Wallace a Gromit opět zasahují. Modelínu nabídli studiu i fanoušci
Saša Michailidis se ptá zástupkyně šéfredaktora časopisu Forbes Ireny Cápové a režiséra, animátora Jana Bubeníčka. Wallace a Gromit, Slepičí úlet, Ovečka Shaun, to jsou jen některé z projektů, za kterými stojí britské studio Aardman Animations. Bude ale dále tvořit, když továrna, která studiu dodávala modelovací hmotu, zavřela? Proč se staly postavičky, vymodelované ve studiu Aardman, tak proslulými? Čím se tato animace liší od té české?
Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.
Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.
Související
-
Mijazaki je mistrem nejen japonské animace. Myslí na dětského diváka, ale nepodceňuje ho
Saša Michailidis se ptá filmového publicisty a programového ředitele pražských kin Aero a Bio Oko Jiřího Flígla a japanologa Martina Tiraly z FF UK.
-
Filmy Bod obnovy a Úsvit stály desítky milionů. Jak se točí nákladné české snímky bez kompromisů?
Saša Michailidis se ptá producenta Jana Kallisty a producenta a režiséra Matěje Chlupáčka.
-
Oppenheimer, Chudáčci nebo horor o Pinochetovi, který se stane upírem. Koho čeká Oscar?
Saša Michailidis se ptá Kristiny Roháčkové z iRozhlasu a Veroniky Bednářové z časopisu Reflex.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.