V červnu loňského roku vydané Diablo IV dnes obdrželo celou řadu novinek, které do hry zamířily v rámci nově vydané čtvrté sezóny s názvem Loot Reborn. Představitelé Blizzardu před vydáním lákali především na dosud největší změny v oblasti hratelnosti. Úpravy se dočkal například systém úpravy itemů v čele s afixy. Kromě jejich zjednodušený přibyl jeden úplně nový vzácný typ afixu.
Za pozornost stojí rovněž změny v Codex of Power nebo nový Tempering systém, který umožňuje hlubší možnosti v oblasti přizpůsobení získaného vybavení. Na poli obsahu si zmínku zaslouží také nová část endgame obsahu s názvem The Pit. Jednotlivé novinky a změny blíže představuje výše přiložená gameplay ukázka. Podrobné informace najdete v blogu na oficiálních stránkách hry. Diablo IV je k dispozici na PC (Steam) i konzolích PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Přímo ve hře se můžete přidat do našeho klanu, stačí v klanové nabídce vyhledat „Zing CZ“ a poslat žádost.
Povídat si při hraní můžete ve veřejné místnosti „Klubovna“ na redakčním Discord serveru.
Time to forge a new path ⚒️
Season 4: Loot Reborn is live NOW.
Learn more about #DiabloIV's biggest gameplay update yet: https://t.co/6rZLkDWTka pic.twitter.com/uZgfT2AvvF
— Diablo (@Diablo) May 14, 2024
Jsou to koko**. Zase můžu začít od znova, všechny nahrané itemy můžu hodit do kamen a spálit.
Navíc po roce fungování hry přidávají to, co D3 už dávno má a říkají tomu velká novinka 👏👏. Blizzard 4ever.
Ztráta času, endgame pořád nulový, od začátku do konce hry se pohybujete buď v helltidech anebo nightmare dungeonech, vše je stereotypní a nevím kolík hráčů bude bavil dělat pořád dohola to samé.
arpg grind hry jsou repetetivní? :O Zapnul si někdy Path of Exile, Last epoch nebo Grim Dawn?
zadna z tebou zminenych her ale neni tak repetetivni, jako prave diablo 4, celkove hra postrada jakoukoliv hloubku, kdy v porovnani s path of exile je ten druhej extrem, kdy je hra tak hluboka, ze se kde kdo utopi, proto volim zlatej stred treba v podobe grim dawnu, bohuzel i ten uz mam dost ohranej
Tak zrovna napsat o Last Epoch že není repetitivní je dost na pováženou To říkám jako někdo komu ta repetitivnost nevadí. Ano je to asi subjektivní, ale zrovna LE trpí šíleně na repetitivnost. Už jen že nejde skipnout kampaň, takže jsi odkázaný na nějaký naprosto stupidní skip co ve hře je, nebo nutnost někoho aby tě protáhnul, nemáš? Ok dej si kampaň pro alty ještě 5x třeba. Už jen to je tak šíleně nudný a nechce se to člověku ani hrát. Monolithy už během pár hodin běhání jsou extrémně repetitivní. Dungeony jsou fajn, ale taky jsou jen 3, takže se zají šíleně rychle. Frakce nic moc. Milion itemů k ničemu. Všichni po vydání vzdali do měsíce max dvou :). A to říkám jako kdo je podpořil už na začátku projektu, ale ten už tu je 5-6 let. A dělají pořád ty stejné chyby. Takže zrovna LE je na tom co se repetitivnosti uplně stejně jak Diablo, akorát to dřív byl malý team a projekt :). Takže se to dalo chápat.
Tak tak. Mám LE od prvního týdne bety a je to šílený. Ten příběh jsem hrál asik 20x. Už nechci. Monolity.. Já to vydržím týden a stačí. 1min běhat dokola,ven, další.. 1min 15sec ven, další.. Během hodiny vidím tolik loadingu, že mě to vždycky otráví. A to tam mám 300+ hod. Opravdu jsem čekal větší posun u v1. 0.
Grim dawn je ale to samý. Story a hurá
Poe.. Já vlastně proti te hře nic nemám, ovšem pro mě to není. Nemožnost měnit build podle nálady je hrozný. V tom talent stromu, který vypadá božsky jsem ztracený bez návodu a pokud se rozhodnu experimentovat, tak jsem za pár hod k ničemu a šance to zrušit není, nebo zaplať. Těch pár sutru co nasyslim na hraní na odebrani bodů mě nespasi.. Jsem zvědavý na Poe 2, ale obávám se, že to zas nebude nic pro mě