Ve své první televizní reklamě se PPL CZ hrdě připojuje k hokejové horečce

Společnost PPL CZ, lídr mezi českými přepravci zásilek, vstoupila do další fáze vývoje na poli komunikace se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou KNOWLIMITS představí novou reklamní kampaň v rámci nadcházejícího hokejového svátku. Scénář zdůrazňuje především základní pilíř filozofie PPL CZ – spolehlivost za všech okolností. Současně akcentuje význam sportu a propojením vášně a vzrušení ze hry s maximálním nasazením při práci pro zákazníky inovativně spojuje svět služeb PPL s prostředím vrcholového hokeje.

Vůbec první televizní reklama společnosti PPL se objeví v České televizi a v online prostředí včetně sociálních sítí. Agentura KNOWLIMITS realizovala celý proces počínaje návrhem kreativy přes produkci spotů až po plánování a nákup médií. „Zadavatel využil nejen v rámci této kampaně unikátní synergii všech procesů tvorby komunikace, kdy jeden tým řídí i koordinuje exekuci všech aktivit,“ prozrazuje Pavel Barták, Client Service Director KNOWLIMITS.

„Hokejové mistrovství je událostí, která přitahuje pozornost fanoušků po celém světě. Letošní domácí prostředí nabízí jedinečnou příležitost emočně propojit celou zemi a fandit společně. Při přípravě na tuto prestižní událost pro nás bylo klíčové vytvořit reklamní kampaň, která osloví a nadchne nejen fanoušky, ale i naše zákazníky. Jedním z hlavních nástrojů je nově natočená TV reklama, která dokonale propojuje emoční zážitek ze vzrušující hry s filozofií našich služeb. Kampaň naše zákazníky ujistí, že jsme jejich spolehlivým partnerem v každé situaci,“ uvádí Lenka Vitovská, manažerka komunikace PPL CZ.

PPL hokejem zdaleka nekončí

Speciální hokejové téma doplní po mistrovství také produktové spoty. Ty představují různé typy služeb a jejich přednosti. Hlavní postavy představují známé tváře, a to Petra Horváthová a Bořek Joura. Spoty jsou vytvořeny tak, aby přitáhly pozornost diváků a demonstrovaly kvalitu a výhody služeb, které PPL nabízí, a zároveň podtrhly pozitivní zákaznickou zkušenost.

Spolehněte se.

 

O společnosti PPL

Společnost PPL CZ je součástí divize DHL eCommerce a na tuzemském trhu představuje předního poskytovatele přepravních služeb pro firmy a podnikatele. Nabízí však i služby pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu po ČR a do celé Evropy. Společnost zaměstnává téměř 1000 pracovníků a spolupracuje s 2000 řidiči. Disponuje 28 body sítě včetně dvou překladišť a rozsáhlou sítí výdejních a podacích míst – PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, kterých je více než 6000 po celé České republice včetně boxů třetích stran. DHL eCommerce je součástí skupiny DHL Group, která je přední světovou poštovní a logistickou společností. Skupina spojuje lidi a trhy a umožňuje globální obchodování. DHL Group zaměstnává přibližně 600 000 lidí ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě, díky čemu je jedním z největších soukromých zaměstnavatelů na světě.

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Klíčová slova ČR-média-reklama-hokej-firmy-PPL CZ

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
Sport

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.