Závěrečná etapa Baltic Chain Tour se jela v Litvě se startem a cílem v Panevéžys. Na 157 km 440 metrů převýšení.

Opět se hned po startu rozhořel boj o účast v úniku. Po necelých 30 km se podařilo odjet čtyřem lidem a mezi nimi i Mihkelu Räimovi z ATT Investments. V následujících kilometrech si postupně dopředu dojeli další závodníci, takže se počet uprchlíků nakonec ustálil na čísle 15. Patnáct mužů, patnáct různých dresů. Z favorizovaných týmů chyběla estonská reprezentace a Uno-X.

Peloton odjetou skupinu, kde se vzorně střídalo, nepustil po celou dobu ani ne na minutu. V posledních deseti kilometrech činil rozdíl jen několik stovek metrů, ale ke spojení ne a ne dojít. Když do cíle zbývalo 2,5 km, nastoupil si Mihkel Räim a podařilo se mu osamostatnit na čele. Jenže na kilometru se zase podařilo jednomu ze soupeřů na něj doskočit, a to byl konec snažení Estonce. Početný peloton v závěrečné pětistovce převálcoval poslední zbytky z denního úniku. Vyhrál 18letý Mads Landbo z Uno-X DT. Na 4. místě dospurtoval Pavel Kelemen.

Celkovým vítězem se stal Rait Ärm z reprezentace Estonska, který tak obhájil loňské prvenství. Radost z toho mají určitě i ve francouzském kontinentálním týmu Van Rysel-Roubaix Lille Métropole, za který tento 23letý Estonec jezdí.

Cyklisté ATT Investments se tentokrát příliš výsledkově neprosadili. Nedá se říci, že by nebyli vidět nebo jezdili pasivně, ale 4. (Kelemen), 5. (Štoček) a 11. (Räim) místo v jednotlivých etapách, účast v úniku v každé z nich a konečné 19. místo (Räim) sice nejsou špatné, ale UCI body to nepřineslo a k oslavování to také moc není.

"Vzhledem k tomu, že jsme v první etapě přišli o možnost usilovat o celkové pořadí, tak jsme se soustředili na etapy. Bylo z toho páté a čtvrté místo. Určitě jsme chtěli víc, minimálně jedno pódium. Ale to je život, ne vždy se vše podaří," zhodnotil třídenní sportovní klání na silnicích Pobaltských republik sportovní ředitel ATT Petr Kaltofen.

Předpokládejme, že v tomto případě platí ono okřídlené, že není každý den posvícení. Stále ale určitě platí, že po poslední aktualizaci žebříčku UCI před šesti dny byl ATT Investments čtvrtým kontinentálním týmem na světě a druhým nejlepším evropským týmem za Alpecin-Deceuninck DT.