Barion Pixel

příspěvek na semináři

Seminář v Senátu: Dr. Jiří Urbánek: Byla vakcína řešením pandemie,nebo byla pandemiepředprodejní kampaní vakcín?

Specialista marketingu a bývalý dlouholetý zaměstnanec farmaceutických firem ve svém příspěvku na semináři v Senátu ukazuje na prodejních datech velkých farmaceutických firem, co pro ně po letech ztrát a obtížně se vracejících financí z dlouhodobého vývoje jiných léčiv znamenala vakcína proti covidu a jak to poznamenalo dosavadní zvyklosti při uvádění nových léčiv na trh. Upozorňuje na to, jak selhaly mechanismy upravující reklamu na léčiva a jak vlády a média po celém světě naskočily do rolí propagátorů řešení, z nějž plynul farmaceutickým firmám obrovský zisk.

Prezentace ke stažení:

Dr. Jiří Urbánek: Byla vakcína řešením pandemie, nebo byla pandemie předprodejní kampaní vakcín?

Upozornění: Autorská práva k prezentaci náleží výhradně autorovi prezentace. Prezentaci je možno využít k osobním vzdělávacím účelům. Šíření prezentace či jejích částí bez výslovného souhlasu autora je zakázáno, stejně jako jakékoli úpravy či narušení integrity prezentace.

 

Dr. Jiří Urbánek, MBA

Specialista marketingu, který pracoval většinu kariéry na manažerských pozicích ve farmaceutickém průmyslu s primárním zaměřením na marketing a propagaci léčivých přípravků. V současnosti působí jako byznysový poradce, školí manažery i prodejní týmy jak v ČR, tak v dalších zemích, a přednáší studentům MBA programů.