Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návrh komunikační strategie firmy NUTREND

Návrh komunikační strategie firmy NUTREND

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel V
Šetření:14. 03. 2024 - 11. 04. 2024
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):27 / 21.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto průzkumu je získat informace, které následně poslouží k navržení komunikační strategie firmy NUTREND D.S., a.s. Dotazník je určen všem bez jakéhokoli omezení. 

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o zdravý životní styl nebo sport?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8582,52 %81,73 %  
Ne1817,48 %17,31 %  

Graf

2. Nakupujete zdravé potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 3, Ano, občasotázka č. 3, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas6966,35 %66,35 %  
Ano, pravidelně2826,92 %26,92 %  
Ne76,73 %6,73 %  

Graf

3. Jakým způsobem jste v posledních šesti měsících nakupoval/a nejčastěji zdravé potraviny?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V supermarketu či jiné nespecializované prodejně6669,47 %63,46 %  
Na e-shopu1717,89 %16,35 %  
V kamenném specializovaném obchodě1212,63 %11,54 %  

Graf

4. Jak moc je pro Vás při výběru zdravých potravin důležité následující?

(1 - nedůležité, 5 - velmi důležité)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.741.213
Kvalita složení4.0311.155
Značka2.6351.169
Dostupnost produktů v obchodech3.6881.069
Nabídka alternativ (např. bezlepkové, vegetariánské, veganské, ...)2.6561.913
Obal2.511.458

Graf

5. Nakupujete sportovní výživu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 6, Ano, občasotázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4846,15 %46,15 %  
Ano, občas4341,35 %41,35 %  
Ano, pravidelně1312,5 %12,5 %  

Graf

6. Jakým způsobem jste v posledních šesti měsících nakupoval/a nejčastěji sportovní výživu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na e-shopu3257,14 %30,77 %  
V supermarketu či jiné nespecializované prodejně1323,21 %12,5 %  
V kamenném specializovaném obchodě1119,64 %10,58 %  

Graf

7. Jak moc je pro Vás při výběru sportovní výživy důležité následující?

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.8731.311
Kvalita složení3.9641.271
Značka2.7451.39
Dostupnost produktů v obchodech3.4180.861
Nabídka alternativ (např. bezlepkové, vegetariánské, veganské, ...)2.6552.153
Obal2.5451.521

Graf

8. Jaké tři firmy zaměřené na prodej zdravých potravin si vybavíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktin3039,47 %28,85 %  
Nutrend2026,32 %19,23 %  
GymBeam1114,47 %10,58 %  
MyProtein911,84 %8,65 %  
Grizzly810,53 %7,69 %  
Grizly79,21 %6,73 %  
Gym beam56,58 %4,81 %  
Vilgain45,26 %3,85 %  
Nevím 33,95 %2,88 %  
nic33,95 %2,88 %  
Mixit33,95 %2,88 %  
Herbalife33,95 %2,88 %  
Wolfberry33,95 %2,88 %  
ani jednu33,95 %2,88 %  
Emco22,63 %1,92 %  
Country life22,63 %1,92 %  
Magu22,63 %1,92 %  
Racio22,63 %1,92 %  
Alpro22,63 %1,92 %  
Albert22,63 %1,92 %  
Veselá Veverka22,63 %1,92 %  
BigBoy22,63 %1,92 %  
Hlavně Zdravě22,63 %1,92 %  
.22,63 %1,92 %  
Biodomov11,32 %0,96 %  
Aktin/vilgain11,32 %0,96 %  
Amex11,32 %0,96 %  
Semix11,32 %0,96 %  
Topnature11,32 %0,96 %  
Žádnou11,32 %0,96 %  
Sklizeno11,32 %0,96 %  
Natu11,32 %0,96 %  
Bioday11,32 %0,96 %  
Pisecke uzeniny11,32 %0,96 %  
Pisecky pivovar11,32 %0,96 %  
Pisecka cokolada11,32 %0,96 %  
Lok lok11,32 %0,96 %  
Natural promis11,32 %0,96 %  
Delmart11,32 %0,96 %  
Gymbean11,32 %0,96 %  
Ne11,32 %0,96 %  
Vim11,32 %0,96 %  
Vůbec11,32 %0,96 %  
Puravia11,32 %0,96 %  
Brainmarket11,32 %0,96 %  
BiOOO11,32 %0,96 %  
Plzeňský Prazdroj 11,32 %0,96 %  
Radegasr11,32 %0,96 %  
Ostravar11,32 %0,96 %  
Aktin CZ11,32 %0,96 %  
Allnature11,32 %0,96 %  
Bez obalu11,32 %0,96 %  
Vega11,32 %0,96 %  
Schär11,32 %0,96 %  
Smartfuel11,32 %0,96 %  
Hesterslife11,32 %0,96 %  
Luckyalvin11,32 %0,96 %  
Gymshark11,32 %0,96 %  
Kamenná prodejna " Byliny a zdravá výživa"11,32 %0,96 %  
Max sport 11,32 %0,96 %  
My protein11,32 %0,96 %  
Aktin / Vilgain11,32 %0,96 %  
Sonnentor 11,32 %0,96 %  
vitalvibe11,32 %0,96 %  
prozdravi11,32 %0,96 %  
gaja mb11,32 %0,96 %  
Garden gourmet11,32 %0,96 %  
fitness00711,32 %0,96 %  
Allnature.cz11,32 %0,96 %  
Natura11,32 %0,96 %  
AllNutrition11,32 %0,96 %  
Žádné 11,32 %0,96 %  
CountryLife11,32 %0,96 %  
4Slim11,32 %0,96 %  
Nutred11,32 %0,96 %  
Villgain11,32 %0,96 %  
Zdravá výživa Jitka Pavlová11,32 %0,96 %  
Goodie11,32 %0,96 %  
Isostar11,32 %0,96 %  
Zdravá výživa 11,32 %0,96 %  
Globus11,32 %0,96 %  
4 slim11,32 %0,96 %  
Protein & Co.11,32 %0,96 %  
all nutrition11,32 %0,96 %  

Graf

9. Jaké tři firmy zaměřené na prodej sportovní výživy si vybavíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
GymBeam2740,91 %25,96 %  
Nutrend2639,39 %25 %  
Aktin2537,88 %24,04 %  
Myprotein 1015,15 %9,62 %  
Decathlon 69,09 %5,77 %  
Nic57,58 %4,81 %  
Nevím 57,58 %4,81 %  
Gymbean57,58 %4,81 %  
fitness00757,58 %4,81 %  
Gym beam34,55 %2,88 %  
ani jednu34,55 %2,88 %  
Brainmarket23,03 %1,92 %  
Ladylab23,03 %1,92 %  
my protein23,03 %1,92 %  
Fitness4U11,52 %0,96 %  
Aktin/vilgain11,52 %0,96 %  
Amex11,52 %0,96 %  
Dafit11,52 %0,96 %  
Ronnie11,52 %0,96 %  
Budvar11,52 %0,96 %  
Rizek11,52 %0,96 %  
Fruko11,52 %0,96 %  
InsideFit11,52 %0,96 %  
Ne11,52 %0,96 %  
Vim11,52 %0,96 %  
Puravia11,52 %0,96 %  
H&H reznictvi 11,52 %0,96 %  
Albert11,52 %0,96 %  
ProSpanek11,52 %0,96 %  
Aktin CZ11,52 %0,96 %  
Insportline11,52 %0,96 %  
Moje mana11,52 %0,96 %  
Nasypanej11,52 %0,96 %  
Gymshark11,52 %0,96 %  
Herbalife11,52 %0,96 %  
(Vyměnila jsem odpovědi ) lidl11,52 %0,96 %  
Aktin / Vilgain11,52 %0,96 %  
Grizzly11,52 %0,96 %  
czech virus 11,52 %0,96 %  
Protein&Co11,52 %0,96 %  
Sportisimo11,52 %0,96 %  
Gorilla Fitness11,52 %0,96 %  
Grizly11,52 %0,96 %  
dm11,52 %0,96 %  
Villgain11,52 %0,96 %  
žádnou, pardon11,52 %0,96 %  
vilgain11,52 %0,96 %  
Isostar11,52 %0,96 %  
Goodie11,52 %0,96 %  
Moje kolo11,52 %0,96 %  
Decatlon11,52 %0,96 %  
Protein & Co.11,52 %0,96 %  
Mixit11,52 %0,96 %  
AllNutrititon11,52 %0,96 %  

Graf

10. Označte prosím firmy, které znáte.

(lze označit více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NUTREND7884,78 %75 %  
Gymbeam7581,52 %72,12 %  
Aktin6368,48 %60,58 %  
Grizzly6368,48 %60,58 %  
MyProtein5660,87 %53,85 %  
BigBoy3841,3 %36,54 %  
Fitness0072122,83 %20,19 %  
AllNutrition1010,87 %9,62 %  

Graf

11. Nakoupili jste za posledních šest měsíců produkty značky NUTREND?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8076,92 %76,92 %  
Ano2423,08 %23,08 %  

Graf

12. Jak moc jste s výrobky NUTREND byl/a spokojen/a?

(1 - nespokojen/á, 5 - naprosto spokojen/á)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41043,48 %9,62 %  
5834,78 %7,69 %  
3417,39 %3,85 %  
114,35 %0,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.14
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.53
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:4
Modus:4

Graf

13. Jakým způsobem jste produkty značky NUTREND nakoupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V nespecializované prodejně (např. supermarket, hypermarket, ...)1145,83 %10,58 %  
V kamenné prodejně NUTREND833,33 %7,69 %  
Na e-shopu520,83 %4,81 %  

Graf

14. Zahlédl/a jste v posledních šesti měsících reklamu nebo komunikační materiál od společnosti NUTREND?

(komunikačním materiálem jsou myšleny letáky, sociální média, plakáty, stojany v obchodech, propagační videa, newsletter, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6865,38 %65,38 %  
Ano3634,62 %34,62 %  

Graf

15. Líbila se Vám tato reklama nebo komunikační materiál?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2676,47 %25 %  
Ne823,53 %7,69 %  

Graf

16. Které komunikační kanály Vás nejvíce oslovují?

(lze vybrat více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě7576,53 %72,12 %  
Online reklamy5657,14 %53,85 %  
Sponzorství (např. sportovních akcí)2323,47 %22,12 %  
Televizní reklamy1818,37 %17,31 %  
Stojany v obchodech1717,35 %16,35 %  
Bannery1313,27 %12,5 %  
Newsletter1111,22 %10,58 %  
Tištěné reklamy1010,2 %9,62 %  
Reklamy v rádiu1010,2 %9,62 %  

Graf

17. Vyberte prosím, které sociální sítě používáte.

(lze vybrat více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram7275 %69,23 %  
YouTube7275 %69,23 %  
Facebook7173,96 %68,27 %  
X (bývalý Twitter)2627,08 %25 %  
TikTok2526,04 %24,04 %  
LinkedIn1717,71 %16,35 %  

Graf

18. Zúčastnil/a jste se v posledních šesti měsících nějaké soutěže na sociálních sítích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8278,85 %78,85 %  
Ano2221,15 %21,15 %  

Graf

19. Jaký typ soutěží Vás nejvíce oslovuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soutěže o produkty5157,95 %49,04 %  
Soutěže o slevové kupóny2932,95 %27,88 %  
Soutěže o pobyty2831,82 %26,92 %  
Soutěže o aktivity (např. o zúčastnění se nějaké akce, soutěž o lekci jógy, ...)1921,59 %18,27 %  
Nesoutěžním 11,14 %0,96 %  
žádné, jsou mi odporné11,14 %0,96 %  
nic11,14 %0,96 %  
Nepotřebuji soutěžit11,14 %0,96 %  
jen debil by se ucastnil souteze11,14 %0,96 %  
Soutěže o drogy11,14 %0,96 %  
Soutěž o neomezenou konzumaci alkoholu11,14 %0,96 %  
Nesoutěžím11,14 %0,96 %  
Žádné11,14 %0,96 %  
neoslovuje11,14 %0,96 %  
Neoslovují11,14 %0,96 %  
Žádné, nesoutěžím11,14 %0,96 %  
ani jedna11,14 %0,96 %  
žádný11,14 %0,96 %  
Neúčastním se soutěží11,14 %0,96 %  
Neoslovují mě11,14 %0,96 %  

Graf

20. Sledujete firmu NUTREND na některé z jejich sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9692,31 %92,31 %  
Ano87,69 %7,69 %  

Graf

21. Jaký typ obsahu firmy NUTREND nejraději sledujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábavná videa571,43 %4,81 %  
Soutěžní příspěvky571,43 %4,81 %  
Vzdělávací videa (videa poskytující rady a tipy)342,86 %2,88 %  
Motivační příspěvky (motivační videa či fotografie)342,86 %2,88 %  

Graf

22. Jaký typ obsahu by Vás motivoval ke sledování firmy NUTREND na některé z jejich sociálních sítí?

(lze vybrat více odpovědí

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzdělávací videa (videa poskytující rady a tipy)5865,17 %55,77 %  
Zábavná videa4247,19 %40,38 %  
Soutěžní příspěvky2831,46 %26,92 %  
Motivační příspěvky1921,35 %18,27 %  
Fotografie produktů1921,35 %18,27 %  
Nic22,25 %1,92 %  
žádný22,25 %1,92 %  
Tuhle proruskou sračku už nikdy11,12 %0,96 %  
proč???11,12 %0,96 %  
Asi nic.11,12 %0,96 %  
Proč bych to měl sledovat?11,12 %0,96 %  
nic, ani za penize bych se na ty curaky nekoukal11,12 %0,96 %  
Nahe Baby11,12 %0,96 %  
Infografika – text a obrázky11,12 %0,96 %  
slevy11,12 %0,96 %  
Zdravé recepty11,12 %0,96 %  
Většinou nesleduji firmy na sociálních sítích11,12 %0,96 %  

Graf

23. Co je pro Vás hnací silou k prokliknutí reklamy na sociálních sítích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zájem o nabízený produkt6164,89 %58,65 %  
Zvědavost5558,51 %52,88 %  
Získání slevy3234,04 %30,77 %  
Výhra1718,09 %16,35 %  
Nic 22,13 %1,92 %  
nezájem11,06 %0,96 %  
Neklikám na reklamy11,06 %0,96 %  
nic, nejsem debil11,06 %0,96 %  
Malé zavírají Xko11,06 %0,96 %  
myš11,06 %0,96 %  

Graf

24. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6565 %62,5 %  
Muž3232 %30,77 %  
Jiné33 %2,88 %  

Graf

25. Kolik Vám je let?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221919,39 %18,27 %  
241212,24 %11,54 %  
2377,14 %6,73 %  
2544,08 %3,85 %  
3344,08 %3,85 %  
2044,08 %3,85 %  
3833,06 %2,88 %  
3633,06 %2,88 %  
2133,06 %2,88 %  
4222,04 %1,92 %  
ostatní odpovědi 29
57
30
41
19
18
26
28
40
34
55
60
54
65
58
241
46
69
45
64
17
43
35
27
50
32
3737,76 %35,58 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:29.97
Minimum:19
Maximum:60
Variační rozpětí:41
Rozptyl:112.93
Směrodatná odchylka:10.63
Medián:24
Modus:22

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou5452,43 %51,92 %  
Vysokoškolské3937,86 %37,5 %  
Základní65,83 %5,77 %  
Středoškolské bez maturity43,88 %3,85 %  

Graf

27. Jaký je Váš sociální status?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4948,04 %47,12 %  
Zaměstnaný3130,39 %29,81 %  
OSVČ98,82 %8,65 %  
Důchodce65,88 %5,77 %  
Na mateřské dovolené65,88 %5,77 %  
Nezaměstnaný10,98 %0,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o zdravý životní styl nebo sport?

2. Nakupujete zdravé potraviny?

3. Jakým způsobem jste v posledních šesti měsících nakupoval/a nejčastěji zdravé potraviny?

4. Jak moc je pro Vás při výběru zdravých potravin důležité následující?

5. Nakupujete sportovní výživu?

6. Jakým způsobem jste v posledních šesti měsících nakupoval/a nejčastěji sportovní výživu?

7. Jak moc je pro Vás při výběru sportovní výživy důležité následující?

8. Jaké tři firmy zaměřené na prodej zdravých potravin si vybavíte?

9. Jaké tři firmy zaměřené na prodej sportovní výživy si vybavíte?

10. Označte prosím firmy, které znáte.

11. Nakoupili jste za posledních šest měsíců produkty značky NUTREND?

12. Jak moc jste s výrobky NUTREND byl/a spokojen/a?

13. Jakým způsobem jste produkty značky NUTREND nakoupil/a?

14. Zahlédl/a jste v posledních šesti měsících reklamu nebo komunikační materiál od společnosti NUTREND?

15. Líbila se Vám tato reklama nebo komunikační materiál?

16. Které komunikační kanály Vás nejvíce oslovují?

17. Vyberte prosím, které sociální sítě používáte.

18. Zúčastnil/a jste se v posledních šesti měsících nějaké soutěže na sociálních sítích?

19. Jaký typ soutěží Vás nejvíce oslovuje?

20. Sledujete firmu NUTREND na některé z jejich sociálních sítí?

22. Jaký typ obsahu by Vás motivoval ke sledování firmy NUTREND na některé z jejich sociálních sítí?

23. Co je pro Vás hnací silou k prokliknutí reklamy na sociálních sítích?

24. Jaké je Vaše pohlaví?

25. Kolik Vám je let?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Jaký je Váš sociální status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o zdravý životní styl nebo sport?

2. Nakupujete zdravé potraviny?

3. Jakým způsobem jste v posledních šesti měsících nakupoval/a nejčastěji zdravé potraviny?

4. Jak moc je pro Vás při výběru zdravých potravin důležité následující?

5. Nakupujete sportovní výživu?

6. Jakým způsobem jste v posledních šesti měsících nakupoval/a nejčastěji sportovní výživu?

7. Jak moc je pro Vás při výběru sportovní výživy důležité následující?

8. Jaké tři firmy zaměřené na prodej zdravých potravin si vybavíte?

9. Jaké tři firmy zaměřené na prodej sportovní výživy si vybavíte?

10. Označte prosím firmy, které znáte.

11. Nakoupili jste za posledních šest měsíců produkty značky NUTREND?

12. Jak moc jste s výrobky NUTREND byl/a spokojen/a?

13. Jakým způsobem jste produkty značky NUTREND nakoupil/a?

14. Zahlédl/a jste v posledních šesti měsících reklamu nebo komunikační materiál od společnosti NUTREND?

15. Líbila se Vám tato reklama nebo komunikační materiál?

16. Které komunikační kanály Vás nejvíce oslovují?

17. Vyberte prosím, které sociální sítě používáte.

18. Zúčastnil/a jste se v posledních šesti měsících nějaké soutěže na sociálních sítích?

19. Jaký typ soutěží Vás nejvíce oslovuje?

20. Sledujete firmu NUTREND na některé z jejich sociálních sítí?

22. Jaký typ obsahu by Vás motivoval ke sledování firmy NUTREND na některé z jejich sociálních sítí?

23. Co je pro Vás hnací silou k prokliknutí reklamy na sociálních sítích?

24. Jaké je Vaše pohlaví?

25. Kolik Vám je let?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Jaký je Váš sociální status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

V, D.Návrh komunikační strategie firmy NUTREND (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://navrh-komunikacni-strategie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.