Záleží nám na tom, abyste jedli lépe. O naše kuřátka je dobře postaráno. Ostře sledujeme, že pochází jen a jen z českých farem,“ zní z reklamy Albertu na kuřecí maso pocházející z českých chovů. Kamera mezitím zabírá žlutá, roztomilá, hebká kuřátka. Obránci zvířat teď ale zveřejnili záběry, které tomuto reklamnímu sloganu odporují. Přišli s novou kampaní – Albertova krutost, kde ukazují videa ze tří českých chovů kuřat – Semtěš, Slavětice a Batelov, která dokládají, že se kuřata mnohdy nepostaví ani na nohy. Albert se brání tím, že dodavatel nedováží jen pro něj, ale i jiné řetězce, a obrátil se na Státní veterinární správu, aby důsledně prováděla dozor farem.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se rozhodla organizace Obránci zvířat zveřejnit záběry z hal, kde se chovají kuřata.
  • Proč si vybrala organizace ke konfrontaci pouze Albert, a ne i další řetězce.
  • Jak Albert na záběry reaguje.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.