Soutěž Marketér roku 2023 zná své vítěze

17. 5. 2024 | Petr Michl
Česká marketingová společnost vyhlásila vítěze soutěže Marketér roku 2023. Hlavní cenu získal ředitel prodeje a marketingu jednoho z největších výrobců hraček v ČR.


Marketér roku 2023 - předání ceny Velkého modrého delfína. Zdroj: ČMS


V podvečer 16. května 2024 se odehrálo finále soutěže Marketér roku. Čestná prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová přivítala již po devatenácté všechny hosty a zdůraznila tradiční hodnoty na kterých je soutěž založena. Prezident společnosti ing. Tomáš David doplnil aktuální informace o dění v ČMS a předseda poroty doc. Miroslav Karlíček ocenil úroveň přihlášených projektů, odpovídající vysokým nárokům soutěže. Součástí byla i soutěž studentů MARKETÉR ROKU JUNIOR, jejichž práce pozitivně hodnotila porota vedená prof. Lucií Spalovou. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v novém působivém designu z díly uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i zvláštní ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

 

Výsledky soouteže naleznete níže

 

Hlavní cenu soutěže Velkého modrého delfína si odnesl

Blahoslav Dobeš, ředitel prodeje a marketingu, jednoho z největších výrobců hraček v ČR, Moravská ústředna Brno, Družstvo umělecké výroby, za úspěšný re-branding značky s dlouholetou tradicí a vytvoření nové značky MUNABO


Blahoslav Dobeš při předání ceny. Zdroj: ČMS

 

I letos se porota rozhodla udělit mimořádným projektům Růžového delfína, Zeleného delfína a Zlatého delfína.

 

Zlatý delfín

Kristýna Černá Daniela Kolářová, SuperZoo – Plaček Pet Products za kompletní využití filmového partnerství ke zvýšení povědomí o značce, zlepšení positioningu a růstu tržeb

 

Zelený delfín

Mgr. Jan Šumbera, Černá louka Ostravské vánoce za excelentní organizaci významného regionálního tématického eventu

 

Růžový delfín

Ing. Radka Vlažná, České dráhy za úspěšnou strategii a dlouhodobý koncept, zaměřený na zlepšení vnímání značky

 

 

Duhoví delfíni(abecedně)

Ing. Miroslava Bušková, United Bakeries za úspěšné zavedení kváskové řady Baker Street na trh

 

Jan Daneš, Startup Media Quizit za realizzci projektu Quizit jako nového nástroje interaktivního marketingu

 

Ing. Jindřich Hovorka, Bauhaus za kreativní dlouhodobou kampaň založenou na využití známé osobnosti s humoru a nadsázky


Lubica Mieresová, Kofola za úspěšnou realizaci kampaně „Láskyplný páteček“, zaměřené na refresh kultovní značky Kofola

 

Mgr. David Sladovník a Václav Koukolíček, CocaCola za realizaci edukativní kampaně „Navždy spolu“, zaměřenou na recyklaci PET lahví a víček

Zbyněk Vičar, Vinařský fond za kvalitní realizaci aktivační multikanálové kampaně brandu „Vína z Moravy, vína z Čech“

Vít Vojtěch, Penny Market za kampaň „Spartakiáda“, komunikující téma atraktivních cen

Malí delfíni(abecedně)


Marko Blaževič, Popeyes-Rex Concept za inovativní strategii pro launch první restaurace Popeyes v ČR

 

Miloš Červinka, Papilo 24print za zavedení nové značky v oblasti individualizovaného tisku velkoplošných obrazů

 

Mgr. Tomáš Gregořica, Brašnářství Tlustý za systematickou transformaci značky prostřednictvím vhodné komunikační strategie

 

Jiří Herian, Seznam.cz za realizaci brandové kampaně zaměřené na zvýšení návštěvnosti domovské stránky Seznam.cz

 

Ing. Jan Kodada Gebrüder Weiss za inovativní využití umělé inteligence online kampaně

 

Ing. Vladimír Kožíšek, MEDIAN za projekt tiskového GRP s cílem korekce pozice tisku v konkurenci ostatních mediatypů

 

Ing. Rebeca Vacková, HERO Czech Sunar za realizaci dlouhodobého projektu pro obnovení tržního podílu značky Sunar

 

Zvláštní ceny

 

Ing. Kateřina Petko, Czechoslovak Group za návrh nové vizuální identity – cenu převezme Lukáš Novotný, manažer marketingu Czechoslovak Group

 

Ing. Martin Hejl, THIMM obaly za úspěšnou realizaci projektu „vtipný hravý marketing aneb z vlnité lepenky cokoli „

 

 

Čestné uznání za úspěšnou nominaci (v abecedním pořadí)

 

Radovan Auer, Svět knihy za přeměnu knižního festivalu Svět knihy na kulturně společenskou akci, která propaguje čtení a vzdělání obecně

PhDr. Ivan Duškov, VZP za inovativní využití principu e-commerce při zvýšení zdravotní gramotnosti a posílení pozice značky

 

Ph.D. Radim Pařík, PRPartners Asociace vyjednávačů za realizaci komunikačního projektu zaměřeného na vyjednávání a rétoriku a ovlivňování

 

Ing. Věra Šejdová, PENAM za redesign značky FIT den včetně nového designu, komunikace, výrobků i kampaně

 

Ing. Tomáš Richtr, Hero Czech Corny za úspěšnou marketingovou podporu nového produktu

 

Michal Roud, M+H za realizaci nové komunikační strategie

 

Mgr. Šuchrat Saidov, SILON za inovativní využití CSR aktivity

 

Marketér roku junior 2023

Vítězem soutěže MARKETÉR ROKU JUNIOR 2023 se stal

studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze Jakub Rožboud a Štěpán Kutmon  za projekt Komunikace regionálních výrobků a značky Džemy Vališ

 

Cenu za kvalitu výchozí analýzy získal Bc. Filip Janás, z UTB Zlín za projekt Mikroregion Znojemsko a Podyjí

 

Cenu za marketingovou strategii

získal studentský tým s Bc. Kristina Nagyová, Bc. Kristina Svoradová, Bc. Oryna Martiushenko, z University Konstantina Filozofa v Nitře  za projekt Tribeč

 

Cenu za komunikační strategii/ kreativitu projektu

studenský tým  Alžběta Drozenová, Anna Marie Hořejší, Eliška Jarošová  z University College Prague, za projekt Kyselé okurky

 

Cenu za realizovatelnost návrhu

studentský tým Bc. Dominika Danišová, Bc. Patrik Keresztes-Nagy  z University Konstantina Filozofa v Nitře, za projekt Nový park na Sihoti


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: