Skupina GN Group spustila jedinečnou kampaň na podporu nošení sluchadel

Pryč jsou doby, kdy lidé trpící ztrátou sluchu nosili obrovská závěsná sluchadla. Skupina GN Group proto spustila na Světový den sluchu (3. 3. 2024) jedinečnou kampaň s názvem The New Norm (Nová norma). Cílem této kampaně je prostřednictvím skutečně originální fotobanky ukázat veřejnosti, že sluchadla prodělala obrovský vývoj a že není důvod je nenosit. Právě naopak!

0

Vliv médií na nošení sluchadel

Hlavním důvodem pro spuštění této kampaně je to, že mnoho lidí se sluchovým postižením odmítá nosit sluchadla, čímž se připravují o výhody, které nošení sluchadel přináší. Jednou z příčin odmítání sluchadel je mylná představa mnohých lidí o vzhledu sluchadel, ke které bohužel přispívají i média. Média totiž ve svých zprávách mnohdy používají zastaralé fotografie, na nichž jsou v naprosté většině případů zobrazeni starší lidé se staršími modely sluchadel. Je to však dáno i tím, že média mají k dispozici jen málo fotografií s touto tematikou.

Sluchadla prošla obrovským vývojem (Foto: Unsplash.com/GN Group)

Originální fotobanka má ukázat, jak vypadají moderní sluchadla

Skupina GN Group se proto rozhodla ve spolupráci s fotografkou Galou Ricote, která sama nosí sluchadla, vytvořit originální fotobanku, která obsahuje vysoce kvalitní fotografie, na nichž jsou zachyceni skuteční lidé, kteří jsou hrdými uživateli sluchadel. Do kampaně se zapojily známé tváře, například špičková paralympijská atletka, americká historička či uznávaní hudebníci.

Autorkou fotografií je americká fotografka Gala Ricote, která také nosí sluchadla (Foto: Unsplash.com/GN Group)
Kampaň má mimo jiné ukázat, že moderní sluchadla nejsou skoro vidět (Foto: Unsplash.com/GN Group)

Cílem kampaně je přimět lidi se sluchovým postižením nosit sluchadla

Velmi zdařilé a zcela bezplatné fotografie, které mají nahradit zastaralé snímky, si tak může stáhnout kdokoliv a přispět k šíření osvěty o vzhledu moderních sluchadel a boření nesmyslných předsudků. O důležitosti této jedinečné kampaně svědčí fakt, že čtyři z pěti lidí, tedy odhadem 344 milionů lidí na celém světě, svou ztrátu sluchu neřeší, což má negativní dopad na mnoho oblastí jejich života. Skupina GN Group chce vybudovat největší fotobanku uživatelů sluchadel, aby změnila postoj lidí a ukázala, že nošení sluchadel vede k významnému zlepšení kvality života.

Zmíněnou fotobanku najdete ZDE

Nošení sluchadel přináší mnoho pozitiv (Foto: Unsplash.com/GN Group)

Zdroj, foto: Gn.com, Unsplash.com
Editor: Klára Šámalová

Back to top button