U Bělotína počítáme s odstraněním stávajících vozovkových a izolačních vrstev před plošnou sanací mostovky. Dojde k nahrazení mostního svršku a údržbě mostních závěrů včetně zábradlí a protihlukových stěn. Kromě nových vrstev asfaltu je naplánované čištění a vyspravení odvodňovacích zařízení současně s výměnou svodidel. Most nad obcí Kujavy čeká podobný postup čili výměna mostního svršku a plošné sanace horního povrchu mostovky. Mostní závěry, protihlukové stěny a odvodňovací žlaby zůstanou zachovány, ovšem nevyhnou se čištění a odborným revizím. Před dokončením projektu proběhne zpevnění podloží, položení nového asfaltu a také doplnění svodidel.
Do veřejného výběrového řízení se přihlásilo celkem sedm uchazečů. Po vyhodnocení nabídkové ceny a délky navrženého harmonogramu se zhotovitelem stalo sdružení firem Firesta-Fišer, rekonstrukce, stavby a Hroší stavby Morava. Smluvní cena oprav dosahuje cca 117,9 milionu Kč, hotovo bude do první poloviny července.
Olomouckénovinky.cz informoval Mgr. Miroslav Mazal, tým komunikace, Ředitelství silnic a dálnic ČR.