Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza spotřebitelského chování na trhu farmářských produktů

Analýza spotřebitelského chování na trhu farmářských produktů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Hlásna
Šetření:20. 02. 2024 - 25. 03. 2024
Počet respondentů:194
Počet otázek (max/průměr):24 / 22.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente, vážená respondentko,

jsem studentkou 3. ročníků Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava, oboru marketingová komunikace. Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění mého dotazníku, který poslouží jako podklad pro mou bakalářskou práci, která se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu farmářských produktů. Zároveň Vás žádám o pravdivé odpovědi. Dotazník je zcela anonymní a dobrovolný.

Děkuji Vám za Váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Záleží Vám na původu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11659,79 %59,79 %  
Rozhodně ano4824,74 %24,74 %  
Spíše ne2512,89 %12,89 %  
Rozhodně ne52,58 %2,58 %  

Graf

2. Co si představujete pod pojmem farmářský produkt? Na každém řádku uveďte, ke kterému popisku se přikláníte a jak moc.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Blízko k zákazníkovi vs. Daleko k zákazníkovi1-2-3-4-5-6-72.3041.706
Vyráběn ve větším množství vs. Vyráběn v menším množství1-2-3-4-5-6-75.1082.591
Tradiční postup výroby vs. Nekonvenční postup výroby1-2-3-4-5-6-72.2841.935
Globální/zahraniční vs. Lokální1-2-3-4-5-6-76.0821.952
Ručně vyrobený vs. Strojově vyrobený1-2-3-4-5-6-72.5261.62
Bez přídatných látek vs. S přídatnými látky1-2-3-4-5-6-71.9951.428
Dobré životní podmínky zvířat vs. Špatné životní podmínky zvířat1-2-3-4-5-6-71.7941.236
Nezávadný vs. Závadný1-2-3-4-5-6-71.8351.179
Zavádějící vs. Transparentní1-2-3-4-5-6-75.0263.139
Neudržitelný vs. Udržitelný1-2-3-4-5-6-75.4332.452

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Zajímáte se o problematiku farmářských potravin a zdravého životního stylu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše se zajímám10453,61 %53,61 %  
Spíše se nezajímám5729,38 %29,38 %  
Velmi se zajímám178,76 %8,76 %  
Vůbec se nezajímám168,25 %8,25 %  

Graf

4. Nakupujete alespoň někdy farmářské produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15077,32 %77,32 %  
Ne4422,68 %22,68 %  

Graf

5. Jakou část Vašeho nákupu následujících kategorií tvoří farmářské produkty? 1 – sto procent, 5 - nula procent

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Maso3.1921.44
Ovoce a zelenina2.6671.209
Vejce2.281.722
Mléko a mléčné výrobky3.0871.572
Pečivo3.261.939
Koření a bylinky3.3672.019
Obiloviny a luštěniny3.7731.749
Med/marmelády2.0731.841

Graf

6. Které z následujících forem nakupování využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Farmářské trhy9664 %49,48 %  
Přímo u pěstitelů a chovatelů, tzv. prodej ze dvora7550 %38,66 %  
Farmářské obchody5436 %27,84 %  
Farmářské koutky v klasických supermarketech4328,67 %22,16 %  
Samosběr2919,33 %14,95 %  
Online supermarkety nabízející produkty od českých farmářů (Rohlík, Košík, Scuk)2818,67 %14,43 %  
Bezobalové prodejny1610,67 %8,25 %  
Mlékomaty128 %6,19 %  
Schéma bedýnek85,33 %4,12 %  
Nevyužívám žádné z uvedených53,33 %2,58 %  
KPZ (Komunitou podporované zemědělství)10,67 %0,52 %  

Graf

7. Do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením? (1 – zcela souhlasím; 5 – zcela nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Farmářské produkty nakupuji z důvodu vyšší kvality1.6490.585
Farmářské produkty nakupuji, protože jsou čerstvější1.5830.508
Farmářské produkty nakupuji, protože lépe chutnají1.6490.824
Farmářské produkty nakupuji, protože chci podpořit místní zemědělce1.7880.948
Farmářské produkty nakupují, protože chci žít zdravě1.9340.79
Farmářské produkty nakupuji, protože chci podpořit vlastní region2.1461.237
Farmářské produkty nakupuji, protože jsou zárukou toho, že zvířata byla chována v dobrých podmínkách2.041.005
Farmářské produkty nakupuji, protože jejich produkce je šetrnější k životnímu prostředí2.0130.914
FP nakupuji, protože nejsou geneticky modifikované2.1521.44
FP nakupuji, protože jsou bez chemického ošetření1.9011.043
FP nakupuji, z důvodu, že je nakupují také lidé v mém okolí3.5561.73
Pokud je farmářský produkt stejně drahý jako konvenční, vždy nakoupím FP1.7020.991
Kvalita farmářských produktů je v porovnání s konvenční formou tohoto zboží (běžné potraviny supermarketu atd.) lepší1.8280.831
Ceny farmářských produktů jsou ve srovnání s konvenčními vyšší1.9340.724

Graf

8. O kolik více jste ochoten/a zaplatit za farmářské produkty oproti konvenčním potravinám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maximálně o čtvrtinu6945,7 %35,57 %  
Maximálně o desetinu4731,13 %24,23 %  
Maximálně o polovinu2415,89 %12,37 %  
Více než o polovinu85,3 %4,12 %  
Nejsem ochoten/a platit více31,99 %1,55 %  

Graf

9. Jaká je průměrná měsíční útrata celé Vaši domácnosti za farmářské produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501 - 1000Kč4731,13 %24,23 %  
Do 500Kč3321,85 %17,01 %  
1 001 - 1 500 Kč2617,22 %13,4 %  
1 501 - 2 000 Kč2013,25 %10,31 %  
2 001 - 4 000 Kč149,27 %7,22 %  
4 001 - 5 000 Kč63,97 %3,09 %  
Více než 5 000 Kč53,31 %2,58 %  

Graf

10. Máte oblíbeného prodejce či značku farmářských produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12884,77 %65,98 %  
Menšík- mléčné produkty10,66 %0,52 %  
Bramorárna Chlebovice 10,66 %0,52 %  
Frycovice, Evoilino 10,66 %0,52 %  
Sad Životice 10,66 %0,52 %  
Farma Apolenka10,66 %0,52 %  
Farma Kublák - Rodinná farma Fryčovice10,66 %0,52 %  
Farma ráječek, farma Nelepeč, mlsná koza, 10,66 %0,52 %  
firma Menšík10,66 %0,52 %  
Soukromé dodavatele10,66 %0,52 %  
Farma na dosah 10,66 %0,52 %  
Jde o konkrétní malé a střední zemědělce10,66 %0,52 %  
Naši známí10,66 %0,52 %  
Vodňanské kuře10,66 %0,52 %  
Mláka, farma Marek Častonín, lokální pekárny 10,66 %0,52 %  
soukromý dodavatel vajíček,medu,10,66 %0,52 %  
Farma Lička10,66 %0,52 %  
Soukromník,omlouvám se ,uvádět jméno nebudu...10,66 %0,52 %  
mlékárna v DE10,66 %0,52 %  
soukromník, bez názvu. Soukromník nám vozí čerstvé maso z vlastního chovu i vejce10,66 %0,52 %  
Scuk10,66 %0,52 %  
Apolenka10,66 %0,52 %  
Menšík10,66 %0,52 %  
Grunt10,66 %0,52 %  

Graf

11. Jaké důvody Vám brání v nákupu farmářských produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena za farmářské produkty je vyšší10956,19 %56,19 %  
Nedostupnost – farmářské produkty se nenacházejí v blízkosti mého bydliště8443,3 %43,3 %  
Čas – nákup farmářských je náročnější z hlediska organizace nákupu a času8041,24 %41,24 %  
Nemám dostatek informací ohledně tohoto typu zboží2110,82 %10,82 %  
Nedůvěra prodávajícím – nemám záruku, že farmářské produkty jsou takové, jak se prezentují2110,82 %10,82 %  
Hygiena – mám pochybnosti o dodržování hygienických pravidel při výrobě.105,15 %5,15 %  
Nebrání, kupuju si je10,52 %0,52 %  
Kupujeme maso od rodinného známého, který farmaří doma pro radost. Sezóní zelenu si pěstujeme sami.10,52 %0,52 %  
Nebrání vím kde10,52 %0,52 %  
Maly sortiment v dosatitelne blizkosti, neduvera k oznaceni v obchodech10,52 %0,52 %  
.10,52 %0,52 %  
nic mi nebrání v nákupu10,52 %0,52 %  
Nebrání,nakupují pravidelně 10,52 %0,52 %  
Je to drahe jak cyp10,52 %0,52 %  
Žádné10,52 %0,52 %  
Dříve se skazí.10,52 %0,52 %  
Politika EU, která je stejně manipulativní, jako její předchůdci řádu 1000 let vzad.10,52 %0,52 %  
nebrání mi nic10,52 %0,52 %  
Nevařím, tedy nenakupuji běžné potraviny10,52 %0,52 %  
Nebrání 10,52 %0,52 %  
vlastní zahrada10,52 %0,52 %  

Graf

12. Ohodnoťte, jaké faktory jsou pro Vás důležité obecně při výběru potravin: (1 – zcela důležité; 5 – zcela nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čerstvost1.4690.538
Cena1.8610.831
Původ2.341.328
Složení1.8250.866
Obal, vzhled produktu3.0361.427
Certifikace, značka kvality (Klasa)2.8251.65
Značka či výrobce produktů2.671.211

Graf

13. Kde nakupujete většinu potravin pro domácnost? (berte prosím v úvahu všechny potraviny, nejen farmářské)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket/supermarket17992,27 %92,27 %  
Specializovaná prodejna (např. řeznictví, pekařství)8141,75 %41,75 %  
Večerka/smíšená prodejna4121,13 %21,13 %  
Farmářský trh3115,98 %15,98 %  
Přímo u pěstitelů a chovatelů, tzv. prodej ze dvora3015,46 %15,46 %  
Farmářský obchod nebo prodejna zdravé výživy2713,92 %13,92 %  
Online (např. Rohlík.cz, Košík.cz, iTesco)2512,89 %12,89 %  
Diskontní prodejny105,15 %5,15 %  
Běžné tržiště94,64 %4,64 %  
Bezobalová prodejna63,09 %3,09 %  

Graf

14. Jak hodnotíte nabídku farmářských produktů v místě Vašeho bydliště a okolí? Je podle Vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nedostatečná8744,85 %44,85 %  
spíše dostatečná7036,08 %36,08 %  
rozhodně dostatečná2311,86 %11,86 %  
rozhodně nedostatečná147,22 %7,22 %  

Graf

15. Jak daleko jste ochoten/a dojet pro osobní odběr farmářských potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 až 10 km5427,84 %27,84 %  
do 5 km5427,84 %27,84 %  
Nejsem ochoten/a dojíždět3216,49 %16,49 %  
11 až 15 km3115,98 %15,98 %  
16 až 20 km2311,86 %11,86 %  

Graf

16. Jakou roli zaujímáte v rámci nákupu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji většinu, ale více členů domácnosti se podílí na nákupu6533,51 %33,51 %  
Potraviny pro domácnost nakupuji pouze já6231,96 %31,96 %  
Většinu potravin nakupuje jiný člen domácnosti5930,41 %30,41 %  
Pro domácnost nenakupuji potraviny já.84,12 %4,12 %  

Graf

17. Kolik je členů Vaši domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
46131,44 %31,44 %  
24824,74 %24,74 %  
33618,56 %18,56 %  
12311,86 %11,86 %  
52211,34 %11,34 %  
631,55 %1,55 %  
710,52 %0,52 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.11
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.32
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:3
Modus:4

Graf

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12564,43 %64,43 %  
Muž6835,05 %35,05 %  
Jiné10,52 %0,52 %  

Graf

19. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-245126,29 %26,29 %  
35-444221,65 %21,65 %  
25-343719,07 %19,07 %  
45-543317,01 %17,01 %  
55-64147,22 %7,22 %  
65-74126,19 %6,19 %  
75+52,58 %2,58 %  

Graf

20. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaši domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 000Kč – 59 999Kč3819,59 %19,59 %  
40 000Kč - 49 999Kč2814,43 %14,43 %  
60 000Kč – 69 999Kč2512,89 %12,89 %  
30 000Kč - 39 999Kč2412,37 %12,37 %  
10 000Kč -19 999Kč168,25 %8,25 %  
70 000Kč- 79 999Kč157,73 %7,73 %  
20 000Kč - 29 999Kč147,22 %7,22 %  
80 000Kč – 89 999Kč126,19 %6,19 %  
Méně než 10 000Kč105,15 %5,15 %  
Více než 100 000Kč73,61 %3,61 %  
90 000 Kč – 99 999Kč52,58 %2,58 %  

Graf

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské10956,19 %56,19 %  
vysokoškolské7739,69 %39,69 %  
základní84,12 %4,12 %  

Graf

22. Jaké je Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem zaměstnaný/á8945,88 %45,88 %  
Jsem student/ka4724,23 %24,23 %  
Jsem v důchodu2412,37 %12,37 %  
Jsem podnikatel/ka178,76 %8,76 %  
Jsem na mateřské/rodičovské dovolené nebo v domácnosti157,73 %7,73 %  
Jsem nezaměstnaný/á21,03 %1,03 %  

Graf

23. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V bytě bez zahrady9448,45 %48,45 %  
V domě se zahradou9146,91 %46,91 %  
V bytě se zahradou73,61 %3,61 %  
V domě bez zahrady21,03 %1,03 %  

Graf

24. Jak velké je místo vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 69 999 obyvatel12061,86 %61,86 %  
Nad 400 000 obyvatel3417,53 %17,53 %  
Do 200 000 obyvatel2412,37 %12,37 %  
Do 400 000 obyvatel168,25 %8,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Záleží Vám na původu potravin?

2. Co si představujete pod pojmem farmářský produkt? Na každém řádku uveďte, ke kterému popisku se přikláníte a jak moc.

3. Zajímáte se o problematiku farmářských potravin a zdravého životního stylu?

4. Nakupujete alespoň někdy farmářské produkty?

5. Jakou část Vašeho nákupu následujících kategorií tvoří farmářské produkty? 1 – sto procent, 5 - nula procent

6. Které z následujících forem nakupování využíváte nejčastěji?

7. Do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením? (1 – zcela souhlasím; 5 – zcela nesouhlasím)

8. O kolik více jste ochoten/a zaplatit za farmářské produkty oproti konvenčním potravinám?

9. Jaká je průměrná měsíční útrata celé Vaši domácnosti za farmářské produkty?

10. Máte oblíbeného prodejce či značku farmářských produktů?

11. Jaké důvody Vám brání v nákupu farmářských produktů?

12. Ohodnoťte, jaké faktory jsou pro Vás důležité obecně při výběru potravin: (1 – zcela důležité; 5 – zcela nedůležité)

13. Kde nakupujete většinu potravin pro domácnost? (berte prosím v úvahu všechny potraviny, nejen farmářské)

14. Jak hodnotíte nabídku farmářských produktů v místě Vašeho bydliště a okolí? Je podle Vás:

15. Jak daleko jste ochoten/a dojet pro osobní odběr farmářských potravin?

16. Jakou roli zaujímáte v rámci nákupu potravin?

17. Kolik je členů Vaši domácnosti?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik Vám je let?

20. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaši domácnosti?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaké je Vaše zaměstnání?

23. Kde žijete?

24. Jak velké je místo vašeho bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Záleží Vám na původu potravin?

2. Co si představujete pod pojmem farmářský produkt? Na každém řádku uveďte, ke kterému popisku se přikláníte a jak moc.

3. Zajímáte se o problematiku farmářských potravin a zdravého životního stylu?

4. Nakupujete alespoň někdy farmářské produkty?

5. Jakou část Vašeho nákupu následujících kategorií tvoří farmářské produkty? 1 – sto procent, 5 - nula procent

6. Které z následujících forem nakupování využíváte nejčastěji?

7. Do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením? (1 – zcela souhlasím; 5 – zcela nesouhlasím)

8. O kolik více jste ochoten/a zaplatit za farmářské produkty oproti konvenčním potravinám?

9. Jaká je průměrná měsíční útrata celé Vaši domácnosti za farmářské produkty?

10. Máte oblíbeného prodejce či značku farmářských produktů?

11. Jaké důvody Vám brání v nákupu farmářských produktů?

12. Ohodnoťte, jaké faktory jsou pro Vás důležité obecně při výběru potravin: (1 – zcela důležité; 5 – zcela nedůležité)

13. Kde nakupujete většinu potravin pro domácnost? (berte prosím v úvahu všechny potraviny, nejen farmářské)

14. Jak hodnotíte nabídku farmářských produktů v místě Vašeho bydliště a okolí? Je podle Vás:

15. Jak daleko jste ochoten/a dojet pro osobní odběr farmářských potravin?

16. Jakou roli zaujímáte v rámci nákupu potravin?

17. Kolik je členů Vaši domácnosti?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik Vám je let?

20. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaši domácnosti?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaké je Vaše zaměstnání?

23. Kde žijete?

24. Jak velké je místo vašeho bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hlásna, T.Analýza spotřebitelského chování na trhu farmářských produktů (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://79698.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.