Košík spouští svou první celoplošnou kampaň

středa, 1. května 2024, 12:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

„Velké nákupy mají jezdit za vámi, ne vy za nimi,“ říká Košík ve své první celoplošné kampani. 

Zdroj: Košík

Zdroj: Košík

„Velké nákupy by měly jezdit za vámi, ne vy za nimi,“ zní claim nové kampaně online supermarketu Košík, který nedávno prošel kompletním rebrandingem a výraznou změnou positioningu. Cílem první celoplošné kampaně je představit značku jako nevýhodnějšího partnera pro nakupování ve velkém

 

Košík rebranduje, s novým positioningem expanduje

čtvrtek 11. dubna 2024

„Hledali jsme cestu, jak se vtipně vymezit vůči běžnému klišé, které s sebou spoty supermarketů přináší. Po dlouhých diskusích nám bylo jasné, že rozzářená rodina na gauči nebo ovoce s kapkami vody na kuchyňské lince zdaleka nevystihuje to, jaký Košík je. A tak jsme šli úplně jinou cestou a udělali z hlavního symbolu Košíku ústřední motiv spotů, který dokáže vše podstatné odvyprávět za nás,“ vysvětluje Klára Tanzerová, marketingová ředitelka Košík.cz.

„Náš koncept má jasnou ambici – vysvětlit, proč nakupovat na Košík.cz, a udělat značku zapamatovatelnou. Proto říkáme ‚Velkonákupy. Velkovýhodně.‘, dramatizujeme velký výběr, výhodné ceny a pohodlí, které získáte, když necháte jezdit velké nákupy za vámi. Zapamatovatelnost posilujeme nezaměnitelnou podobou našich košíků, výraznou hudbou i nadsázkou příběhů. Pořád jsme ale v reálném světě a nákupních situacích relevantních pro spotřebitele,“ přibližuje Aleš Hron, Head of Strategy agentury WMC Grey, jež je pod kampaní podepsána. 

Reklama pracuje s motivem umělecky ztvárněných nákupních košíků na cestě za svými zákazníky. Rodině tedy nákup přiváží rodina nákupních košíků, se zákazníky, kteří tráví život v pohybu, drží tempo košík s inline kolečky. A na pánskou grilovačku pak přijede správný chlapský košíkový offroad. Režie se ujalo duo Wolfberg Přemysla Ponáhlého a Jana Kalvody. Život košíkům vdechl život rekvizitář Martin Péč

„Košík je partner, který své zákazníky dobře zná. Proto je každý z našich živých košíků jiný a má mnoho unikátních detailů, které naši cílovku a její životní styl vystihují,“ uvádí Klára Tanzerová. „Tím se nám daří dobře vykreslovat hlavní kontrast mezi námi a kamenným obchodem. Nechtěli jsme být prvoplánově kontroverzní, ale naopak ho nechat vyplynout zcela přirozeně,“ dodává. 

První celorepubliková kampaň Košíku poběží v televizi a rádiu, a to nejen na českém, ale i slovenském a bulharském trhu. Připravena byla v produkci společnosti Boogie Films čtveřice spotů. Tři ve 20sekundové stopáži reprezentují skrze příběhy hlavních cílových skupin největší benefity Košíku – velkovýhodnost, reprezentující především program množstevních slev Multikup, velkovýběr zastoupený sloganem „od ananasu po žárovku“ a velkohopohodu, odkazující na úsporu času i námahy. Půlminutový spot celou kampaň zastřešuje. Kromě několikatýdenní prázdninové přestávky se budou spoty objevovat na českých televizních stanicích až do konce roku. 

 

Rozhlasové spoty a regionální aktivity jsou připraveny na míru konkrétním lokalitám, u kterých Košík počítá se zapojením vendorů. Součástí je i kompletní pokrytí digitálních kanálů, kde Košík představí širší plejádu benefitů, ale zároveň bude vyvracet mýty spojené s online nakupováním. Nově se také pustí do programatického nákupu prostoru.

Nazvučení spotů zajistila Kabelovna studios. Poprvé bude také využito zvukové logo Košíku od Butter. Velkou roli v audiu hraje práce s ruchy typickými pro online nákupy. Tedy zvuk počítačové klávesnice nebo zvonění kurýra. Právě tyto zvukové assety by se u Košíku měly objevovat napříč celou budoucí zvukovou komunikací. A zvýšená péče byla věnována také hudbě jako takové.

Mediální plánování a nákup zajistila skupina OMG. Výkonnostní marketing má na starosti Proficio. O PR se stará FYI Prague

-stk-