Průměrný počet downloadů za měsíc se podle dat analytické společnosti Appmagic (via Mobilegamer.biz) až do loňského listopadu nepřehoupl přes 10 milionů. Změna započala 14. prosince, když herní katalog rozšířily dávné hity Grand Theft Auto 3, Vice City a San Andreas ve svých definitivních edicích.
Strategie Netflixu je prostá. Věří, že nabídkou her pro zařízení s iOS a Androidem nejenom naláká nové předplatitele, ale pomůže si udržet i ty stávající například v období, kdy divák čeká na zahájení další sezony oblíbeného seriálu.
Minimálně v případě GTA se do zájmu diváků / hráčů trefil. Počet downloadů za měsíc se totiž v prosinci vyšplhal na 28 milionů. Největší zájem byl o San Andreas, který zaznamenal 11,6 milionu stažení. Z toho zhruba 9,1 milionu připadá na iOS a 2,5 na Android. Na druhém místě je Vice City (4,1 milionu stažení) a poslední GTA 3 si připisuje 2,4 milionu stažení.
„Ačkoli je naše nabídka her stále ještě v počátcích, v loňském roce se zájem o ně ztrojnásobil – a přestože jsou hry stále malé a rozhodně nejsou tak významné jako naše filmové a seriálové aktivity, jsme s tímto pokrokem spokojeni. Ve čtvrtém čtvrtletí jsme například debutovali s trilogií Grand Theft Auto od společnosti Rockstar Games. Ta se stala naším dosud nejúspěšnějším vydáním z hlediska instalací a zapojení, přičemž někteří spotřebitelé se zjevně zaregistrovali jen proto, aby si tyto hry zahráli,“ píše se ve zprávě akcionářům.
Pod Netflix v současné době spadá šest studií, která pracují na více než deseti hrách. Pokud bychom zahrnuli i smlouvy s externími týmy, počet her se vyšplhá na devadesát.
Hry nabízené Netflixem neobsahují reklamy ani in-game nákupy. Katalog si můžete prohlédnout zde. Alternativou jsou služby Apple Arcade (iOS) a Google Play Pass (Android).