Hokejová reprezentace přišla o účty na sociálních sítích. Důvodem je ukončení spolupráce mezi Českým svazem ledního hokeje a marketingovou společností BPA, která je spravovala. BPA Sport Marketing a.s., která patří pod sázkovou kancelář Tipsport, o tom informovala na svém webu.

BPA se starala o marketing ČSLH téměř patnáct let, loni v prosinci však svaz po rozsáhlém auditu oznámil, že v červnu spolupráce skončí. Mimo jiné tak přišel i o správu účtů na sociálních sítích.

Společnost sice se svazem jednala o možných variantách provozování účtů, ale neúspěšně. „Vedení českého hokeje se rozhodlo neakceptovat ani jednu z nabídek a pokračovat svou vlastní cestou,“ uvedla BPA.

Podle generálního sekretáře ČSLH Jana Černého byla důvodem vysoká cena. „BPA nám účty nabídla za naprosto astronomickou částku. Nereálnou na český trh i na jejich sledovanost,“ řekl.

„I kdyby částka byla šestinásobně menší, než nám nabídli, tak jsme za tuto částku schopni vybudovat skvělé sociální sítě s daleko větší sledovaností a větším dosahem. A mnohem lepší,“ přidal.

Zrušení spolupráce mezi BPA a ČSLH může souviset s napětím, které panuje mezi svazem a Tipsportem kvůli letos uzavřené smlouvě s Mezinárodní hokejovou federací. Díky ní se Tipsport stal po Škodovce druhým největším sponzorem mistrovství světa v hokeji. Jednání Tipsortu s IIHF následovalo potom, co se sázková kancelář s českým svazem nedohodla.