Microsoft se chlubí popularitou vlastních her v obchodě PlayStation Store
Šéf Microsoftu poukázal na úspěch vlastních her na konzolích PlayStation. V žebříčku nejprodávanějších titulů překonal dokonce i Sony.
- Satya Nadella se pochlubil úspěchem her od Microsoftu v obchodě PlayStation Store
- V žebříčku nejprodávanějších titulů měl celkem sedm kousků (Sony celkem pět)
- V této strategii hodlá pokračovat
Microsoft se snaží najít další konzumenty vlastních her, a to mimo jiné třeba tím, že některé z nich vydává na konkurenčních platformách. Například na konzolích PlayStation se v posledních měsících objevily tituly Grounded, Pentiment a Hi-Fi Rush.
K této strategii se nedávno vyjádřil samotný šéf Microsoftu – Satya Nadella. Když komentoval výsledky hospodaření za poslední čtvrtletí, pochlubil se úspěchem v obchodu navázaném na konzole PlayStation. „Začátkem tohoto měsíce jsme měli sedm her mezi 25 nejprodávanějšími v obchodě PlayStation Store,“ řekl s tím, že žádný jiný vydavatel si zde nevedl lépe.
Nadella zřejmě narážel na článek serveru TweakTown ze začátku dubna, v němž tato informace zazněla. Sluší se dodat, že Microsoft (i díky titulům od Activision Blizzard) překonal i společnost Sony, která měla ve zmíněném žebříčku celkem pět her.
Následně podotknul, že v této strategii hodlají pokračovat. „Jsme odhodláni jít hráčům naproti tam, kde jsou, a přinášet skvělé hry více lidem na více zařízeních.“
Spekulace naznačují, že Microsoft nyní sleduje především piráty ze Sea of Thieves, právě oni by měli ukázat, zda se vydávání na konkurenčních platformách vyplatí.