Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Cestování

Nový reklamně-informační systém v metru aktuálně promítá „pro bono“ spoty propagující turistickou Prahu

European Digital Insdustries (EUDI), provozovatel nového reklamně-informačního systému v tunelech pražského metra, nasadil pro promítání spoty od Prague City Tourism. „Jak jsme říkali od počátku, náš moderní zobrazovací LED systém může sloužit nejen pro reklamu, provozní informace dopravce, ale i obecně prospěšná sdělení či připomínky významných svátků,“ říká Tom Procházka, ředitel EUDI. Po klipech odvysílaných ve státní svátek 17. listopadu ve spolupráci s Pamětí národa jde tak o další kampaň pro Pražany a pro Prahu.

Prague City Tourism je oficiální organizace destinačního managementu hlavního města Prahy, jejímž posláním je udržitelný rozvoj cestovního ruchu v české metropoli. „Jsme moc rádi, že jsme jako první mohli pilotně otestovat tento inovativní nástroj propagace. Na trase linky A mezi Dejvickou a Bořislavkou mohou vidět cestující v současné chvíli animovaný spot na turistickou kartu Prague Visitor Pass,“ doplňuje ředitel marketingu ze společnosti Prague City Tourism Daniel Kárský.

V tunelu pražského metra A mezi stanicemi Dejvická a Bořislavka běží od půlky listopadu zkušební provoz systému, který pomocí moderních technologií na principu LED panelů umožňuje promítat sdělení přímo za okna projíždějícího vlaku metra. Společnost EUDI vysoutěžila v tendru Dopravního podniku hl. města Prahy (DPP) pronájem ploch ve vybraných tunelech metra. „Veškeré náklady na instalaci i provoz systému, jakož i podnikatelské riziko jdou výlučně za námi jako nájemcem a provozovatelem. A přinášíme dopravnímu podniku garantovaný příjem z dosud nevyužitých ploch, který může být po dobu trvání až 250 milionů korun,“ vysvětluje za EUDI Tom Procházka, tvůrce projektu.

Celkem je v pražském metru vytipováno 36 tunelů, které splňují technické parametry (např. míra zakřivení, stoupání, klesání apod.) pro další instalace. V průběhu příštího roku by se nový zobrazovací systém mohl objevit v tunelech na lince A v úsecích Náměstí Míru – Můstek, na lince B pak v úsecích Smíchovské nádraží – Národní třída a Náměstí Republiky – Invalidovna.

„Dodáváme do pražského metra novou informačně-reklamní technologii, která má velký přesah do digitalizace a kultivace veřejného prostoru. Technologie LMS (Led Media System) plně zapadá do koncepce Smart City, a snaží se vytvářet modernější, propojenější a čistější metropoli,“ doplňuje Tom Procházka z EUDI. Podle něj se cestující často cítí ve tmavých tunelech nekomfortně či stísněně, zajímavé informace nebo reklama je prosvětlí a mohou cestující rozptýlit v monotónních částech jízdy podzemím.

Zdroj a foto: www.eudi.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *