Na sex v Baldur's Gate III dohlíželi koordinátoři intimity
zdroj: Foto: Larian Studios

Na sex v Baldur's Gate III dohlíželi koordinátoři intimity

27. 7. 2023 10:30 | Novinky | autor: Jan Slavík |

Herečky Jennifer English a Devora Wilde, které v chystaném RPG opusu Baldur's Gate III ztvárnily půlelfskou kněžku Shadowheart a válečnici Lae'zel, v rozhovoru pro BBC přirovnaly spolupráci na tvorbě hry k natáčení telenovely. Prý kvůli tomu, že kvůli rozvětvenému ději bylo potřeba natočit tolik scén, že o práci vážně neměly nouzi. „Kde jinde než v telenovele si můžete zahrát jednu postavu tak dlouho?“ pokládá si řečnickou otázku English.

Krom toho se ale v rozhovoru podělily ještě o jednu zajímavou zkušenost: Ve studiu Larian se rozhodli věnovat náležitou péči všem aspektům příběhu, což platí i pro milostné okamžiky. Necháte-li tak dojít nějaké jiskření či náklonnost až k horizontálnímu aerobiku, vězte, že na výsledku, který se rozpoutá na obrazovce, se podíleli i profesionální koordinátoři intimity.

Pokud jste netušili, že podobné povolání vůbec existuje – jedná se jednak o prostředníka mezi režií a herci, který pomáhá najít ideální kompromis mezi tím, co se po hercích chce, a tím, aby jim práce nebyla proti srsti, a jednak i choreografa a pohybového kouče. Natočit uvěřitelnou a přitom vkusnou tělesnou romantiku je nejspíš větší věda, než by se na první dobrou mohlo zdát.

V hollywoodských produkcích se v posledních letech stala pozice standardní součástí štábu a hry zřejmě budou vzor filmového průmyslu následovat.

Tým intimních koordinátorů zřejmě odvedl dobrou práci, jelikož si obě herečky proces pochvalují. English připouští, že některé pasáže natáčení byly trochu zvláštní: „Nikdy jsem se při tom ale necítila zhnusená. A to mám docela dost nízkou hranici hnusu.“

Ostatně i koordinátoři si při práci na Baldur's Gate III s největší pravděpodobností prožili nějaké to poprvé, protože pochybuji, že někdy dřív museli řešit skotačení s druidem v medvědí podobě. Wilde tahle již mnohokrát zmiňovaná scéna velmi pobavila: „Na tomhle vidíte, jak naprosto šílená tahle hra je. V tom nejlepším slova smyslu.“

Lariani věří, že vytváří první plně renderovanou hru, která využívá služeb podobného odborníka. Na výsledek už nebudeme muset čekat dlouho, Baldur's Gate III vychází na PC už 3. srpna. A mimochodem, pokud by vás napadlo se zeptat, proč své prohlášení tak specifikovali a neřekli prostě „první hru“, je to kvůli tomu, že úplné herní prvenství jim vyfoukl Sam Barlow, který k tvorbě adventury Immortality taktéž přizval profesionálního konzultanta erotiky.

Nejnovější články