Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak nakupujete drogerii?
Jak nakupujete drogerii?
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Kočová |
---|---|
Šetření: | 01. 11. 2023 - 10. 12. 2023 |
Počet respondentů: | 105 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 18.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:21 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o vyplnění následujícího dotazníku, který je čistě anonymní a zabere Vám maximálně 5 minut. Získané informace budou použity v mé bakalářské práci, která se věnuje online marketingu drogerií a jejíž cílem je zjistit, jak vnímají zákazníci online marketingovou komunikaci těchto firem. Proto Vás prosím o pravdivé a co nejpřesnější vyplnění dotazníku.
Předem děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Jaká firma Vás napadne jako první z odvětví drogerií?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dm | 57 | 59,38 % | 54,29 % |
Teta | 12 | 12,5 % | 11,43 % |
rossmann | 6 | 6,25 % | 5,71 % |
dm drogerie | 4 | 4,17 % | 3,81 % |
nevim | 3 | 3,13 % | 2,86 % |
Drogeo | 2 | 2,08 % | 1,9 % |
00 | 1 | 1,04 % | 0,95 % |
rossmann, teta | 1 | 1,04 % | 0,95 % |
old spice | 1 | 1,04 % | 0,95 % |
dmko | 1 | 1,04 % | 0,95 % |
ostatní odpovědi | 8 | 8,33 % | 7,62 % |
2. Které drogerie znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dm drogerie | 105 | 100 % | 100 % |
Teta drogerie | 101 | 96,19 % | 96,19 % |
Rossmann | 94 | 89,52 % | 89,52 % |
Top drogerie | 3 | 2,86 % | 2,86 % |
Drogeo | 3 | 2,86 % | 2,86 % |
notino | 2 | 1,9 % | 1,9 % |
PeMi | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Barvy, laky | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Drogerie na Orlí, Drogerie U Víznerů | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
top drogerie, drogeo | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
sephora, douglas | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
sephora | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Top drogerie, místní drogerie | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
hebe, notino | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
3. Využíváte online nákupy v drogeriích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nakupuji výhradně přes kamenné prodejny | 51 | 48,57 % | 48,57 % |
Ano, ale částečně nakupuji i prostřednictvím kamenných prodejen | 37 | 35,24 % | 35,24 % |
Ano, většinou nakupuji přes e-shop | 16 | 15,24 % | 15,24 % |
Ano, nakupuji vždy přes e-shop | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevyužívám | 40 | 38,1 % | 38,1 % |
Alespoň jednou za rok | 27 | 25,71 % | 25,71 % |
Méně často | 18 | 17,14 % | 17,14 % |
Alespoň jednou měsíčně | 15 | 14,29 % | 14,29 % |
Jednou týdně | 5 | 4,76 % | 4,76 % |
5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nakupováním online u těchto drogerií?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
10. Jak se Vám líbí marketingová komunikace těchto drogerií na sociálních sítích jako jsou Facebook, TikTok nebo Instagram?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
12. Jaké jsou Vaše hlavní důvody pro využívání online marketingové komunikace s drogeriemi? (vyberte jednu a více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nakupování z pohodlí domova | 50 | 47,62 % | 47,62 % |
Nevyužívám | 44 | 41,9 % | 41,9 % |
Získání informací o novinkách a slevách | 33 | 31,43 % | 31,43 % |
Kontrola dostupnosti výrobků | 24 | 22,86 % | 22,86 % |
Možnost poradenství online | 12 | 11,43 % | 11,43 % |
možnost nákupu i v časové tísni, v případě nemoci nebo v lockdownu | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
ušetření času | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Uplatňování slev | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Šetření času a peněz | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Výběr na jednom místě, nemusím procházet celý obchod | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
nakupování přes eshop mi ušetří čas | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Ráda čerpám inspiraci ze sociálních sítí | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
13. Nakupujete v dm drogerii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 90 | 85,71 % | 85,71 % |
Ne | 15 | 14,29 % | 14,29 % |
14. Ve které drogerii nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Teta drogerie | 8 | 50 % | 7,62 % |
Rossmann | 2 | 12,5 % | 1,9 % |
Internetové drogerie | 2 | 12,5 % | 1,9 % |
Místní | 1 | 6,25 % | 0,95 % |
Tesco a železářství MAT | 1 | 6,25 % | 0,95 % |
Top drogerie | 1 | 6,25 % | 0,95 % |
nenakupuju | 1 | 6,25 % | 0,95 % |
V běžných obchodech - Lidl, Albert, Kaufland | 1 | 6,25 % | 0,95 % |
Drogeo | 1 | 6,25 % | 0,95 % |
Nikde, drogerii nakupuje manželka | 1 | 6,25 % | 0,95 % |
15. Kde nejčastěji vídáte reklamu na dm drogerii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na sociálních sítích | 29 | 31,87 % | 27,62 % |
V televizi | 27 | 29,67 % | 25,71 % |
Venku (letáky, billboardy...) | 18 | 19,78 % | 17,14 % |
Jinde na internetu | 10 | 10,99 % | 9,52 % |
nikde | 3 | 3,3 % | 2,86 % |
00 | 1 | 1,1 % | 0,95 % |
Reklamu nesleduji. | 1 | 1,1 % | 0,95 % |
Nevim | 1 | 1,1 % | 0,95 % |
nevídám | 1 | 1,1 % | 0,95 % |
16. Využíváte aplikaci dm drogerie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 51 | 56,04 % | 48,57 % |
Ne | 40 | 43,96 % | 38,1 % |
17. Jak byste zlepšili online marketingovou komunikaci dm drogerie ?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
00
Častější slevové akce typu 1+1, to jsem u dm snad ještě neviděla.
častější soutěže o produkty na sociálních sítích
možnost většího výběru výrobků
nabízení vhodnějších produktů pomocí reklam
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím, nesleduju
Nezajímá mě to
nijak
Uvítala bych, kdyby reklam bylo méně.
více slev
Více slev na celý sortiment (black friday..), méně otravných spoluprací s influencery
vše mi přijde v pořádku
zlepšila bych internetové stránky
Zvýšila bych aktivitu na sociálních sítích
18. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 73 | 69,52 % | 69,52 % |
Muž | 32 | 30,48 % | 30,48 % |
19. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-34 let | 32 | 30,48 % | 30,48 % |
35-44 let | 29 | 27,62 % | 27,62 % |
15-24 let | 19 | 18,1 % | 18,1 % |
45-54 let | 18 | 17,14 % | 17,14 % |
55-64 let | 4 | 3,81 % | 3,81 % |
65 a více | 3 | 2,86 % | 2,86 % |
20. Status:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 54 | 51,43 % | 51,43 % |
Student | 19 | 18,1 % | 18,1 % |
Podnikatel | 18 | 17,14 % | 17,14 % |
Mateřská/rodičovská dovolená | 9 | 8,57 % | 8,57 % |
Starobní důchodce | 5 | 4,76 % | 4,76 % |
Nezaměstnaný | 5 | 4,76 % | 4,76 % |
21. Ukončené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ – maturita | 42 | 40 % | 40 % |
VŠ | 31 | 29,52 % | 29,52 % |
SŠ – výuční list | 17 | 16,19 % | 16,19 % |
ZŠ | 11 | 10,48 % | 10,48 % |
VOŠ | 4 | 3,81 % | 3,81 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.