Mary Kay vyhlášena jako světová jednička přímého prodeje pleťové a dekorativní kosmetiky

Ikonická kosmetická značka a globální podnikatelská společnost Mary Kay byla společností Euromonitor International vyhlášena za #1 značku přímého prodeje pleťové a dekorativní kosmetiky na světě*. Toto uznání přichází v době, kdy společnost slaví 60. výročí svého založení a pokračuje v odkazu své zakladatelky Mary Kay Ash posilovat postavení žen.

Společnost Euromonitor International je předním poskytovatelem globálních obchodních informací, analýz trhu a informací o spotřebitelích s více než 50letou tradicí průzkumu trhu ve více než 100 zemích. Její uznání značky Mary Kay svědčí nejen o její bezkonkurenční kvalitě, ale také o její rozsáhlé a neustále rostoucí přítomnosti na světové scéně.

"Tato obrovská pocta od společnosti Euromonitor je třešničkou na našem narozeninovém dortu," říká Nathan Moore, prezident globálního prodeje a marketingu společnosti Mary Kay. "Vypovídá to o našem odhodlání v oblasti kvality a inovací, stejně jako o naší neuvěřitelné komunitě nezávislých kosmetických poradkyň, které jsou naším srdcem a hnací silou. Jejich odhodlání a vášeň vykreslily naši minulost, současnost i budoucnost zářivými odstíny úspěchu," dodává.

Společnost Mary Kay se dlouhodobě angažuje v oblasti péče o pleť, výzkumu a vývoji. Značka má ve svém globálním portfoliu více než 1 600 patentů na výrobky, technologie a design obalů.

Oblíbenost značky potvrzuje i fakt, že se její kosmetické produkty prodávají ve více než 35 zemích světa, včetně České a Slovenské republiky. "Toto ocenění nás velmi těší, tím spíše, že přichází právě v době oslav 60. výročí založení naší společnosti," říká Edita Szabóová, generální ředitelka Mary Kay pro Českou a Slovenskou republiku. "Je to pro nás opravdu výjimečný okamžik, který potvrzuje, že jedinečné hodnoty a filozofie společnosti založené na podpoře žen, jsou skutečně nadčasové. Ráda bych také poděkovala všem nezávislým kosmetickým poradkyním a jejich zákaznicím, které nám umožnily toto prestižní ocenění získat," dodává.

*"Zdroj: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, hodnota prodeje v RSP, údaje za rok 2022".

Společnost Mary Kay slaví 60. výročí

Mary Kay Ash, jedna z prvních podnikatelek, založila svou vysněnou kosmetickou společnost v roce 1963 s jediným cílem – obohacovat životy žen. Tento sen se rozrostl na multimiliardovou společnost s miliony nezávislých kosmetických poradkyň a poradců ve více než 35 zemích světa. Již 60 let podporuje společnost Mary Kay skrze vzdělávání, mentoring a inovace ženy v tom, aby si mohly tvořit svoji vlastní budoucnost. Společnost investuje do vědeckého výzkumu a výroby produktů péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vůní. Mary Kay usiluje o zachování životního prostředí pro budoucí generace, poskytuje podporu a pomoc ženám s rakovinou, bojuje proti domácímu násilí a povzbuzuje mladistvé k tomu, aby následovali své sny.

sledujte nás na Facebook | YouTube | Instagram

Více informací najdete na www.marykay.cz

Klíčová slova ČR-USA-kosmetika-obchod-trh-Mary Kay

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.