Raiffeisenbank v kampani fandí „nejlepším fanouškům"

úterý, 21. května 2024, 06:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Raiffeisenbank se v letošní hokejové kampani stala „hrdým partnerem mistrů světa ve fandění“. 

Zdroj: Raiffeisenbank

Zdroj: Raiffeisenbank

Raiffeisenbank je i v letošním roce Oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. V kampani se současně stává „hrdým partnerem mistrů světa ve fandění“. 

„Česko je právem považováno za zemi s nejlepšími hokejovými fanoušky, kteří se každým rokem semknou a vytváří jedinečnou atmosféru. Rozhodli jsme se proto, že my budeme fandit nejen hokejistům, ale hlavně fanouškům, kteří vytváří tu pravou atmosféru a dokáží vyburcovat národní tým k úspěchu,“ říká Markéta Křížková, expert marketingové komunikace Raiffeisenbank.

„Kampaňovou ideu toho, že Češi rádi a skvěle fandí jsme rozehráli v krátkých sponzoringových spotech, které přináší trochu fandění i do nečekaných situací – na svatbu v kostele a na představení vážné hudby v opeře. Ve vizuálech si zase hrajeme se jmény fanoušků na dresech, která dokáží poukázat jak na pyšné fandění národnímu týmu, tak reagovat na vývoj účasti Čechů a konkrétní výsledky zápasů,“ doplňuje Iva Bízová, kreativní ředitelka agentury Loosers, jež je pod kampaní podepsána. Režie spotů se ujal Jakub Kohák, kampaňové fotky nafotil Tomáš Třeštík.

Kampaň je nasazena v podobě sponzorských vzkazů a krátkých spotů v televizi a online, kde je doplněna o bannery, komunikaci na sociálních sítích a kampaňový web www.raiffandime.cz. Klíčové vizuály jsou k vidění také na pobočkách Raiffeisenbank. Připraveny jsou i dva audiospoty, se kterými se setkají posluchači Spotify. Speciální merch, který ke kampani vznikl, získají noví klienti Raiffeisenbank na pobočkách a také návštěvníci fanouškovských zón u arén v Praze a Ostravě. Součástí jsou dresy, šály, ale i celou řadu fandicích předmětů v českých barvách.

O digitální extenze kampaně se stará agentura Socialsharks.

-stk-