, která přetrvává po generace. Toto vnímání jsme přenesli do celé myšlenky 100. výročí KOFILY, kterým nadčasová tyčinka vstupuje do nového století,“ popisuje Eliška Soukupová, manažerka značky KOFILA.

V kampani na Facebooku a Instagramu značka uvádí dvě videa se známými osobnostmi. V prvním videu se objevuje česká herečka a moderátorka Veronika Arichteva se synem Lukou a maminkou, ve druhém pak promlouvá slovenská herečka a stand-up umělkyně Eva Kramerová, známá pod přezdívkou Evelyn, a její maminka. Režie se ujal Marek Jarkovský, který se v minulosti podílel na kampaních pro Pumu, Pietro Filipi či Preciosu a režíroval také hudební videoklipy Jordana Haje a Emmy Smetany.

Čtěte také