Vaše poloha:
Do AlzaBoxů doručuje i PPL: Síť spolupracuje se všemi velkými dopravci
(Foto: alza.cz)
Do AlzaBoxů doručuje i PPL: Síť spolupracuje se všemi velkými dopravci
(Foto: alza.cz)

31.07.2023

Do AlzaBoxů doručuje i PPL: Síť spolupracuje se všemi velkými dopravci

Alza.cz rozšiřuje svou výdejní síť o dalšího klíčového dopravce PPL a stává se tak prvním výjimečným partnerem, který umožní doručit zásilky od všech hlavních dopravců přímo do AlzaBoxů.

 

Alza.cz rozšiřuje své AlzaBoxy a zahrnuje nového partnera PPL do své výdejní sítě. Stává se tak prvním otevřeným systémem plně automatizovaných boxů, který zákazníkům nabízí možnost doručení zásilek od všech hlavních balíkových dopravců. Síť AlzaBoxů nyní dosahuje impozantního počtu více než 1400 výdejních míst po celé České republice. PPL se tak přidává k prestižním dopravcům Zásilkovna, Balíkovna (Česká pošta), GLS, DPD, WE|DO a DHL, kteří již dlouhodobě spolupracují s Alza.cz a dodávají své zásilky do AlzaBoxů.

 

Místopředseda představenstva Alza.cz, Jakub Krejčíř, zdůrazňuje, že doručení zásilek do AlzaBoxů je jedním z nejoblíbenějších způsobů převzetí objednávek. Více než 50 procent zákazníků si tento způsob volí především díky jeho časové flexibilitě, jednoduchosti a rychlosti.

 

Alza.cz se snaží neustále zlepšovat dostupnost a pohodlí svých služeb, a proto za první polovinu letošního roku rozšířila síť AlzaBoxů o 140 nových míst po celém Česku. Kromě toho navýšila kapacitu stávajících boxů na dalších 50 místech. Při výběru nových umístění Alza bere v úvahu počet obyvatel dané lokality a velikost e-commerce trhu, což jí umožňuje optimálně přizpůsobit nabídku zákazníkům. AlzaBoxy mají ještě další výhody. Vedle možnosti doručení do nich zákazníci mohou využít tuto službu i pro podání, vrácení nebo reklamaci zásilek, aniž by museli navštívit klasickou pobočku. Systém zpětného toku skrze AlzaBoxy se již osvědčil. Během pouhého jednoho měsíce bylo díky němu podáno 54 000 zásilek, což značně usnadnilo proces reklamací a vrácení zboží, přispívající k maximální spokojenosti zákazníků a kvalitním poprodejním službám.

 

Nejen pohodlí, ale i ekologická ohleduplnost hraje roli v nabídce Alza.cz. Doprava do AlzaBoxů umožňuje zásilce ujet kratší trasu, což snižuje její uhlíkovou stopu. Odpovědný přístup k životnímu prostředí je v dnešní době zásadní a Alza se s tímto principem ztotožňuje.

 

Celkově je expanze sítě AlzaBoxů klíčovým krokem směrem k ještě lepšímu servisu pro zákazníky. Díky širokému spektru služeb a neustálému růstu kapacity AlzaBoxů je Alza.cz připravena naplnit očekávání zákazníků a zajistit, že doručení zásilek bude snadné, rychlé a spolehlivé.

 

Alza.cz

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Alza mění svůj obchodní model: Marketplace přechází na Alza Trade s novými službami

Vstupte do nové éry Marketplace Alza. Největší český e-commerce gigant přichází se zásadní inovací, která změní pohled na nákupy. Od 26. července se totiž mění název jeho oblíbeného Marketplace, a to na Alza Trade. Zapomeňte na běžné zvyklosti a přivítejte nový způsob nákupu, kde hlavní roli hraje spolehlivost, komplexní péče a nezaměnitelná záruka kvality. Co se za tímto revolučním krokem skrývá?

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Allegro rozvíjí síť výdejních boxů v ČR: Budoucnost doručování je tady

Marketplace Allegro rychle roste a rozšiřuje svou tuzemskou síť výdejních boxů. Tzv. One Boxy budou konkurencí Alzy i Zásilkovny.

Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger

Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.