„Zavolal si mě do kanceláře. Měl tam takové nízké gauče ze 70. nebo 80. let, takže jsem v podstatě seděla na podlaze, i když jsem měla být na place,“ řekla Sharon Stone v pondělním podcastu Louis Theroux.
„A on pobíhá po kanceláři ve slunečních brýlích a vysvětluje mi, že spal s Avou Gardnerovou a já bych měla spát s Billym Baldwinem, protože kdybych spala s Billym Baldwinem, jeho výkon by se zlepšil, a my jsme potřebovali, aby se Billy v tom filmu zlepšil, protože to byl ten problém.“
Sharon Stone, které je nyní 66 let, řekla, že Evans věřil, že když se vyspí s Baldwinem, kterému je nyní 61 let a je ženatý s Chynnou Phillipsovou, získá dvojice lepší chemii na plátně, což by prý zachránilo film.
„Skutečným problémem toho filmu jsem byla já, protože jsem byla tak upjatá jako taková upjatá prdelka.“ řekla Sharon Stone.
Hvězda filmu Casino přiznala, že byla frustrovaná z toho, že tvůrci filmu nevyslyšeli její návrhy, koho obsadit místo Billa Baldwina – například Michaela Douglase.
„Michael přišel do práce a věděl, jak se trefit do těch značek a jak udělat tuhle hlášku, nacvičit a ukázat se.“
Sharon Stone se s nepříjemnou zkušeností poprvé svěřila ve svých pamětech z roku 2021 „The Beauty of Living Twice“, ale Evanse ani Baldwina tehdy nejmenovala.
„Chodil po své kanceláři sem a tam, koule mu lezly z kalhot, když mi vysvětloval, proč bych měla souložit se svým hereckým kolegou, abychom měli na plátně chemii,“ napsala v knize.
„Myslíte si, že když ho oš*kám, stane se z něj skvělý herec? Nikdo není tak dobrý v posteli. Měla jsem pocit, že prostě mohli najmout herce s talentem, někoho, kdo by dokázal podat scénu a pamatovat si své repliky.“
Sharon Stone poznamenala, že film Někdo se dívá vydělal v pokladnách kin 280 milionů dolarů, přestože byl považován za velký propadák.
Producent Evans zemřel v roce 2019 ve věku 89 let.
Šéfredaktor ve Webmint Media House a korektor na CNN Prima News, je osobností, která se v médiích pohybuje s vášní a závazkem vůči kvalitě. Jeho láska k českému jazyku a zájem o aktuální dění ve světě a kultuře jsou klíčové pro jeho práci a postavení v mediálním průmyslu.