Článek
Člověk by řekl, že už se na Kazmu zapomnělo anebo že mu došly nápady, což se ale asi jen tak nestane. Jeho dosah je pořád ještě velký a schopnost jeho marketingového týmu nezměrná, a tak tu máme další Kazmův vyvedený kousek, který zase trochu poodhaluje českou společnost.
Range Rover a milion korun
V září 2020 Kazma oznámil zakopání ranger roveru s milionem korun v kufru s tím, že nálezce si může odměnu ponechat, kvůli pandemii se však nic neuskutečnilo. Podařilo se to až v červnu 2021, auto našel Jakub z Karlovarska ve velkém finále v Kladně. Jakou roli tady hraje česká společnost?
Bez ní by celá akce byla velkým neúspěchem beze smyslu. Největšími propagátory této akce totiž byli influenceři a každý, kdo se do soutěže připojil a informoval o události na svých sociálních sítích. Řekněte lidem, že mohou něco dostat zadarmo a udělají pro to vše. I když šance na úspěch je pekelně nízká. Česká společnost totiž nemá moc soudnosti a radši se připojí do marketingové akce vytvořené pouze za účelem dosažení popularity jednoho chlapíka, který moc dobře ví, co dělá, než aby si nechala ujít „výhru“.
Film se soutěží
No a jeho veleslavný film nestojí na jiném principu, nebylo ani třeba lidem říkat, o čem vlastně bude, stačilo jenom jméno Kazma a všichni už byli natěšení. Ještě přidal pár mystifikací, nekonkrétních informací a následná tajuplnost dělá svoje. Tím si vysloužil druhou nejúspěšnější premiéru v historii českých kin (viz Kinomaniak). A nebyla by to česká společnost, aby se nenechala zlákat na možnou výhru milionů, která bude asi podobně nedosažitelná jako nalezení Range Rovera nebo i absolutně nereálná. Skutečného výherce se totiž nemusíme vůbec dozvědět. Já sám jsem na film šel jen kvůli přátelům a také právu udělat si názor a hodnotit.
Co říct na závěr?
Kazma je tedy génius, který si rád hraje s lidmi, a ti si to nechají líbit a ještě mu fandí a podporují ho. Vzpomeňte si na můj článek, až bude Kazma zase zkoušet vaši inteligenci a nenechte se napálit.
Zdroje: