27.03.2024
Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger
Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.
Co se v článku dozvíte?
- Nejnovější přírůstek řady Fruits & Herbs
- Nová reklamní kampaň
Karlovarská Becherovka uvádí na trh nový produkt, Becherovku Orange & Ginger. Od 18. března společnost podporuje nový produkt také marketingovou kampaní. V reklamě hrají hlavní roli použité ingredience, tedy tradiční bylinky, pomeranč i zázvor. Nový spot má tak diváky ponořit do víru chutí nové Becherovky.
Nejnovější přírůstek řady Fruits & Herbs
Becherovka Orange & Ginger kombinuje tradiční bylinné tóny klasické Becherovky se svěží chutí šťavnatého pomeranče a pikantního zázvoru. Chuť je sladká a osvěžující, s výrazným aroma citrusů a mírným nádechem hořkosti. Celý chuťový dojem pak zvýrazňuje jemné mravenčení zázvoru.
Nápoj si přitom můžete vychutnat jak samostatně ve formě panáku, tak jako základ nespočtu míchaných koktejlů.
Nová Becherovka Orange & Ginger má stejně jako další produkty řady Fruits & Herbs nižší obsah alkoholu než originál. Právě menším množstvím alkoholu i ovocnou chutí tak chce Becherovka oslovit nové spotřebitele.
Nová reklamní kampaň
Marketingová kampaň bude probíhat alespoň do konce května, a to jak v televizi, tak v outdooru, tiskovinách, na internetu i sociálních sítích. Reklamní spot kombinuje skutečné záběry ingrediencí i CGI. Motiv na etiketě nápoje odkazuje na osobitou chuť použitých ingrediencí i na přírodní motivy. Celý design tak navazuje na další produkty řady Fruits & Herbs. Ikonická plochá lahev pak připomíná Becherovku Original.
Becherovka v akci
Mohlo by Vás zajímat
Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.
Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne
Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.
Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole
Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.
Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje
Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.
Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?
Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.
Prodej léků se mění: Léky na běžné zdravotní potíže najdete už i v obchodech
Od letošního ledna si mohou zákazníci zakoupit v běžných obchodech širší sortiment léků než dosud. Nově tak budou volně prodejné některé přípravky proti alergiím, bolestem kloubů, oparu, či žaludečním obtížím. Podle lékařů a lékárníků však může neodborný prodej představovat rizika.
Rohlik.cz rozšiřuje své služby na Ostravsko a do Moravskoslezského kraje
Online supermarket Rohlik.cz rozšiřuje své pokrytí o 250 nových měst, včetně regionů, kde dosud chyběly lokální obchody. Expanzi směrem na Ostravsko a do celého Moravskoslezského kraje znamená, že tento online prodejce potravin nyní poskytuje své služby až 460 tisícům dalších domácností a začne obsluhovat dalších 250 měst, včetně oblastí bez dosavadní přítomnosti místních obchodů.