18. 5. 2024

27.1.2024 12.14, Rubrika: Čistota vody a rekreace

Koupelny Syrový chtějí rozhýbat stagnující koupelnový trh

Společnost Koupelny Syrový, která se specializuje na realizaci koupelen na míru, zahájila spolupráci s PR agenturou FYI Prague. V rámci strategické komunikace se zaměří nejen na profilaci značky v médiích a dalších komunikačních kanálech, ale také na positioning produktů a klíčových zákaznických služeb.

Komunikace bude stavět na prozákaznickém a osobním přístupu i tailor-made řešeních, kterými se značka odlišuje od zbytku koupelnového trhu. Společnost Koupelny Syrový vstoupila v roce 2019 do nové éry pod vedením Matouše Syrového, který navázal na 30leté rodinné zkušenosti v byznysu a vsadil na prozákaznicky orientovaný přístup spolu s využíváním nejmodernějších trendů, komunikačních kanálů a technologií. Z východních Čech se tak postupně společnost rozrostla do dalších částí republiky, aktuálně provozuje již tři koupelnová studia a plánuje expanzi do metropole.

Moderní pohled na koupelnový trh

Spolu s rozšiřováním působnosti a služeb přišla pro Koupelny Syrový také potřeba ucelenější strategické komunikace. Od ledna proto společnost navázala spolupráci s agenturou FYI Prague, která jí pomůže s celkovým positioningem na trhu a profilací značky, produktů a služeb na jednotlivých komunikačních kanálech. Klíčové bude především etablování společnosti Koupelny Syrový jako agilní rodinné firmy s velkým potenciálem růstu, její profilace v rámci celého segmentu koupelen i nastavení mediální komunikace, na kterou se zatím nezaměřovala.

„V regionech, kde působíme, se nám podařilo vybudovat silnou značku, navzdory krizi neustále rosteme a čeká nás další expanze. Spolu s tím chceme vrátit do oboru lidský přístup v kontextu moderních trendů práce se zákazníkem i komunikace,“ Potkali jsme se proto s mnoha agenturami, ale až u FYI Prague jsme vnímali největší soulad v našem customer centricity přístupu, který klade důraz na zákazníka, jeho nákupní zkušenost a potřeby, říká Matouš Syrový, CEO Koupelny Syrový.

Strategická komunikace se bude opírat i o CEO a tvář společnosti Matouše Syrového a zaměří se na jeho profilaci na profesních sítích a zapojení do veřejných debat v rámci trhu. Vsadí také na synergie jednotlivých komunikačních kanálů a sociálních sítí, kde si společnost Koupelny Syrový vybudovala během uplynulých let velmi silnou pozici. Na Instagramu je značka největším českým koupelnovým účtem s více než 30 tisíci sledujícími a vysokým engagementem. I díky atraktivnímu obsahu a práci s publikem rychle přesáhla hranice východočeského regionu a navázala spolupráci se známými tvářemi nejen z řad influencerů.

Koupelny Syrový jsou skvělý tým lidí, který si svou současnou pozici na trhu více než odpracoval. Jejich nadšení pro obor, upřímná radost z každé realizace a promyšlená a unikátní zákaznická péče je to, čím na trhu vynikají, a čím mají potenciál trh zcela změnit. Rádi podporujeme značky ve strategických fázích jejich existence, což je přesně fáze, kde se Koupelny Syrový aktuálně nacházejí, a my jsme rádi, že můžeme být u toho,“ dodává Jan Řezáč z FYI Prague.

Koupelny Syrový jdou od svého počátku proti zažitým stereotypům na koupelnovém trhu – snaží se vymykat trendu, kdy se z koupelnových studií stávají e-shopy až rychloobrátkové zboží. Spolupráce s FYI Prague by tak měla přinést nejen celkové nastartování mediální komunikace značky, ale také její vymezení vůči rigidnímu trhu.

„Vracíme zákazníka, jeho hodnoty a požadavky zpět na první místo a chceme tímto směrem edukovat i celý koupelnový trh. Momentálně například jako jediní se zákazníky řešíme také péči o koupelnu jako takovou. Na českém trhu vidíme obrovský prostor na prosazení nových trendů a prozákaznického přístupu, který by se měl projevovat nejen z hlediska přístupu či servisu, ale i produktového portfolia. Otevření těchto témat tak bude jedním z hlavních cílů naší spolupráce s FYI Prague,“ uzavírá Matouš Syrový.

Zdroj a foto: FYI Prague

27.1.2024 12.14, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Čistota vody a rekreace, Statistiky a kauzy

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

NS PERNŠTEJNSKÝMI RYBNÍKYNS PERNŠTEJNSKÝMI RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2