Vaše poloha:
Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger
(Foto: becherovka.cz)
Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger
(Foto: becherovka.cz)

27.03.2024

Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger

Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Nejnovější přírůstek řady Fruits & Herbs
  • Nová reklamní kampaň

 

Karlovarská Becherovka uvádí na trh nový produkt, Becherovku Orange & Ginger. Od 18. března společnost podporuje nový produkt také marketingovou kampaní. V reklamě hrají hlavní roli použité ingredience, tedy tradiční bylinky, pomeranč i zázvor. Nový spot má tak diváky ponořit do víru chutí nové Becherovky.

 

Nejnovější přírůstek řady Fruits & Herbs

 

Becherovka Orange & Ginger kombinuje tradiční bylinné tóny klasické Becherovky se svěží chutí šťavnatého pomeranče a pikantního zázvoru. Chuť je sladká a osvěžující, s výrazným aroma citrusů a mírným nádechem hořkosti. Celý chuťový dojem pak zvýrazňuje jemné mravenčení zázvoru.

 

Nápoj si přitom můžete vychutnat jak samostatně ve formě panáku, tak jako základ nespočtu míchaných koktejlů.

 

Recepty na míchané drinky

 

Nová Becherovka Orange & Ginger má stejně jako další produkty řady Fruits & Herbs nižší obsah alkoholu než originál. Právě menším množstvím alkoholu i ovocnou chutí tak chce Becherovka oslovit nové spotřebitele.

 

Nová reklamní kampaň

 

Marketingová kampaň bude probíhat alespoň do konce května, a to jak v televizi, tak v outdooru, tiskovinách, na internetu i sociálních sítích. Reklamní spot kombinuje skutečné záběry ingrediencí i CGI. Motiv na etiketě nápoje odkazuje na osobitou chuť použitých ingrediencí i na přírodní motivy. Celý design tak navazuje na další produkty řady Fruits & Herbs. Ikonická plochá lahev pak připomíná Becherovku Original.

 

 

Becherovka v akci

Lidl

179,90 Kč

Zbývá 1 den

Platí do: 28.4.2024

Prodejny Lidl

Tesco

179,90 Kč -21%

Zbývá 3 dny

Platí do: 30.4.2024

Platí v prodejnách

* clubcard cena

Globus

249,90 Kč

Zbývá 3 dny

Platí do: 30.4.2024

Prodejny Globus

Zobrazit více

http://www.akcniceny.cz/widget/?ukaz=zbozi&q=%2Fznacka-becherovka%2F&limit=2&titulek=Becherovka+v+akci&button=Zobrazit+v%C3%ADce&magid=22659&abver=2

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

Prodej léků se mění: Léky na běžné zdravotní potíže najdete už i v obchodech

Od letošního ledna si mohou zákazníci zakoupit v běžných obchodech širší sortiment léků než dosud. Nově tak budou volně prodejné některé přípravky proti alergiím, bolestem kloubů, oparu, či žaludečním obtížím. Podle lékařů a lékárníků však může neodborný prodej představovat rizika.

Rohlik.cz rozšiřuje své služby na Ostravsko a do Moravskoslezského kraje

Online supermarket Rohlik.cz rozšiřuje své pokrytí o 250 nových měst, včetně regionů, kde dosud chyběly lokální obchody. Expanzi směrem na Ostravsko a do celého Moravskoslezského kraje znamená, že tento online prodejce potravin nyní poskytuje své služby až 460 tisícům dalších domácností a začne obsluhovat dalších 250 měst, včetně oblastí bez dosavadní přítomnosti místních obchodů.