Česká značka Yoggies míří s kampaní do TV. Kreativu i strategii navrhla agentura Taste

Digitální marketingová agentura Taste stvrzuje strategickou spolupráci s českou rodinnou firmou Yoggies. Firma vyrábějící krmiva pro psy a kočky 100 % bez chemie, lepku, sóji a konzervantů, má díky ní televizní reklamní spoty a sponzoringové vzkazy. Od konce dubna se začínají objevovat nejen v televizi (Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Gold), ale i v rádiích (Kiss rádio, Rádio Impuls, Evropa 2, Dance radio, Spin radio, Radio 1, Rock Zone), onlinu i na sociálních sítích. Dynamická kampaň poběží i během května a června. Televizní spoty jsou součástí dlouhodobé marketingové strategie, kterou Taste připravila. Tato první systematická kampaň založená na hlubším poznání cílové skupiny a první opravdu brandová kampaň buduje povědomí o značce a dává do popředí emoce a společné zážitky majitelů psů a jejich mazlíčků.

Taste s Yoggies spolupracuje již od roku 2020. Podílí se na správě digitálního mixu kanálů pro Yoggies. I proto si rodinná firma Taste vybrala jako autora kreativy dlouhodobé kampaně, která má za cíl repozicovat značku a dostat ji do širšího povědomí. “V souladu s ambiciózním cílem podpořit rozvoj značky a posílit její pozici na trhu jsme vyvinuli komplexní marketingovou strategii, která se zaměřuje na tři hlavní oblasti: zvýšení povědomí o značce, zvýšení penetrace na trhu a dosažení meziročního finančního růstu obratů o 15-20% při přibližném zachování ziskovosti firmy,” říká Anna Mejsnarová, Head of Strategy z agentury Taste, a dodává: “nová strategie, vytvořená na základech redefinované značky  renomovaným marketingovým specialistou Karlem Novotným a jeho agenturou brand.family, je založena na hlubokém porozumění potřebám zákazníků a na emocionálním propojení s pejskaři. Naším cílem je, aby pejskaři vnímali krmivo Yoggies nejen jako prostředek k výživě svých psů, ale především jako prostředek k vytváření společných a nezapomenutelných zážitků.” “Právě pnutí mezi vědeckým přístupem k výrobě špičkového krmiva a závalem emocí kolem jeho užitku — tedy šťastná rodina se šťastným psem, byl hlavní motor repositiongu značky. Hledali jsme optimální mix mezi raciem a emocí tak, aby přes všechno skvělé zažívá s rodinou bylo stále na čelním místě i to zažívání zdravotní, “ doplňuje Karel Novotný majitel Brand Family s.r.o.

Srdcem strategie je klíčová myšlenka: “Život se nepočítá na dny, ale na zážitky.” Yoggies chce, aby pejskaři vnímali každý okamžik strávený se svými psy jako neopakovatelnou příležitost ke společným dobrodružstvím a radostem. Proto představuje koncept ZAŽÍVÁNÍ, který je založen na dvojsmyslu. Krmiva Yoggies jsou prostředek ke zdravému trávení, které vede k prodloužení a zpestření společného „zažívání” života s chlupatými přáteli. 

Strategie je podpořena novou reklamní kampaní, která zahájila svou první vlnu v pondělí 22. 4. 2024. Běží v televizi, rádiu, v online prostředí i na sociálních sítích. Frekvence kampaně je dynamická, s dalšími vlnami v květnu a červnu. V onlinu přitom kampaň běží neustále. Na současné poselství budou navazovat další příběhy o společných zážitcích pejskařů a jejich mazlíčků. Cílem kampaně je oslovit co nejširší publikum a posílit povědomí o značce a přilákat nové zákazníky, kteří si spojí značku Yoggies s kvalitními produkty v segmentu pet food.

“I když rosteme, v srdci jsme pořád malá rodinná firma. Co nám zatím chybí v mediálních rozpočtech, nahrazujeme autenticitou komunikace a kvalitou našich produktů. Díky spolupráci s profesionály, jejichž nedílnou součástí je i agentura Taste, věříme, že se dostaneme do povědomí mnoha nových zákazníků. Zároveň věříme, že naše komunikace rozdmýchá v lidech touhu po skvělém zažívání v jakékoliv interpretaci tohoto našeho klíčového slova.” doplňuje Jiří Švihálek ml., CMO Yoggies.Taste nabízí Yoggies své zkušenosti a expertízu v oblasti posunu komunikace značky od čistého výkonu k podpoře brandu. 

O firmě Yoggies: 

Firma Yoggies vznikla za dramatických okolností, kdy se pes Roxy otrávil během procházky lesem. V této náročné situaci se majitel snažil nalézt lék, který by Roxyho uzdravil. Avšak v té době narazil na nedostatek kvalitního krmení, které by bylo vhodné pro obnovu Roxyho zdraví. Tento nedostatek vyústil v rozhodnutí majitele zajistit svému psu optimální stravu, která by mu pomohla se zotavit. 

Tím se započala cesta výroby jogurtu pro psy, která přerostla až k výrobě vlastního, vysoce kvalitního krmiva. Během tohoto procesu si majitel postupně uvědomil, že zdraví a pohoda jeho psa začínají v jeho misce. Tento poznatek se stal základním pilířem filozofie firmy Yoggies, která věří, že správná výživa je základním kamenem pro zdraví a šťastný život psů.

Zdroj: https://yoggies.cz/jsme-ceska-rodinna-firma/

O agentuře Taste:

Digitální marketingová agentura Taste propojuje kreativitu, znalosti, data a automatizace, kombinuje dílčí obory online marketingu, jako jsou SEO, PPC, analytika, sociální sítě, kreativa, AI, e-mailing a UX, a tím vytváří řešení na míru, které přináší prokazatelné výsledky. Říká, že umí značky dovést do digitální budoucnosti.

Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele Taste stojí Jan Makovička (CEO). Dále se významně na řízení firmy podílí Sandra Gligić (CBO), Jan Tichý (CPO), Petr Vápeník (COO).

 

Agentura pravidelně pořádá tématické eventy a konference pro odborníky na marketing.