Inspirace

Pojištění majetku lidé vnímají i jako službu

Od   | 

Máte pojištění majetku? A víte, že kvalitní pojištění obsahuje také asistenční služby, které vám v případě potřeby zajistí elektrikáře, instalatéra nebo zámečníka? Pojištění Domex+ od České podnikatelské pojišťovny (ČPP) kryje záda klientům v každé situaci.

Michal Šimon

Kvalitní pojištění by mělo pamatovat na všechna důležitá pojistná nebezpečí a současně by měly být na smlouvě nastaveny dostatečně vysoké pojistné částky, tak aby se vám v případě nějaké nehody, dostalo adekvátní náhrady. „V ČPP nabízíme pojistný produkt Domex+, který umožňuje sjednat pojištění nemovitosti, domácnosti a odpovědnosti za škodu na jedné smlouvě. Jde o maximálně přehledné a jednoduché majetkové pojištění. S tímto pojištěním se lidem nemůže stát, že by ve své pojistné smlouvě zapomněli na nějaké pojistné nebezpečí. U Domex+ jsou klienti vždy pojištěni proti všem dnes na pojistném trhu dostupným pojistným nebezpečím a vyberou si jen pojistný limit, který jim bude vyhovovat,“ říká Michal Šimon, manažer neživotního pojištění v ČPP.

Je důležité správně nastavit pojistnou částku

Základním parametrem majetkového pojištění je právě pojistná částka. Aby byla pojistná částka správně nastavena po celou dobu trvání pojištění, je potřeba ji buď pravidelně aktualizovat, anebo nastavit automatickou valorizaci neboli indexaci. Ta ohlídá, že váš majetek bude vždy, co do výše pojistné částky, správně pojištěn. ČPP vám v případě, že využijete automatickou valorizaci garantuje, že v případě pojistné události nebude uplatňovat podpojištění.

Díky asistenční službě vám přijede pomoc například v případě, kdy si zabouchnete dveře a nemáte u sebe klíče. Zdroj: Dorsis

Asistenční služby jsou měřítkem kvalitního majetkového pojištění

Jedním z dalších parametrů kvalitního majetkového pojištění jsou také asistenční služby, které fungují 24/7. „Smyslem asistenčních služeb je poskytnout klientům pomoc v nouzové situaci. Asistence kryjí záda klientům v celé řadě situací, například i pokud vám nefungují garážová vrata nebo se rozbije myčka. V takovém případě vám asistenční služby zajistí i náhradní spotřebič a následně servis starého spotřebiče. Jsme schopni sehnat pro klienty elektrikáře, zámečníka, topenáře, sklenáře i instalatéra,“ vypočítává Šimon. Asistenční služby od ČPP dokonce mohou pomoci i s likvidací vosích hnízd nebo s poruchou fotovoltaické elektrárny. „Samozřejmě záleží, jaké asistenční služby máte sjednané. U Domácí asistence, která je automaticky zahrnuta v majetkovém pojištění, máme limit 7 tisíc na asistenční zásah a klient může čerpat dva zásahy v roce. U Domácí asistence plus jsou to tři zásahy ročně s limitem 15 tisíc korun na jednu asistovanou událost,“ doplňuje Michal Šimon. Právě díky zásahům asistence lidé začínají podle Michala Šimona o pojištění majetku přemýšlet jako o službě. „Klienti využívají asistenční služby čím dál více. Jedná se o pomoc lidem v klasických nouzových situacích, kdy si například zabouchnou dveře od bytu a nemají klíče, kdy jim netopí kotel a tak dále. Zatímco ještě před pár lety brali lidé majetkové pojištění hlavně jako ochranu, například když vyhoří, dnes se jeho vnímání změnilo. Lidé využívají majetkové pojištění také jako službu – asistenční službu.“

Nemusíte obvolávat deset firem, stačí zavolat rovnou asistenční službu a ta vše zařídí. Zdroj: Canstockphoto

Kdy volat asistenční služby?

Ideální je volat na linku asistenční služby ještě předtím, než si lidé sami zajistí pomoc. Pojišťovny, respektive poskytovatelé asistenčních služeb, mají smluvené partnery, kteří jsou klientům v případě potřeby k dispozici. Asistenční služby jsou opravdu dobrá vychytávka, protože najít v dnešní době rychle kvalitního řemeslníka není vůbec jednoduché. „Nemusíte nikoho shánět, nemusíte obvolávat deset firem, stačí zavolat asistenční službu a ta všechno zařídí,“ ujišťuje manažer z ČPP.

ČPP také jako první pojišťovna na trhu nabízí asistence při problémech s fotovoltaikou či tepelným čerpadlem. Když tato zařízení nefungují, zaplatí pojišťovna výjezd a práci mechanika, k tomu i použitý materiál, který je nutný k opravě. Podmínkou poskytnutí asistence je, že klienti poskytnou projektovou dokumentaci nebo revizní zprávu na své fotovoltaické zařízení.

Kromě vylepšených asistenčních služeb mohou klienti ČPP využít i další novinky. Do majetkového pojištění Domex+ přibyla také nová pojistná nebezpečí, proti kterým klienty pojišťovna ochrání, a to havárie rozvodů nebo ztráta nájemného. V pojištění domácnosti čeká na klienty rozšířená územní platnost – u kočárků, zdravotních pomůcek nebo věcí v uzamčeném automobilu se pojištění nově vztahuje na celé geografické území Evropy. „V podzimní kampani navíc nabízíme klientům možnost až 25 % slevy na majetkové pojištění při sjednání online. Věříme, že nabídku lidé ocení a rozhodnou se lépe chránit svůj majetek,“ uzavřel Michal Šimon z ČPP.

 

 

 


You must be logged in to post a comment Login