Mary Kay Česká a Slovenská republika oznámila expanzi do Maďarska

Edita Szabóová, generální ředitelka Mary Kay pro Českou a Slovenskou republiku

Společnost Mary Kay Česká a Slovenská republika oznámila ambiciózní krok, expanzi na maďarský trh. Tento krok nabídne na tamním trhu jedinečnou podnikatelskou příležitost a uvedení nových produktů v oblasti péče o pleť a dekorativní kosmetiky. Poslání společnosti Mary Kay – obohacovat životy žen tak zůstává aktuální a nadčasové.

"Jsem velmi ráda, že se nám naskytla tato výjimečná příležitost a že můžeme expandovat na maďarský trh. Samozřejmě to vnímám také jako velký závazek," sdělila Edita Szabóová, generální ředitelka Mary Kay pro Českou a Slovenskou republiku. "Jsme rádi, že zde můžeme představit naše výjimečné produkty, a především poskytnout dalším ženám možnost budovat vlastní podnikání s Mary Kay. Naše nadšení je o to větší, že rozšiřujeme působnost společnosti na maďarském trhu právě v roce, kdy celosvětově slavíme 60. výročí založení společnosti Mary Kay."

Mary Kay je jednou z předních světových značek přímého prodeje v oblasti krásy a kosmetiky. Společnost doposud expandovala do více než 35 zemí světa. V České republice vstoupila Mary Kay na trh v roce 1997 a o 3 roky později vstoupila na slovenský trh.

Od svého založení v roce 1963 se společnost Mary Kay vyznačuje svým závazkem vůči ženám, a to nejen nabídkou kvalitních produktů, ale především možností kariérního růstu pro nezávislé kosmetické poradkyně. Díky podpoře žen v jejich podnikání a nabídce produktů špičkové kvality podložené vlastním výzkumem získala společnost několik prestižních ocenění. Mary Kay Česká a Slovenská republika pravidelně získává ocenění za své produkty od Asociace vizážistů a stylistů České republiky nebo v rámci spotřebitelské ankety Cosmopolitan Beauty Awards. Opakovaně získává ocenění Superbrands Award.

V současnosti, v roce 2023, byla společností Euromonitor International vyhlášená za světovou jedničku přímého prodeje pleťové a dekorativní kosmetiky. *

Cílem zakladatelky, paní Mary Kay Ash, bylo vytvořit podnikatelskou příležitost pro všechny ženy formou flexibilního podnikání. Společnost, která nyní slaví 60. výročí svého založení, je důkazem, že i dnes jsou příležitosti, které nabízí, stále atraktivní a prosperující. Nyní je tato příležitost dostupná také na maďarském trhu. Mary Kay otevírá své dveře nezávislým kosmetickým poradkyním a poradcům v Maďarsku, kteří budou mít přístup k budování vlastního podnikání a budou pomáhat maďarským zákaznicím objevovat krásu Mary Kay v duchu hesla zakladatelky Mary Kay Ash: "Neprodáváme jen kosmetiku, ale měníme životy žen."

*„Zdroj: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, hodnota prodeje v RSP, údaje za rok 2022.“

 

Společnost Mary Kay slaví 60. výročí

Mary Kay Ash, jedna z prvních podnikatelek, založila v roce 1963 svou vysněnou kosmetickou společnost s jediným cílem – obohacovat životy žen. Tento sen se rozrostl na multimiliardovou společnost s miliony nezávislých kosmetických poradkyň a poradců ve více než 35 zemích světa. Jako společnost zaměřená na rozvoj podnikání, Mary Kay již šest dekád usiluje o posílení postavení žen na jejich cestě k ekonomické nezávislosti prostřednictvím vzdělání, mentoringu, propagace a inovací.

Mary Kay investuje do vědeckého výzkumu, který stojí za výrobou produktů péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vůní. Mary Kay se zavázala chránit životní prostředí pro budoucí generace, poskytovat podporu a pomoc ženám s rakovinou, obětem domácího násilí a podporovat mladé lidi, aby šli za svými sny.

 

Sledujte nás na Facebook, YouTube, Instagram

Více informací najdete na www.marykay.cz

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Klíčová slova ČR-Maďarsko-kosmetika-trh-finance-firmy-Mary Kay

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.