Menu
Přihlásit se

Jakmile narazím na masivní reklamu plnou eufemismu, jsem prostě podezíravý. Zejména to platí v případě, kdy se systém, stát, EU apod. rozhodne „udělat masivní kampaň“, která by vysvětlila prospěšnost a „dobro“ pro všechny a hlavně za vaše peníze.

Ivan Šrámek Ivan Šrámek
Publikováno 24/10/2023
Doba čtení < 1 min.

Kousek od místa, kde bydlím, se na relativní samotě nachází hospoda, která vaří poctivé hotovky za velmi přijatelné ceny. Pokud se tam chcete v pracovním týdnu najíst, musíte si počkat, než se uvolní místo, abyste si měli kam sednout. Pokud řezník ze vsi dělá výtečnou tlačenku, po nějaké chvíli se k němu začnou sjíždět z okolí milovníci tlačenek a řezník nebude stačit vyrábět. Celkem ověřená věc, že kdo vyrábí dobrý a žádaný výrobek, nebo vám poskytuje nějakou službu, která je dobrá, nemusí do reklamy vkládat takové úsilí a peníze. A platí to i naopak?

Moje životní zkušenost říká, že jakmile narazím na masivní reklamu plnou eufemismu, jsem prostě podezíravý. Zejména to platí v případě, kdy se systém, stát, EU apod. rozhodne „udělat masivní kampaň“, která by vysvětlila prospěšnost a „dobro“ pro všechny a hlavně za vaše peníze, protože systém nemá žádné jiné peníze než ty, které vám předtím sebere.

Pokud musí EU provádět masovou kampaň na omezování internetu a informací z něho, která vám má vysvětlit, že to je pro vaše „dobro“… …pokud musí ministři vlády provést reklamní kampaň, aby vám vysvětlili, že jsou nejlepší vládou ever, jen vy jste tupí, nechápaví, bezzubí pijáci Bráníku v plastu… …pokud se jako na povel objevují v mainstreamu výroky odborníků především ze státních institucí, které vám vysvětlují, že hotovost je přežitek… …tak já jsem vždy v pozoru.

A to o to víc, jakmile čtu jimi inzerované přínosy, které zcela evidentně útočí na vaše emoce a tím zakrývají skutečný cíl opatření „pro vaše dobro“. Takže si dovolím tvrdit, že systém za vaše peníze provádí masivní reklamu věcí a sebe, jakmile se snaží zakrýt fakt, že se vás snaží oškubat, nebo vám ještě více utáhnout smyčku kolem krku.

Komentáře (5)

  1. Čekají nás divoké dva roky plné Fialových frází a lží. Protože výsledky vládnutí Fialových jsou tristní, tak budou na občany (za naše peníze) valit kampaně stejně podvodné, jako před poslaneckými volbami 2021. Věřím, že se občané už nenechají oblbnout …

  2. Plakátová kampaň je potřebná pro vysvětlení svých pro nás fatálních průšvihů kterými nás tahle šílená a nekompetentní vláda oblažuje téměř každý den.
    Když se energie zlevňují, jenže ne pro Čechy,je potřeba kampaňě z peněz tech pro které je vládní manipulace určena.
    Protože z něčeho vláda v čele s ulhaným premiérem Fialou a zkorumpovaným Rakušanem zaplatit svoji válku musí a z eráru jak je známé krev neteče.
    Je zajímavé, že máme nejdražší energie v EU, nejdražší potraviny v EU, nejdražší Phm v EU a to díky jedné nejvyšších inflaci v EU v poměru k platům.
    Které jsou pro změnu jedny z nejnižších v EU pro napsané.
    A tak Fiala s dozi kmotrem Rakušanem rozjel letákovou kampaň za padesát mega, jak za to může Babiš,populisti a dezinformátoři.
    Tahle vláda SPOLU je marná, ať se odstěhují na Ukrajinu a tu gumu si vemou sebou.

  3. Vláda pracuje skvěle a má natolik výtečné výsledky, že musí utratit 40 mega za celostátní plakátovou kampaň, kde nám bude vysvětleno jak se máme dobře.

  4. Pokud jsou součástí této kampaně billboardy s panem Fialou, na kterých si mohu přečíst “restart Česka … děláme, co můžeme …”, tak nechápu, co to vysvětluje, snad jen že moc nemůžou 😉 a nebo že dali někomu vydělat 40 milionu… možná jsem ovšem nadstandardně nechápavá…

Napsat komentář